• 1
  • 2
Igår, 08:39
Medlem
https://x.com/RadioGenoa/status/1876511723383046399

Radiogenoa fortsätter röd pillra folk.

Citat:
Vi måste transformera väst till muslimska länder det är vår plikt

Detta för oss direkt till pudelns kärna, vi tänker integration, de tänker övertagande. Jag menar att vi inte kan överleva om detta fortsätter.

Jag menar också att de så kallade moderata muslimerna i tysthet jobbar för precis samma sak.

Frågan är hur vi tacklar detta, fortsätter vi försöka att integrera oss och samexistera och hoppas på att muslimerna i framtiden ska ändra på sig och även tolerera vår existens? Går vi det andra hållet kan vi väl lika bra bara dra av plåstret snabbt och avislamifiera våra samhällen? Det blir smärtsamt till en början, de lär balla ur fullständigt så fort vi börjar avislamifiera men detta är i slutändan enligt mig det ända sättet att överleva på.
Citera
Igår, 08:41
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Avståndet mellan hänförande och vansinne är alltför kort.
Citera
Igår, 08:42
Medlem
Man får se det positiva, när vi har Islam här så har inte längre gnällande kvinnor som röstat för detta inte längre några rättigheter.
Citera
Igår, 08:50
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Man får se det positiva, när vi har Islam här så har inte längre gnällande kvinnor som röstat för detta inte längre några rättigheter.
Fast frågan är väl om de känslomässigt vill ha det så. Att de egentligen vill ha en stark man som bestämmer över dem, men att de är indoktrinerade i att de vill något annat.
Annars är det svårt att förklara deras beteende och försvar av islam.
Citera
Igår, 08:51
Medlem
67arigGubbes avatar
Så för att en muslim säger så, är det de som gäller?

Om en kristen säger vi ska ta över afrika, stämmer det då?

Det finns psykopater inom alla religioner, muslimer märks mer av här pga minoritet. I afrika mm märka vita kristna av.
Citera
Igår, 08:53
Medlem
Detr vad organiserad islam jobbar för, korrekt. Islam är ett statsskick och ingen religion.

Våra politiker har redan groomats till viljelösa slavar och det är nu upp till folket att överta styret.

Första steget är att avisa kvinnor från alla styrande positioner. De har många bra kvaliteter men att styra logistik och länder har de inte rätt hård eller mjukvara för.
Citera
Igår, 08:56
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe

Det finns psykopater inom alla religioner, muslimer märks mer av här pga minoritet. I afrika mm märka vita kristna av.
Om en kristen ledare säger att man vill ta över Afrika, stämmer det nog att han menar att man ska göra det. Frågan är om muslimer i allmänhet tycker att islam ska ta över väst. Kan du säga vad de anser? Tycker de att han har rätt eller tycker de att han har fel. Vet du det?
Citera
Igår, 09:03
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Om en kristen ledare säger att man vill ta över Afrika, stämmer det nog att han menar att man ska göra det. Frågan är om muslimer i allmänhet tycker att islam ska ta över väst. Kan du säga vad de anser? Tycker de att han har rätt eller tycker de att han har fel. Vet du det?

Troligen bryr sig de flesta inte ett dugg, då detta är en galen människa.
Citera
Igår, 09:23
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Troligen bryr sig de flesta inte ett dugg, då detta är en galen människa.
Du vet alltså inte, utan bara gissar utan att ha den blekaste aning. Du kanske skulle ta reda på hur det ligger till först.
Har du ens pratat med några muslimer om vad de anser eller sett någon undersökning om vad de faktiskt anser.

Utifrån vad jag vet och de muslimer jag pratat med och undersökningar som gjorts, så är det nog troligt att de flesta muslimer faktiskt håller med honom.
Citera
Igår, 09:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Skillnaden är väl att om en kristen säger att "vi ska ta över afrika" så kommer 99% med anställningsnummer hos Svenska Kyrkan att protestera mot det. Samt att de flesta övriga förvirrade kristna kommer att stämma in i protesten.

När det gäller den bilden som förmedlads i TS så utmanar jag dig att hitta någon muslim som säger emot det som sägs i videoklipp från TS.

Muslimerna är hala som ålar. Se bara hur Muslimska Brödraskapet har jobbat för att mygla sig in i det största svenska politiska partiet. De lyckades nästan också (Omar Mustafa). Saken är den att själva partistyrelsen var med på det och enda anledningen till att det inte lyckades var för att det blev för mycket snack om det publikt.

Men som sagt, kan du hitta en muslim som är villig att argumentera emot det som sägs i videoklippet?
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Citat:

Frågan är ju om det finns någon substans bakom det han säger. Tittar vi på andel av befolkningen så ökar muslimerna rejält i västvärlden, antal moskeer har ökat, vi börjar få islamistiska partier (t.ex. nyans i Sverige alternativt ”vanliga partier” förvandlas till väldigt muslimvänliga partier. Vi har politiker som blundar helt för islamism. Segregationen ökar. Hur många Mohamed och Aisha skaffar barn som heter Kalle och Gustav? Integrationen går otroligt mycket sämre än segregationen. Det gör den för att invandrarna själva inte vill integreras. De vill bevara sitt språk, sin kultur, vara med sina landsmän. Samtidigt som de i numerär ökar ofantligt. Blir det inte på sikt ett övertagande då? Förvandlas inte väst till muslimernas land om majoritetsbefolkningen på sikt utgörs av muslimer, och de behåller sin kultur och ber i sina moskeer? Fortsätter vi som nu, kommer vi dit.
Senast redigerad av KallesKulor Igår kl. 10:45.
Citera
Igår, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Du vet alltså inte, utan bara gissar utan att ha den blekaste aning. Du kanske skulle ta reda på hur det ligger till först.
Har du ens pratat med några muslimer om vad de anser eller sett någon undersökning om vad de faktiskt anser.

Utifrån vad jag vet och de muslimer jag pratat med och undersökningar som gjorts, så är det nog troligt att de flesta muslimer faktiskt håller med honom.

Jag har samma erfarenheter, snacket bland muslimer på gatan och de man hade i sin skola och dylikt var ofta i linje med vad mannen i videon sa. Borde oroa folk mycket men än det gör kan man tycka. Det skrämmer vettet ur mig, jag jobbar dock remote och kan således fly så fort skiten träffar fläkten. De som är låsta här med barn, familj och jobb borde dock ifrågasätta sin framtid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in