Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Jag har hrt endel om drnare. Men experter har varit verens om att det frmodligen rr sig om privatpersoner, fretag eller skerhetsfolk.
Du fr grna lnka ett videoklipp som visar det. Om det r timslnga videos med massa meningslst bubbel s tidsstmpla lnken s man kommer direkt till det du jiddrar om. S fr vi se dessa blinkande drnare i nmnd storleksordning.
Vad menar du? En amatr kan idag skapa precis vad som helst. En amatr som lagt ngra timmar p AI kan ocks skapa i princip vad som helst.
Hoppas att jag r den enda som lyckas fnga det p film. S kan jag bli lite knd. D kanske man ska g all in och hvda att mnlandningen aldrig hnt och att jorden r platt. Utveckla en foliehatt som man kan slja i en webshop.
N det blir inte kul nr ryzzen invaderar oss. D gmmer jag mig under sngen. Det har du rtt i minsann.
En sn stor och blinkande drnare visas i videon hgst upp i trden. Men den stod ju still still och blinkade , medans filmaren filmade 9 rda orbs som kom upp ur nnting i horisonten. Filmat i Bronx New York nyligen.
Det var nyligen en orb som krde ver Miami Florida och skickade ut en emp-puls som slckte hela staden.
Detta fngades av mngder av vervakningskameror med reservbatterier som inte slogs ut av emp-vgen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timmervargen
Varfr skulle drnarna som setts ver t.ex. New Jersey vara av utomjordiskt ursprung? OBS, seris frga.
Orbsen r frn hgre dimensioner, utskickade av gudar.
Ufon eller drnare gjorda av metall r frn mnniskor eller utomjordingar i den dimension som vi befinner oss i.
Jag tnkte ocks att det kanske r nn rik snubbe som har byggt stora drnare fr mnga miljoner dollar bara fr att parkera dom ver stder dr dom fr blinka och lta folk undra vad som hnder. Men vad vore syftet?
Kanske r det dags att brja se p verkligheten och vad mnskligheten och hemplanetens de r.
Vra frfder lmnade efter sig stora monument och byggnader som var fyllda med kunskap p alla vggar, pyramider fr gratis el t alla, och bygglasrar som kunde frsa om ett berg till ett berg som har ett tempel som Kailasa templet.
Vad lmnade vi efter oss utver sopberg av plast lixom?
Klart att utomjordingar redan bor p Jorden och har gjort det vldigt lnge, men dom vill inte synas och att vi mnniskor avrttar hela bunten fr alla hyss som dom har gjort.
Det r vl nu dom kommer fram med sina cloaking teknologier och bygglasrar kopplade till laptops vilket gjorde det mjligt att bygga underjordiska stder utan att mnniskor mrkte det.
S kr dom upp drnare med lampor fr att vi ska fokusera uppt medans utomjordingarna gr runt cloakade bland oss.