Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2025-01-03, 21:31
Medlem
Bigpoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Vi r vldigt mycket p nakenbad bde hemma och Europa s vi har sett tusentals nakna kvinnor, busken r INTE p vg tillbaka, det kan jag garantera dig! Snarare tvrtom.
Nakenbadare r kanske inte helt representativa fr kvinnor i allmnhet.
Citera
2025-01-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigpox
Nakenbadare r kanske inte helt representativa fr kvinnor i allmnhet.

Rakat r inte helt dumt.
Citera
2025-01-03, 22:43
Medlem
Knotknets avatar
Laser r bra. Det ska vara sltt
Citera
2025-01-03, 23:10
Medlem
No-n-sences avatar
Min empiriska erfarenhet de senaste fyra ren frn kvinnor i det aktuella spannet r att en har varit rakad, tv har varit villiga att gra det med tv har helst velat ha hr om n trimmat. De med hr var dock blonda och behringen var tunn och gles.
Citera
2025-01-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41
OK! Tycker det kan vara snyggt att spara en liten tofs eller triangel.
Men du skrev att du har hel-lasrat, d behver du vl inte raka dig?
Det skulle vara eller ja... hellasrat*

Har inte 10 000 tals kronor att lgga p laser tyvrr.
Citera
Igår, 05:45
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Nja, kvinnor rakar sig vl i stjrten ocks. Dessutom s antar jag att analsex r allt vanligare i och med ntporren.
Fr att prata om det tekniska s gr behringen runt analen att man kan smfisa tyst..

Citat:
Ursprungligen postat av Flabbar
Det ska vara mycket buske, den rakar jag inte bort. Ingen har heller klagat p den.
Tekniskt r att behringen bevarar urinlukten... Dock gller inte detta fr thailndare som mest avvnder en rvdusch (en typ av mindre duschhandtag fr att spola underredet efter tmning)... S de r alltid frscha i underredet...
Citera
Igår, 07:10
Medlem
Legat me kanske 20 st milfar inom 1 r och inte en enda hade buske som tur var. flesta helrakade. De vet att ingen vill slicka p massa ckligt hr som tur r. Viktigt att de rakar rven me fr den skall sklart knullas ocks
Citera
Igår, 07:14
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Min sambo har en tt mrk buske som hon endast ansar bikinilinjen p. Hon vet att jag tycker det r sexigt och tycker sjlv att det knns mer djuriskt och upphetsande med buske.
Enligt henne r det ungefr 50/50 i omkldningsrum nr det gller rakade buskar.
Man gr givetvis som man vill, men jag sjlv har inte emot med en quinna med naturlig buske. Det hr knsrakandet har blivit verdrivet, det r nstan lite sjukt eller rttare sagt- det r mycket sjukt. Vi pratar faktiskt om vuxna kvinnor hr, jag tycker det r sorgligt att dessa verkligen skall behva g runt och knna sig ndsakade att se ut som ett frpubertalt barn mellan benen. Man kan undrar vad det r fr tvngstankar som ligger bakom detta, kommer det med brstmjlken eller blir det inlrt senare i livet? Lr frldrarna flickan att raka bort knshret sfort hon kommer i puberteten "Lilla Fia du har ftt hr p sktet, pappa vill nu ska du raka bort allt, du mste fortstta se ut som ett barn fastn du snart r vuxen"? Absurt!
Senast redigerad av Pinoputchin Igår kl. 07:22.
Citera
Igår, 08:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Legat me kanske 20 st milfar inom 1 r och inte en enda hade buske som tur var. flesta helrakade. De vet att ingen vill slicka p massa ckligt hr som tur r. Viktigt att de rakar rven me fr den skall sklart knullas ocks

Nu vet inte jag om jag gjort fel nr jag slickat mina krringar men dr jag placerar tungan i alla fall, allts i den salta rosa/mrkrosa springan s har jag d aldrig trffat p ngon som varit hrig dr, trots att de haft buske fr vrigt.

Och hur ser det ut hemma hos Tarzan d? Jo, hr finns det hr vill jag lova, mycket dessutom. Men det kan ju naturligtvis ha att gra med att jag inte bryr mig fr fem re.
Citera
Igår, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu vet inte jag om jag gjort fel nr jag slickat mina krringar men dr jag placerar tungan i alla fall, allts i den salta rosa/mrkrosa springan s har jag d aldrig trffat p ngon som varit hrig dr, trots att de haft buske fr vrigt.

Och hur ser det ut hemma hos Tarzan d? Jo, hr finns det hr vill jag lova, mycket dessutom. Men det kan ju naturligtvis ha att gra med att jag inte bryr mig fr fem re.

urs kan se mig framfr mig hur du slickar dina hriga skabb-apor i rven som har gammalt toalettpapper fastsatt i hret fy fan. Tur de snygga milfarna rakar sig iallafall!
Citera
Igår, 11:02
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
urs kan se mig framfr mig hur du slickar dina hriga skabb-apor i rven som har gammalt toalettpapper fastsatt i hret fy fan. Tur de snygga milfarna rakar sig iallafall!
Varfr skulle en kvinna skta hygienen smre fr att hon inte rakar fittan? De enda riktiga surfittorna jag sttt p har varit mer eller mindre rakade. Tvi fan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in