Citat:
Ursprungligen postat av
BoaToa
Hon ljög. Det är mitt problem.
Varför ens ljuga om det. Hade inte spelat nån roll alls om hon sagt sanningen.
Uppenbarligen kände hon väldigt starkt för denna snubbe att hon fortsatte hålla kontakten med honom trots det enorma sveket.
Nä jag köper inte det.
Hon kanske var intresserad av honom och upprätthöll nån slags kontakt trots att han hade dumpat henne och varit ett svin som du beskrev det. Sånt händer, inget konstigt med det.
Men från 2019 så upphörde även den kontakten och troligen för att hon då inte längre var intresserad ens det minsta.
Hon har inte ljugit för dig alls. Inte om man läser det du skrivit i din trådstart i alla fall. DU har tolkat det som att snubbens svinaktiga beteende fick henne att bryta på stående fot, men det kanske inte gick över så fort för henne och det får du acceptera så här fem år senare när era vägar råkat korsats.
Och jag anser också att hon inte har någon som helst skyldighet att berätta ett jota om hur hon känt, mått eller agerat i en tidigare relation, eller efter den.
Det enda viktiga nu är ju att ni två ses och att ni är ärliga med varandra härifrån och framåt för det som gäller ER gemensamt. Snubben från 2019 är inte er gemensamma sak.