Igår, 23:12
Medlem
Tjena! Jag ska d till thai om ngra veckor och undrar vad man kan flumma p?
Bertta grna era egna berttelser och hur ni fick tag p det osv osv!!!

Jag var nere fr ngra r sen och d var det bara g till apoteket s fick man benzo. Eller sga att man hade ADHD och glmt medicinen ngonstans, dem himlade alltid med gonen men jag fick vad jag ville.

Och vad skulle i teorin hnda om en polis stoppa en med grejer p sig? Det r vl lagligt dr eller blir man annorlunda behandlad som turist? Man vet ju polisen r korrupt mnga gnger tyvrr

Tack och hej
Citera
Idag, 00:04
Medlem
3-20 r, beroende p substans och mngd. Om du inte har ett saftigt bankkonto och kan kpa dig fri.

Varfr hller du dig inte till alkohol och cannabis som tycks vara lagligt om de inte kriminaliserat det igen. Det kanske fungerade 10 r sedan, nu lr du fr printa intyg fr att f det utskrivet om du nu inte lyckas hitta en lkare som du kan kpa ett recept frn, jag har ingen erfarenhet av narkotika men Benzo r vl bland det dummaste man kan utstta sin kropp fr bortsett frn alkohol sklart.

Nr jag var dr senast var det hippie crack (lustgas) och kratom de frskte tvinga varenda salongsberusade turist att testa, bda skrp och livsfarliga i kombination med alkohol. Vldigt mnga ryssar som erbjuder syntetiska droger, men knappast vrt med tanke p antalet r man riskerar bara man har det i blodet om man ker fast.

Vill du knarka s r det vl snarare Mexico du ska ka till dr allt sljs ver disk.
Senast redigerad av sweetcrypto Idag kl. 00:09.
Citera
Idag, 01:59
Medlem
Men fyfan du r ju trkigare n en disktrasa sweetcrypto
Senast redigerad av GirlNxtDoor Idag kl. 02:00. Anledning: Glmde gra svar
Citera
Idag, 03:45
Medlem
OneTaps avatar
fett dlig id o riskera o torska i thailand av alla lnder :P en kompis farsa bodde i thailand frut o han sa att om dom tar fast nn med droger s finns de stor risk att dom avrttas direkt. eller blir slngd i ett under jordiskt fngelse utan ordentlig rttegng. dr fr dom knappt nn mat s dom mste jaga rttor fr o verleva. o dom slr fngarna med jrn stnger p smal bena. mera vrt o knarka i norge :P dr fr du semester med ps5 o porr tidningar o ny bakade scones =)
Senast redigerad av OneTap Idag kl. 03:48.
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3652315

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in