• 1
  • 2
2025-01-10, 19:20
Medlem
DonFoldits avatar
This Is Wild - Man Confronts "Tall Beings" In South Carolina ? https://youtu.be/FWeaZG0EYRA?si=lLlkQYmCjHqPK_Bv

Varelser med cloaking-teknologi har brjat dyka upp framfr kameror mer och mer.
Man ser att ljuset gr runt istllet fr att blockeras, vilket gr att bakgrunden warpar, men varelserna syns ej.

Vad tror ni?

Dessa utomjordingar verkar komma frn under marken.

Vissa menar att dom frsker fly innan domedagen men dom kan inte lmna Jorden d gudar har frbjudit det.

Tror ni allt detta r fejk eller finns det videobevis fr cloaking nr tex. varelserna klttrar i trd och bryter av trdstammar utan att dom syns?
Citera
2025-01-10, 20:01
Medlem
kalkryggars avatar
Du lnkar ju bara en video med mngder med tramsklipp som r fejkade p olika vis och sen ihopklippta. Givetvis r allt fejk eller s har det naturliga frklaringar.

Simpelt.
Citera
2025-01-10, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
This Is Wild - Man Confronts "Tall Beings" In South Carolina ? https://youtu.be/FWeaZG0EYRA?si=lLlkQYmCjHqPK_Bv

Varelser med cloaking-teknologi har brjat dyka upp framfr kameror mer och mer.
Man ser att ljuset gr runt istllet fr att blockeras, vilket gr att bakgrunden warpar, men varelserna syns ej.

Vad tror ni?

Dessa utomjordingar verkar komma frn under marken.

Vissa menar att dom frsker fly innan domedagen men dom kan inte lmna Jorden d gudar har frbjudit det.

Tror ni allt detta r fejk eller finns det videobevis fr cloaking nr tex. varelserna klttrar i trd och bryter av trdstammar utan att dom syns?
De kan inte skada dig om du har en foliehatt p dig. Deras lasrar kan inte penetreras aluminium. Eller deras. Detta r egentligen CIA som ltsas vara aliens.
Citera
2025-01-10, 20:26
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du lnkar ju bara en video med mngder med tramsklipp som r fejkade p olika vis och sen ihopklippta. Givetvis r allt fejk eller s har det naturliga frklaringar.

Simpelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
De kan inte skada dig om du har en foliehatt p dig. Deras lasrar kan inte penetreras aluminium. Eller deras. Detta r egentligen CIA som ltsas vara aliens.

Har ni missat att det str drnare som r stora som bilar ver mnga stder i Amerika, och blinkar lampor?

Det hnder stora saker nu som jag undrar om ni tv kommer att kunna hantera, om ni fortfarande fantiserar om naturliga frklaringar till vernaturliga bevis i amatrvideos som inte kan trickfilmas p samma stt som i filmstudios.

Vad gr ni nr det dyker upp lysande klot och stora drnare med discolampor ver svenska stder, och vad gr ni om det brjar klttra en cloakad utomjording i trdet utanfr huset?

Ni lr inte vga krypa fram frn under sngen nr det brjar se ut likadant i Sverige.
Citera
2025-01-10, 20:36
Medlem
Citat:
Har ni missat att det str drnare som r stora som bilar ver mnga stder i Amerika, och blinkar lampor?

Det hnder stora saker nu som jag undrar om ni tv kommer att kunna hantera, om ni fortfarande fantiserar om naturliga frklaringar till vernaturliga bevis i amatrvideos som inte kan trickfilmas p samma stt som i filmstudios.

Vad gr ni nr det dyker upp lysande klot och stora drnare med discolampor ver svenska stder, och vad gr ni om det brjar klttra en cloakad utomjording i trdet utanfr huset?

Ni lr inte vga krypa fram frn under sngen nr det brjar se ut likadant i Sverige.
Varfr skulle "aliens" blinka p sina lampor om de frsker dlja sig?
Citera
2025-01-10, 21:08
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Varfr skulle "aliens" blinka p sina lampor om de frsker dlja sig?

Det finns goda och onda inom alla raser. Mnniskorasen och utomjordiska raser r inget undantag.

Frgan r om drnarna som blinkar och r stora som bilar och som ingen vet vart dom kommer ifrn, r av de goda eller av de onda.

r dom av de goda s r det nnting som vi ska uppmrksamma just nu eller typ vakna till eftersom tiden rinner ivg.

r dom av de onda s r det meningen att vi ska tolka det p ett visst stt eller bara bli frvirrade ver varfr dom blinkar.

Kan vara regeringar ocks. Projekt Bluebeam har man hrt om i mnga r.
Citera
2025-01-11, 06:39
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Jag har hrt endel om drnare. Men experter har varit verens om att det frmodligen rr sig om privatpersoner, fretag eller skerhetsfolk.

Du fr grna lnka ett videoklipp som visar det. Om det r timslnga videos med massa meningslst bubbel s tidsstmpla lnken s man kommer direkt till det du jiddrar om. S fr vi se dessa blinkande drnare i nmnd storleksordning.

Citat:

Vad menar du? En amatr kan idag skapa precis vad som helst. En amatr som lagt ngra timmar p AI kan ocks skapa i princip vad som helst.

Citat:

Hoppas att jag r den enda som lyckas fnga det p film. S kan jag bli lite knd. D kanske man ska g all in och hvda att mnlandningen aldrig hnt och att jorden r platt. Utveckla en foliehatt som man kan slja i en webshop.

Citat:

N det blir inte kul nr ryzzen invaderar oss. D gmmer jag mig under sngen. Det har du rtt i minsann.
Citera
2025-01-11, 10:05
Medlem
Timmervargens avatar
Varfr skulle drnarna som setts ver t.ex. New Jersey vara av utomjordiskt ursprung? OBS, seris frga.
Citera
2025-01-11, 14:27
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har hrt endel om drnare. Men experter har varit verens om att det frmodligen rr sig om privatpersoner, fretag eller skerhetsfolk.

Du fr grna lnka ett videoklipp som visar det. Om det r timslnga videos med massa meningslst bubbel s tidsstmpla lnken s man kommer direkt till det du jiddrar om. S fr vi se dessa blinkande drnare i nmnd storleksordning.

Vad menar du? En amatr kan idag skapa precis vad som helst. En amatr som lagt ngra timmar p AI kan ocks skapa i princip vad som helst.

Hoppas att jag r den enda som lyckas fnga det p film. S kan jag bli lite knd. D kanske man ska g all in och hvda att mnlandningen aldrig hnt och att jorden r platt. Utveckla en foliehatt som man kan slja i en webshop.

N det blir inte kul nr ryzzen invaderar oss. D gmmer jag mig under sngen. Det har du rtt i minsann.

En sn stor och blinkande drnare visas i videon hgst upp i trden. Men den stod ju still still och blinkade , medans filmaren filmade 9 rda orbs som kom upp ur nnting i horisonten. Filmat i Bronx New York nyligen.
Det var nyligen en orb som krde ver Miami Florida och skickade ut en emp-puls som slckte hela staden.
Detta fngades av mngder av vervakningskameror med reservbatterier som inte slogs ut av emp-vgen.

Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Varfr skulle drnarna som setts ver t.ex. New Jersey vara av utomjordiskt ursprung? OBS, seris frga.

Orbsen r frn hgre dimensioner, utskickade av gudar.
Ufon eller drnare gjorda av metall r frn mnniskor eller utomjordingar i den dimension som vi befinner oss i.

Jag tnkte ocks att det kanske r nn rik snubbe som har byggt stora drnare fr mnga miljoner dollar bara fr att parkera dom ver stder dr dom fr blinka och lta folk undra vad som hnder. Men vad vore syftet?

Kanske r det dags att brja se p verkligheten och vad mnskligheten och hemplanetens de r.

Vra frfder lmnade efter sig stora monument och byggnader som var fyllda med kunskap p alla vggar, pyramider fr gratis el t alla, och bygglasrar som kunde frsa om ett berg till ett berg som har ett tempel som Kailasa templet.

Vad lmnade vi efter oss utver sopberg av plast lixom?

Klart att utomjordingar redan bor p Jorden och har gjort det vldigt lnge, men dom vill inte synas och att vi mnniskor avrttar hela bunten fr alla hyss som dom har gjort.

Det r vl nu dom kommer fram med sina cloaking teknologier och bygglasrar kopplade till laptops vilket gjorde det mjligt att bygga underjordiska stder utan att mnniskor mrkte det.

S kr dom upp drnare med lampor fr att vi ska fokusera uppt medans utomjordingarna gr runt cloakade bland oss.
Senast redigerad av DonFoldit 2025-01-11 kl. 14:29.
Citera
2025-01-11, 14:53
Medlem
DonFoldits avatar
Fr er som vill djupdyka s vill jag rekommendera youtube-kanalen Jason A.
Den kanalen levererar alltid frsha videos gllande speciella events som hnder i vrlden, dribland drnar"invasionen" i Amerika, och alla orbs som folk filmar just nu.

Svensk media lr inte nmna det. Svensken fr inte se snt dr pga risk fr rdslor och misstro mot media och regering.
Citera
2025-01-11, 16:20
Medlem
DonFoldits avatar
Vad sgs om att de stora drnarna har hologram projektorer som gr att orbs flyger runt fast det egentligen inte r ngra orbs dr?

Projekt Bluebeam hade kunnat utfras p det viset, om dom verkligen ville fejka en invasion eller att utomjordingar har kommit fr att rdda Amerika och mnskligheten.

Dom dr stora drnarna ser lite opassande ut bland alla orbs.
Citera
2025-01-12, 10:03
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Vra frfder lmnade efter sig stora monument och byggnader som var fyllda med kunskap p alla vggar, pyramider fr gratis el t alla, och bygglasrar som kunde frsa om ett berg till ett berg som har ett tempel som Kailasa templet.

Fast det r ju rena lgner det du vidarebefordrar hr, det mste vl ven du nd frst!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in