• 1
  • 2
Igår, 20:32
Medlem
Hej! Har ett problem jag måste dela med mig utav, även få råd!
Träffat en kille nu i 2mån ca.. o varje J gång vi haft sex så har jag lidit utav bv efteråt, köpter receptfria läkemedel hela tiden känns det som så ni kan tänka er vad dessa samlag kostat mig… börjar fundera på om det ens är värt det o vad som är fel.
Har haft detta tidigare, med mitt ex. 1 gång behandlade jag mig i början så var det bra och aldrig mer efter det.
Nu undrar jag varför jag får såhär VARJE gång med den nya… känns som det inte spelar nån roll hur många gånger o med vad jag behandlar mig så kommer det tillbaka?!
Nån som har någon idé? Tål jag honom inte?😅
Citera
Igår, 20:36
Medlem
Full-Retards avatar
Han borde se över sina hygienvanor? Han borde gå och kolla sig?
Citera
Igår, 20:39
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floder
Träffat en kille nu i 2mån ca.. o varje J gång vi haft sex så har jag lidit utav bv efteråt, köpter receptfria läkemedel hela tiden känns det som så ni kan tänka er vad dessa samlag kostat mig… börjar fundera på om det ens är värt det o vad som är fel.
Har haft detta tidigare, med mitt ex. 1 gång behandlade jag mig i början så var det bra och aldrig mer efter det.
Nu undrar jag varför jag får såhär VARJE gång med den nya… känns som det inte spelar nån roll hur många gånger o med vad jag behandlar mig så kommer det tillbaka?!

Jag träffade faktiskt en sån kille en gång. Varje gång vi låg. Hade aldrig haft det innan och då hade jag ändå varit sexuellt aktiv i 20 år. Jag lade ner det och efter honom var jag lite känsligare för det men det försvann sakta men säkert och nu är det åratal sen jag hade det. Så det är så sjukt att man bara inte tål vissa.
Citera
Igår, 21:00
Medlem
Har du fått receptbelagd medicin (antibiotika)? Om inte skulle jag rekommendera dig det. Gör att det inte kommer tillbaks så lätt
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Han borde se över sina hygienvanor? Han borde gå och kolla sig?

JAG TÄNKTE DET MED!!! Hygienbiten känner jag inte för att lägga fram.. men tror och hoppas han duschar innan vi ses…😷 Dock funderar jag på om han kanske har någon könssjukdom… annars borde ju detta gått över för längesen!
Citera
Igår, 21:10
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Olika bakterieflora. Kanske ger sig med tiden. Annars använd kondom
Citera
Igår, 21:13
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
JAG TÄNKTE DET MED!!! Hygienbiten känner jag inte för att lägga fram.. men tror och hoppas han duschar innan vi ses…😷 Dock funderar jag på om han kanske har någon könssjukdom… annars borde ju detta gått över för längesen!

Du får väll ta med han på badet så han blir desinfekterad i klorin tills han fattar vinken. Kan kanske vara bra för att flusha ut gamla flytningar också.
Citera
Igår, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag träffade faktiskt en sån kille en gång. Varje gång vi låg. Hade aldrig haft det innan och då hade jag ändå varit sexuellt aktiv i 20 år. Jag lade ner det och efter honom var jag lite känsligare för det men det försvann sakta men säkert och nu är det åratal sen jag hade det. Så det är så sjukt att man bara inte tål vissa.

Skönt att det inte bara är jag! Jag kommer väl härda ut ett tag till… dock vet jag inte hur länge… kan inte vara nyttigt att hålla på att behandla med jämna mellanrum… Phvärdena krockar…😂
Citera
Igår, 21:16
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Skönt att det inte bara är jag! Jag kommer väl härda ut ett tag till… dock vet jag inte hur länge… kan inte vara nyttigt att hålla på att behandla med jämna mellanrum… Phvärdena krockar…😂

Skitjobbigt.
Citera
Igår, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Har du fått receptbelagd medicin (antibiotika)? Om inte skulle jag rekommendera dig det. Gör att det inte kommer tillbaks så lätt

Har haft telefonkontakt med gyn, varpå dom rekommenderar donaxyl (som jag även fått utskrivet av gyn tidigare trots att det är receptfritt). Det funkar.. problemet är ju efter samlaget, skulle jag vara ensam och inte träffas en månad efter behandlingen skulle det ju vara borta… 😅 vet inte hur jag förklarar det för dom på telefon…
Citera
Igår, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Näe men allvarligt talat så kan du ju strunta i att behandla dig och så får han plaska lite i spännande dofter. Sen kanske ni kan ha ett samtal om hygien och att gå och kolla sig.

Tänker att känner jag det själv under samlaget så känner han det, o nämner han det inte kanske han tror det är normalt… men JAG SKÄMS ju!! Ansvaret läggs automatiskt över på mig.. 🫣
Citera
Igår, 21:44
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Tänker att känner jag det själv under samlaget så känner han det, o nämner han det inte kanske han tror det är normalt… men JAG SKÄMS ju!! Ansvaret läggs automatiskt över på mig.. 🫣

Nja, du behöver ju bara säga att du sköter din hygien så fattar han, kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in