Idag, 11:05
Medlem
Jag skulle in på bmw för att felsöka komfortaccessen som strulat.

I samband med att felsökningen passade de på att byta airbag förare då den var återkallad från fabrik.

När jag är på väg hem känner jag märken på läderratten. Initialt misstänkte jag klister men när jag tittar närmare på det har jag fått revor 6 revor på olika ställen på ratten.

Jag pratade med verkstaden som nekar skadorna och att de inte skulle uppkommit i samband med bytet.

Jag känner min bil och jag hade inte revorna innan den var inne hos de. Detta medför ord mot ord.

Är det någon som har kännedom om möjligheten till revor kan uppstå i samband med byte av airbag?

Jag har en BMW F11 2016/17
M-sport läderratt
Citera
Idag, 12:29
Medlem
67arigGubbes avatar
Åk dit och be att prata med verkstadschefen.

Tryck in hans huvud i bilen så han kikar på rattfanskapet.

Detta gjorde jag när de hävdade att de inte gjort en rispa på min ratt vid service. Jävla drägg dom är!

De är galna mekaniker som har hårdrocksringar på fingrarna och dyrkar djävulen och klämmer åt ratten hårt så de blir repor.

Kunde tom peka ut vem den potentiella mekanikern va då han som sagt hade fingrarna fulla av hårdrocksringar.

Dom tog på sig skulden efter mycket tjaffs.
Citera
Idag, 15:22
Medlem
Verkstäder är satans odjur.
De försöker in i det sista att ta på sig skulden.
Specifikt SIMPLA grejer som är jävligt enkla och lösa.
Vet inte om de är allmänt dumma i huvudet eller bara jävligt förståndshandikappade.
Citera
Idag, 16:12
Medlem
Det väldigt trist att de alltid blånekar. En gång förnekade verkmästaren att min motor gick konstigt fastän hela insprutningshuset satt löst efter verkstadsbesök... -Idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in