2025-01-11, 09:18
Medlem
Beaver14s avatar
Art Djokovic är en av världens bästa tennisspelare genom tiderna är odiskutabelt. Vad som också är odiskutabelt är att han verkar vara en riktig foliehatt.

Här är ett annat exempel på hans påhitt.
https://traningslara.se/taopatch-en-...y-forpackning/
Citera
2025-01-11, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Art Djokovic är en av världens bästa tennisspelare genom tiderna är odiskutabelt. Vad som också är odiskutabelt är att han verkar vara en riktig foliehatt.

Här är ett annat exempel på hans påhitt.
https://traningslara.se/taopatch-en-...y-forpackning/
Vad är "en riktig foliehatt" enligt dig?
Citera
2025-01-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvasen404
Men att lita på den största maffian (läkemedelsindustrin) och staten (som är så ärliga annars) är inte korkat menar du?
Gissar på att du har några doser i kroppen.

Konspiratorisk > Naiv och lättlurad

Hoppsan, här ramlar begåvningsreserven in också

Du gissar dock väldigt fel!
Citera
2025-01-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Man är alltså korkad om man inte tog spruta mot Covid?? Haha jodåsåatteh…..

Du får nog jobba på läsförståelsen, vännen!
Citera
2025-01-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blautand
Du får nog jobba på läsförståelsen, vännen!

Jag är inte vän med Covid-nazister men tack ändå.
Citera
2025-01-13, 09:55
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Haha....säkert förgiftat en tennisspelare som vägrar ta vaccin, men dopar sig järnet! Denna fuskande imbecill följer mallen för antivaxxare. Korkad, ignorant och extremt konspiratorisk.

Låter väldigt rimligt. Vaxxare visade en väldigt stor iver att straffa ovaccinerade. Att någon skulle "straffa" ickevaccinerade på eget initiativ är exakt vad jag förväntar mig av vaxxarpatrask
Citera
2025-01-14, 11:42
Medlem
Citat:
Jag är inte vän med Covid-nazister men tack ändå.

Oj, stort uttryck till någon som inte är vaccinerad, hjärtat!
Citera
2025-01-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Låter väldigt rimligt. Vaxxare visade en väldigt stor iver att straffa ovaccinerade. Att någon skulle "straffa" ickevaccinerade på eget initiativ är exakt vad jag förväntar mig av vaxxarpatrask

Nej, antivaxxare förblir korkade och konspiratoriska människor. Svag slutledningsförmåga varför mänskligheten finns i dagens utsträckning. Sedan har jag inga problem med att människor väljer att inte ta vaccinet, men att domdera ut sina efterblivna teorier är just efterblivet
Citera
2025-01-14, 13:32
Medlem
Citat:
Nej, antivaxxare förblir korkade och konspiratoriska människor. Svag slutledningsförmåga varför mänskligheten finns i dagens utsträckning. Sedan har jag inga problem med att människor väljer att inte ta vaccinet, men att domdera ut sina efterblivna teorier är just efterblivet

Svag slutledningsförmåga säger du? Är väl precis tvärtom. Ca 100 personer under 40år dog i Covid i Sverige under en 2-årsperiod….man var ju en idiot om man tog vaccinet. Var man under 30 år var man fullständigt blåst eller väldigt naiv.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...aste-siffrorna
Citera
2025-01-14, 13:37
Medlem
Citat:
Svag slutledningsförmåga säger du? Är väl precis tvärtom. Ca 100 personer under 40år dog i Covid i Sverige under en 2-årsperiod….man var ju en idiot om man tog vaccinet. Var man under 30 år var man fullständigt blåst eller väldigt naiv.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...aste-siffrorna

Här blir det ju ganska avslöjande att hissen inte går ändå upp på dig, men det är okej. Floran måste vara blandad och korkade människor har samma existensberättigande som alla normala.
Citera
2025-01-14, 13:38
Medlem
Citat:
Här blir det ju ganska avslöjande att hissen inte går ändå upp på dig, men det är okej. Floran måste vara blandad och korkade människor har samma existensberättigande som alla normala.

Du verkar inte ha förmåga att debattera tyvärr. Gonatt.
Citera
2025-01-14, 19:01
Medlem
billigosts avatar
Ovaccinerade Djokovic har vunnit 18 titlar från 2021 till idag och spelar fortfarande på högsta nivå och är en av favoriterna i årets Australien Open. Och då har han ändå varit avstängd från touren stora delar under den perioden pga att han vägrade sprutan.

Vaccinerade Nadal vann 6 titlar från 2021 till idag och la av förra året, helt idrottsinvalid.

Det säger väl ändå allt om vem som gjorde rätt val.
Senast redigerad av billigost 2025-01-14 kl. 19:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in