Igår, 16:45
Medlem
Barrington1975s avatar
Detta är bland det värsta jag har läst på länge.

Damp-ungen blir arg när hans mobil låses in. Då sparkar han en lärare i magen vilket resulterar i att bebisen dör.

Någon som vet var detta hände?

Vilka är föräldrarna till gm?

Lämpligt straff?

https://www.instagram.com/reel/DEhj8...VtOHd4b3Rydg==

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...-fick-missfall
Citera
Igår, 16:52
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Håller med ovanstående, skola lika som ett fängelse har alla möjliga sorters individer med diagnoser. Många känner att man är frihetsberövad och detta kan utlösa ytterligare aggressioner.
Citera
Igår, 16:53
Medlem

Jag kan inte kommentera någonting....

Om kvinnan läser denna tråd, så vill jag personligen meddela till henne hur mycket jag beklagar!!!

Om anhörig till kvinnan läser detta, får denne gärna vidarebefordra hur mycket jag känner sorg för henne!

Citera
Igår, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Straffet bör bli lobotomi. Eller så nära som möjligt.
Detta rörde sig väl på mellanstadie. Så eleven var väl minderårig = Blir inget straff.
Citera
Igår, 16:56
Medlem
Saxat från artikeln

"Skolminister Lotta Edholm (L) kallar situationen oacceptabel. Hon menar att det delvis är en kulturfråga och att fler behöver ta ansvar.

Hmm, hintar här att det handlar om ett blatte s.k fenomen?
Citera
Igår, 17:08
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Saxat från artikeln

"Skolminister Lotta Edholm (L) kallar situationen oacceptabel. Hon menar att det delvis är en kulturfråga och att fler behöver ta ansvar.

I ett land med ryggrad och självrespekt skulle det vara upplopp och kravaller efter ett så avskyvärt uttalande.

Ingen ska behöva ta något ansvar förutom de som medvetet släppt in odjuren. Mångkulturen var helt och hållet politikernas experiment, och Skolverket har drivit sin agenda att skicka svenska barn till mångkulturella skolor med ursäkten att det är ”fullt” överallt.

Jag skiter i alla kulturfrågor. Funkar det inte så funkar det inte. Ut med varenda en!
Citera
Igår, 17:08
Medlem
p00ninos avatar
Och så undrar de varför människor inte vill arbeta som lärare.

Nackskott på sociopaten, han kommer bara ställa till mer problem i framtiden.
Dela den här nyheten med kvinnor ni känner - sånt här borde få t.o.m. blödiga vänsterluder att tänka till lite.
Citera
Igår, 17:12
Medlem
Jordgubbes avatar
Nya skolan är som uppochnervända landet. Öst är väst, månen full, alla ska blandas, och eleverna har bara förmåner. Att vi har de i tråden som skyller på läraren när hon får ett ofött barn dödat visar att vansinnet pågått under lång tid.
Citera
Igår, 17:21
Medlem
F.Hansens avatar
Utifrån teckningen som visas var kvinnan långt gången i sin graviditet vilket såklart ökar allvarligheten i brottet.
Ungen har gjort sig skyldig till mord. Nu kommer denne inte bli dömd förutom stigmat av att vara en mördare som kommer följa den här individens korta tid på jorden.
Citera
Igår, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrington1975
Detta är bland det värsta jag har läst på länge.

Damp-ungen blir arg när hans mobil låses in. Då sparkar han en lärare i magen vilket resulterar i att bebisen dör.

Någon som vet var detta hände?

Vilka är föräldrarna till gm?

Lämpligt straff?

https://www.instagram.com/reel/DEhj8...VtOHd4b3Rydg==

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...-fick-missfall

Frågan är ju vilket straff ungen fick. Blev det några konsekvenser över huvud taget?
Citera
Igår, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Frågan är ju vilket straff ungen fick. Blev det några konsekvenser över huvud taget?

Det står att det är en lågstadieelev, så personen är ju inte straffmyndig.
Citera
Igår, 17:28
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar

Haha, konsekvenser. Det blev ett telefonsamtal till en förälder som skiter i allt. Det är alla andra som ska ta ansvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in