2025-01-06, 18:05
Medlem
Bästa flashback.
Jag provar delta i debatten här men flashback gillar inte min säkra webläsare och söker nu tips.

Jag har i synnerhet problem med googles recaptcha när jag svarar på inlägg, ibland funkar det, oftast inte. Att använda en mindre säker webläsare är inget alternativ utan då får det vara med flashback. Jag använder icke installerad webläsare som körs i en container med random cookies, canvas, user och land i olika os för att försvåra spårningen av min identitet. Jag har blivit åtalad men då jag försvarade mig själv enligt habeas corpus i SFS 1994:1219 blev de kriminella nätverken tvungna hemligstämpla åtalet och begrava det eftersom det inte fanns något ombud de kunde muta. Åtalet läcktes till mig och jag har publicerat det. Dock väcker denna typ av info mycket lågt intresse bland ifåns.

Jag behöver i första hand hjälp förstå hur googles recaptcha är avsedd fungera och hur jag enklare ska kunna delta på flashnack utan dubbel poster, tomma poster eller inga poster alls. Det verkar ligga ett ovanligt elakt script som ständigt flaggas när googles recaptcha exekverar. Jag är inte intresserad av datorer utan behöver min tid till att utreda de kriminella nätverken i Sveriges myndigheter för fortsatt publicering.

Alla tips mottages tacksamt.
2025-01-06, 18:33
Medlem
vet inte om det är ad-blockern som gör det, troligen inte, men jag får ibland upp "felaktig captcha" vid postande av inlägg.

men däremot aldrig sett någon captcha-ruta/fomulär på den här domänen (och den här datorn/kontot)

dumpens är helt tvärtom. alltid captcha. som bara står och tuggar och reloadar äver hälften av gångerna, alltså ibland helt omöjligt och mycket mer sällan så kommer jag in efter andra reload:en, kvittar hur mycket jag försöker sen. funkar det så funkar det första försöket ofta.
Senast redigerad av litenfiskare 2025-01-06 kl. 18:35.
2025-01-06, 22:45
Medlem
Tramset om felaktig captcha fick jag regelbundet förut. Såg dock aldrig någon captcha. Helt hjärndött system.

Använder snarlik setup som du gör TS. Mullvad Browser i Windows Sandbox som töms varje gång jag stänger den. Fungerar klockrent.
Igår, 10:39
Medlem
Tack för svar.
Jag förstår att flashback behöver verifiera användare så jag deklarerar inte systemet som hjärndött eller trams utan en funktion jag behöver lära mig för att bibehålla hygglig kvalitet på flashback.

Jag gör nu samma erfarenhet som ni andra, med fler poster minskar problemen med recaptchan. Antingen ger flashback min användare ökat förtroende eller har google lyckats installera en resistent cookie jag inte klarar spåra.

Fler tips och åsikter mottages tacksamt.

Citat:
Ursprungligen postat av segernisse
Tramset om felaktig captcha fick jag regelbundet förut. Såg dock aldrig någon captcha. Helt hjärndött system.

Använder snarlik setup som du gör TS. Mullvad Browser i Windows Sandbox som töms varje gång jag stänger den. Fungerar klockrent.
Igår, 15:37
Moderator
vhes avatar
Ta detta i ny tråd i (FB) Flashback.

Förslagsvis så utelämnar du den fullständigt irrelevanta delen om din rättshistorik. Även trådstarter mår bäst av att hålla sig on topic.

Låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in