• 1
  • 2
2025-01-12, 01:46
Medlem
Tjena allihopa!

Skrollar en hel på Instagram reels och TikTok och fortsätter att få upp samma svenska familj hela tiden som på sociala medier kallar sig för ”Familyreactions”..

Hela deras kanaler består att rent utsagt utnyttjar sina barn för att få likes.. Detta genom att få sina barn att stå och skrika i affärer, stöna bland folk, kasta hamburgare på donken, dvs vad som helst för uppmärksamhet..

Barnen är inte alls gamla nog för att fatta vad det resulterar i att bli offentlig om man nu kan kalla det så. Kan bara gissa hur det kommer att låta i skolan om några år bara Värt att tillägga hela familjen verkar vara helpsyk också..

Tycker synd om barnen o undrar genuint om detta ens är okej? Tycker det är helt vansinnigt.. Kolla in nått konto så fattar ni vad jag menar.
Länk till socialamedier:
https://www.tiktok.com/@familyreacti...zUHohXIsI&_r=1
https://www.instagram.com/familyreac...p3YzIwM2xrNQ==
Citera
2025-01-12, 02:02
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Om det är okej? Frågar du verkligen okej? Vi har passerat alla gränser för vad som är okej två decennier sen. Allt som var onormalt och sinnessjukt är normalt och okej nu. Man har normaliserat alla konstigheter.

Ja, detta är fullt okej. Frågor på detta?
Citera
2025-01-12, 02:04
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Nu har jag inte konto på någon av dessa sidor men bara din text avskräcker mig från att trycka på någon av länkarna för att då dessutom ge dessa personer ännu mera pengar och klick.
Fy fan för den typen av människor.
Citera
2025-01-12, 02:14
Medlem
Här är en YouTuber som pratar om den familjen. Det tycks vara någon fetishgrej.

https://m.youtube.com/watch?v=gArJ0s...Rlcmllcw%3D%3D
Citera
2025-01-12, 02:41
Medlem
Addhocs avatar
Folk verkar ju bara tycka det är helt värdelösa klipp dessutom, så varför de fortsätter med detta är en gåta.
Tror inte jag upplevt nåt sämre content heller faktiskt. När barnen blir äldre så skäms de förmodligen men det är ju för sent vid det laget.
Citera
2025-01-12, 02:46
Medlem
Folk idag gör precis vad som helst för att bli känd.

Det finns folk som väljer att bli intervjuade eller ställa upp på att fläka ut sig själva i ”pratprogram” som Bianca Ingrossos, David Hellenius, Davids kärring Rene Nybergs, sossekärringen Bergfeldt, kändisar på slottet och ”bäst i test”.

Fyfan, ungarna till alla dessa b-kändisar som ställer upp på fläkas ut och förnedras måste skämmas ögonen av sig när deras pappor berättar om hur ofta dom rakar pungen eller tjock den grövsta dildon är som dom får in i fittan.
Citera
2025-01-12, 02:56
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Om det är okej? Frågar du verkligen okej? Vi har passerat alla gränser för vad som är okej två decennier sen. Allt som var onormalt och sinnessjukt är normalt och okej nu. Man har normaliserat alla konstigheter.

Ja, detta är fullt okej. Frågor på detta?
Det är det nya normala och alla som säger emot är sjuka i huvudet. Man kan bli raderad och evighetsbannad också och om man sätter sig emot eller om säger emot, ty detta är det nya normala, att sociala medier regerar.
Nu ska man visa upp sina barn, som typ Jockiboi och Jonna+ även visa upp en gravidmage och då på sätt att man ytterligare signalerar vilket peddobait man är.
Barn ska exponeras och exploateras öppet för hela världen och de föräldrar som gör så är idag explicita förebilder för alla föräldrar.

Det är fult med gränser, allt ska vara gränslöst och frisläppt.
Att t. ex som barn till någon se en offentlig video där mamma dricker sperma ur en termos är idag helt okej. Det är vad barn av idag ska växa upp med och klarar de inte av detta utan protesterar så är dessa barnen psykiskt sjuka och lider av olika diagnoser.
Citera
2025-01-12, 03:02
Medlem
2023-01-01s avatar
Man ser att dottern kommer växa upp och bli snygg som faaan.

Någon har kommenterat vad för yrke barnens frisör har, HAHAHA, ser förjävligt ut
Citera
2025-01-12, 03:06
Medlem
2023-01-01s avatar
Flickan är typ 8? Och har längre lösögonfransar än Kim Kardashian, samt en choker, som är ett sexuellt klädesplagg. Fan vad sexigt.
Citera
2025-01-12, 03:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeeesy
Tjena allihopa!

Skrollar en hel på Instagram reels och TikTok och fortsätter att få upp samma svenska familj hela tiden som på sociala medier kallar sig för ”Familyreactions”..

Hela deras kanaler består att rent utsagt utnyttjar sina barn för att få likes.. Detta genom att få sina barn att stå och skrika i affärer, stöna bland folk, kasta hamburgare på donken, dvs vad som helst för uppmärksamhet..

Barnen är inte alls gamla nog för att fatta vad det resulterar i att bli offentlig om man nu kan kalla det så. Kan bara gissa hur det kommer att låta i skolan om några år bara Värt att tillägga hela familjen verkar vara helpsyk också..

Tycker synd om barnen o undrar genuint om detta ens är okej? Tycker det är helt vansinnigt.. Kolla in nått konto så fattar ni vad jag menar.
Länk till socialamedier:
https://www.tiktok.com/@familyreacti...zUHohXIsI&_r=1
https://www.instagram.com/familyreac...p3YzIwM2xrNQ==
Många föräldrar skiter fullständigt I om deras barn blir mobbade i skolan och såna videos kommer spridas och dom där barnen kommer må dåligt halva livet på grund av detta men föräldrarna tycker ju sånt är bara roligt, vad det är för fel på folk vet jag inte men vissa borde inte avla barn.
Citera
2025-01-12, 06:04
Medlem
llundberg57s avatar
Alla de där människorna man för evigt ser rubriker om, ingrosso, Wahlgren, jockiboi, doggelito, lackberg. Är dom berömda bara för att vara berömda? Har dom gjort någonting överhuvudtaget värt att nämna?
Jag skulle aldrig ens ha hört talas om någon av dem om det inte vore för att kvällstidningarna har rubriker om dem vilka jag aldrig läser.
Citera
2025-01-12, 07:15
Medlem
Gör en anonym orosanmälan över barnens välbefinnande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in