Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2025-01-02, 21:03
Medlem
Hur vanligt r det med helrakat nufrtiden?
Min fru (50+) pstr att det fortfarande r vanligt med helrakat bland kvinnor i hennes lder trots att hon mig veterligen inte varit i ett omkldningsrum p mnga r (NEJ, det var ingen omskrivning fr att hon r fet, hon trnar mycket men duschar hemma). Och jag tror inte hon pratar om det med sina vninnor.
Och hur r det hos er yngre? Jag tycker mig ana en trend inom porren att buske brjar komma tillbaks, jag menar inte trimmat typ tofs eller strng utan full storlek (eller nstan) men ganska nedtrimmat s att det nstan bara blir som en skugga.
Citera
2025-01-02, 21:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41
Min fru (50+) pstr att det fortfarande r vanligt med helrakat bland kvinnor i hennes lder trots att hon mig veterligen inte varit i ett omkldningsrum p mnga r (NEJ, det var ingen omskrivning fr att hon r fet, hon trnar mycket men duschar hemma). Och jag tror inte hon pratar om det med sina vninnor.
Och hur r det hos er yngre? Jag tycker mig ana en trend inom porren att buske brjar komma tillbaks, jag menar inte trimmat typ tofs eller strng utan full storlek (eller nstan) men ganska nedtrimmat s att det nstan bara blir som en skugga.

Var dessa 50 riga tanter helrakade fr 30 r sedan d?

Buske har funnits inom porr precis hela tiden, det r ju en fetisch, och i porren finns fetischer. Men om du kollar p den mesta porren s r det fortfarande oftast helrakat. T.ex. den knde Lily Philips.

Jag r en 40-rig man som inte knullat p ngra r, men tror inte buske r tillbaka som standard. Absolut inte.
Citera
2025-01-02, 21:53
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Vi r vldigt mycket p nakenbad bde hemma och Europa s vi har sett tusentals nakna kvinnor, busken r INTE p vg tillbaka, det kan jag garantera dig! Snarare tvrtom.
Citera
2025-01-02, 22:40
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Vi r vldigt mycket p nakenbad bde hemma och Europa s vi har sett tusentals nakna kvinnor, busken r INTE p vg tillbaka, det kan jag garantera dig! Snarare tvrtom.
Fast jag undrar om vra nakenbad r representativa fr alla, eller om det r vi som r dr r de som bryr sig om frisyren?
Citera
2025-01-02, 23:04
Medlem
heavyloadzs avatar
Min fru r 41 och har varit rakad merparten av de senaste 10 ren.
Citera
2025-01-02, 23:12
Medlem
De flesta jag ser i omkldningsrum och vnner i min omgivning har helrakat... eller jag, hel-lasrat nu fr tiden.

Jag gillar att spara en liten triangel men raka p sidorna, runt blydlpparna, rumpan. Men vill nog ta bort hret permanent, trtt p all tid som lggs p rakning och alla sr, razor bumps och gud vet vad.
Citera
2025-01-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Buske har funnits inom porr precis hela tiden, det r ju en fetisch, och i porren finns fetischer. Men om du kollar p den mesta porren s r det fortfarande oftast helrakat. T.ex. den knde Lily Philips.

Visst r det vanligast med rakat men jag anar som sagt lite mer orakat. Har hrt andra som sger samma sak, tror t.o.m. att det finns en trd i mnet hr p Flashback.
Jag tycker om bde och, dock inte nr det r en hel djungel.
Citera
2025-01-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Fast jag undrar om vra nakenbad r representativa fr alla, eller om det r vi som r dr r de som bryr sig om frisyren?

Jag tror nog att det finns en strre bengenhet hos nudister att tnka p frisyren.
Citera
2025-01-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41

Ju ldre desto vanligare - kvinnorna vill inte ha gra fitthr o inte mnnen heller de fr inte stake
nr kvinnorna r greyhound i de nedre regionerna
Citera
2025-01-02, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
De flesta jag ser i omkldningsrum och vnner i min omgivning har helrakat... eller jag, hel-lasrat nu fr tiden.

Jag gillar att spara en liten triangel men raka p sidorna, runt blydlpparna, rumpan. Men vill nog ta bort hret permanent, trtt p all tid som lggs p rakning och alla sr, razor bumps och gud vet vad.

OK! Tycker det kan vara snyggt att spara en liten tofs eller triangel.
Men du skrev att du har hel-lasrat, d behver du vl inte raka dig?
Citera
2025-01-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
Min fru r 41 och har varit rakad merparten av de senaste 10 ren.

Min fru rakade och vaxade en gng fr 10 r sen nr vi precis trffats fr att verraska mig. Jag har absolut inget emot rakat men tyckte inte det passade riktigt p henne och hon gillade inte det sjlv heller. Jag har hintat att hon skall prova igen fr att jag skall f en andra chans men hon r inte alls sugen.
Citera
2025-01-02, 23:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Ju ldre desto vanligare - kvinnorna vill inte ha gra fitthr o inte mnnen heller de fr inte stake
nr kvinnorna r greyhound i de nedre regionerna

S du menar att fr 40 r sedan s rakade gamlingar bort allt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in