Igår, 20:05
Medlem
Finnj-vels avatar
När jag var liten och min lillasyster ännu mindre så var hon rädd för en särskild LEGO-figur som jag hade. Jag brukade därför trycka upp figuren i hennes ansikte och få henne att skrika av rädsla. Sedan fick jag en god relation med min syster men när hon drog upp detta minne så sa jag att jag alltid hatat henne för att hon är så ful, bl.a. överviktig osv. Nu när vi båda är vuxna så säger hon att hennes största problem här i livet är just att jag, hennes storebrorsa, tycker att hon är ful. Jag tycker ju att hon är ful, dels är hon överviktig och dels så är jag inte attraherad av henne så jag kan ju inte säga att jag vill ha henne och därför tolkar hon det som att jag tycker att hon är ful. Vad ska jag göra?
Citera
Igår, 20:14
Medlem
AppleIntelligences avatar
Säg att du vill ha henne.
Citera
Igår, 20:34
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AppleIntelligence
Säg att du vill ha henne.
Verkligen. Säg att du ändrat dig eller att du bara sa så för att hantera dina romantiska känslor för henne. Välformad, himmelsblå ögon och med ett sällan skådat sug i blicken.

Din syrra kan inte ha många problem om detta är hennes största bekymmer. Påminn henne om det. Hon bör vara tacksam.
Citera
Igår, 20:50
Medlem
Tuppruskarens avatar
Fick inte du "hjälp" av scammen impulskollen enligt tidigare poster?

Så mycket för den "hjälpen"
Citera
Igår, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
När jag var liten och min lillasyster ännu mindre så var hon rädd för en särskild LEGO-figur som jag hade. Jag brukade därför trycka upp figuren i hennes ansikte och få henne att skrika av rädsla. Sedan fick jag en god relation med min syster men när hon drog upp detta minne så sa jag att jag alltid hatat henne för att hon är så ful, bl.a. överviktig osv. Nu när vi båda är vuxna så säger hon att hennes största problem här i livet är just att jag, hennes storebrorsa, tycker att hon är ful. Jag tycker ju att hon är ful, dels är hon överviktig och dels så är jag inte attraherad av henne så jag kan ju inte säga att jag vill ha henne och därför tolkar hon det som att jag tycker att hon är ful. Vad ska jag göra?

Med tanke på din tidigare trådhistorik tror jag du bara hittar på:
https://www.flashback.org/find_threa...userid=1267728
Ni andra kan ju kolla och avgöra själva.
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harr.
Med tanke på din tidigare trådhistorik tror jag du bara hittar på:
https://www.flashback.org/find_threa...userid=1267728
Ni andra kan ju kolla och avgöra själva.

Ja mata inte Trollet! Är och skriver konstiga saker överallt! Så sluta svara han!
Citera
Igår, 23:12
Medlem
Är du funktionshindrad och efterbliven gällande det sociala samspelet ? Det låter så. Tyvärr har du väl däremot fått utseendet på din sida, vilket manipulerar människor till att tro att du är normal.

Störningar finns även hos dem med ett normalt utseende. Berätta att du är personlighetsstörd och socialt missanpassad??
Senast redigerad av Mosamig Igår kl. 23:13. Anledning: H
Citera
Idag, 02:41
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Är du funktionshindrad och efterbliven gällande det sociala samspelet ? Det låter så. Tyvärr har du väl däremot fått utseendet på din sida, vilket manipulerar människor till att tro att du är normal.

Störningar finns även hos dem med ett normalt utseende. Berätta att du är personlighetsstörd och socialt missanpassad??
Jo det stämmer, jag är extremt snygg, baserat på att jag haft fler flickvänner än dig och din loserfarsa kombinerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in