• 3
  • 4
2025-01-14, 19:36
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blautand
Nej, antivaxxare förblir korkade och konspiratoriska människor. Svag slutledningsförmåga varför mänskligheten finns i dagens utsträckning. Sedan har jag inga problem med att människor väljer att inte ta vaccinet, men att domdera ut sina efterblivna teorier är just efterblivet

Vilken slutledningsförmåga pratar du om nu? Djokovics? Om han fått höga halter av vissa ämnen efter att ha vistats i karantän i det fasistiska landet Australien så är hans misstanke helt rimlig.
Om du avser nåt annat så berätta gärna vad du menar.

Jag påminner igen om att tex. i Finland ville 70% av de vaccinerade införa vaccinpass på alla arbetsplatser. Man ville helt enkelt att ovaccinerade kollegor skulle få sparken. Hämndbegäret var starkt.
Jag bor i ett område där rätt stor del var ovaccinerade. Frågan om vad man skulle göra med ovaccinerade sjuksköterskor väcktes. Vaxxisterna hade sin åsikt klar. Sparka alla, även om det skulle medföra problem i vårdinrättningarna. Som vårdtagare ser jag vaccinationsstatusen hos vårdpersonalen som helt oviktig. Jag kan ha många önskemål på dem men vaccinationsstatus är inte ett av dem. Jag såg snarare fokuseringen på vaccinstatusen som ett egendefinierat kvalitetssystem. Se, vi är alla vaccinerade, det är kvalitet. Med enkla medel kunde de signalera hur ansvarsfulla de är. Det var rent kontraproduktivt objektivt sett. Där vaccinet for in for vettet ut. Så upplevde jag det.
Citera
2025-01-14, 22:25
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Art Djokovic är en av världens bästa tennisspelare genom tiderna är odiskutabelt. Vad som också är odiskutabelt är att han verkar vara en riktig foliehatt.

Här är ett annat exempel på hans påhitt.
https://traningslara.se/taopatch-en-...y-forpackning/
Ha ha, vilken idiot.
Citera
2025-01-14, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ha ha, vilken idiot.
Tror man på det så funkar det givetvis.
Ska man vinna 23 grand slam-titlar så är varje liten fördel extremt viktig.
Citera
2025-01-14, 23:26
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Tror man på det så funkar det givetvis.
Ska man vinna 23 grand slam-titlar så är varje liten fördel extremt viktig.

Han har till och med 24 GS-titlar.
Citera
2025-01-14, 23:45
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Han har till och med 24 GS-titlar.
Och säkert tjänat multum på det. Men...

A fool and his money are soon parted.

Eller a fool and his life... Steve Jobs var ju faktiskt smart på många sätt, men en idiot om alternativ medicin, och för det fick han betala det högsta priset.

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_...ealth_problems
Citera
2025-01-15, 00:16
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Och säkert tjänat multum på det. Men...

A fool and his money are soon parted.

Eller a fool and his life... Steve Jobs var ju faktiskt smart på många sätt, men en idiot om alternativ medicin, och för det fick han betala det högsta priset.

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_...ealth_problems

Jag delar Djokovics syn, man ska hålla sig borta från sjukhus och deras experiment. Planen med Djokovic var ju uppenbart menat att han skulle bli rejält sjuk och därifrån ändra sin uppfattning om vaccinet, men som tur var misslyckades det.
Citera
2025-01-15, 08:36
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Många sportare äter sjukligt. De kan få för sig att man måste äta så och så mycket protein från fisk, då är man ju redan där dum i huvudet. Det är en ätstörning som vi inte talar om mycket, männens ätstörning som kombinerar sport med vansinnesätande.

Protein från fisk är ju gudomligt bra och bland det absolut nyttigaste man kan stoppa i sig
Citera
2025-01-15, 10:50
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Protein från fisk är ju gudomligt bra och bland det absolut nyttigaste man kan stoppa i sig

Fisk om något innehåller väl tungmetaller, så det är en myt att fisk ska vara nyttigt.

Så att servera Djokovic en blytung marulk var väl ett säkert kort om man vill åstadkomma skada.
Citera
2025-01-15, 11:24
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Fisk om något innehåller väl tungmetaller, så det är en myt att fisk ska vara nyttigt.

Så att servera Djokovic en blytung marulk var väl ett säkert kort om man vill åstadkomma skada.

Om man nu är nojig för tungmetaller i fisk så väljer man ekologiskt odlad fisk
Citera
2025-01-15, 11:32
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Om man nu är nojig för tungmetaller i fisk så väljer man ekologiskt odlad fisk

Det går att ljuga om det också.
Citera
  • 3
  • 4