• 1
  • 2
2025-01-06, 01:10
Medlem
Kollar man runt så verkar den allmänna uppfattningen va att blondiner är mer partyglada och "äventyrliga" av sig. Är blonda tjejer slynigare och ligger runt mer än mörkhårigare tjejer? Är det er uppfattning att det är lättare att få blonda tjejer i säng?
Citera
2025-01-06, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Kollar man runt så verkar den allmänna uppfattningen va att blondiner är mer partyglada och "äventyrliga" av sig. Är blonda tjejer slynigare och ligger runt mer än mörkhårigare tjejer? Är det er uppfattning att det är lättare att få blonda tjejer i säng?
fan jag har hört rödhåriga," rost i taket fukt i källaren"
Citera
2025-01-06, 01:15
Medlem
Citat:
Det beror på en tid då porrfilmsidealet bland annat visade upp mycket blonda tjejer. Ja såklart mäste det idealet uppstått ur en annan stereotyp. Tjejer som sedan försökt se porriga ut har då ofta haft ett visst ideal men det är knappast som så att sexualidriften sitter i hårrötterna.
Citera
2025-01-06, 01:22
Medlem
526s avatar
Japp- Jissus vad jag puckat blondiner i mina dagar. Hatar dom men de verkar gilla 526.
Citera
2025-01-06, 02:06
Avstängd
MikeStrutters avatar
Citat:
Är blonda tjejer slynigare och ligger runt mer än mörkhårigare tjejer? Är det er uppfattning att det är lättare att få blonda tjejer i säng?
Efter en massa resor i Mexiko och Thailand så kan jag intyga att svarthåriga slynor är de enklaste av alla.
Citera
2025-01-06, 02:36
Medlem
-Orko-s avatar
Så, med blont hår menar du alla med blont hår, oavsett om det är färgat eller inte?
Citera
2025-01-06, 07:03
Medlem
Quid pro quos avatar
Folk blir ju sannerligen idoktrinerade att inbilla sig det, i sådan utsträckning att blondinerna själva kanske börjar tro det.
Men nej, inget skiljer insidan av huvudet mellan olika hårtyper inom samma population(ras).

Det är i sanning vämjeligt att det finns grupper som så hatar den nordiska typen att de vill utrota den meddelst perversion och rasblandning.
Citera
2025-01-06, 07:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är blonda tjejer slynigare än andra?

Skulle väl vilja säga så här att tjejer som är lätta att få i alkohol också är lätta att få i säng, om de sen är blonda eller inte har väl mindre betydelse. Men för all del, skandinaviskor (där det finns många blonda) är väl törstigare än många andra mörkare folkslag och kanske därför får sina hål fyllda oftare av härlig ådrig kuk?

Citat:
Ursprungligen postat av Filip600
fan jag har hört rödhåriga," rost i taket fukt i källaren"

De har riklig fotsvett eller?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-01-06 kl. 08:33.
Citera
2025-01-06, 07:36
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Dom ser bättre ut så fler killar raggar på dom.
Citera
2025-01-06, 07:47
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Dom ser bättre ut så fler killar raggar på dom.

Det är försmådda brunetter på kvinnligt toxiskt vis som försöker dra ner konkurrensen genom att kalla blondiner för slynor...
Citera
2025-01-06, 09:41
Medlem
p00ninos avatar
Nej, men mer attraktiva generellt så sexualiseras i högre grad.

Sedan är de kanske mer öppna med det. Om en blatte-tjej visar sig kåt riskerar hon ju att bli ritualmördad av sina kusiner.
Citera
2025-01-07, 03:46
Medlem
Nej, spelar ingen roll. Det dummaste jag någonsin hört. Att folk fortfarande tror på sånt skit förvånar mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in