• 1
  • 2
2025-01-12, 03:12
Medlem
Congelados avatar
Jag har någon grej att så fort jag hatar allt bokar jag en resa till Spanien tog med bruden senast jag är där softar i Spanien tränar äter dricker snortar kokain röker ganja kollar fotboll hälsar på alla ultrasgrabbarna dricker och kollar stämningen med dom köper fina kläder. Går i kyrkan och lite till.

Är det egentligen motsatt vad jag borde göra när livet känns trist borde jag skippa resan och slåss mot tristessen kanske flytta permanent kanske flytta någonstans? Vad tycker ni jag vet inte själv?
Senast redigerad av Congelado 2025-01-12 kl. 03:16.
Citera
2025-01-12, 03:49
Medlem
DieselnDusts avatar
Follow your heart..
Citera
2025-01-12, 03:53
Avstängd
llundberg57s avatar
Sluta knarka!
Citera
2025-01-12, 04:04
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Sluta knarka!
Jag har DAMP.

https://lakartidningen.se/klinik-och...-kriminalitet/
Citera
2025-01-12, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Jag har någon grej att så fort jag hatar allt bokar jag en resa till Spanien tog med bruden senast jag är där softar i Spanien tränar äter dricker snortar kokain röker ganja kollar fotboll hälsar på alla ultrasgrabbarna dricker och kollar stämningen med dom köper fina kläder. Går i kyrkan och lite till.

Är det egentligen motsatt vad jag borde göra när livet känns trist borde jag skippa resan och slåss mot tristessen kanske flytta permanent kanske flytta någonstans? Vad tycker ni jag vet inte själv?

Tycker inte att det är fel!
Det är väl mest diktatorerna som sitter på dom olika myndigheterna som har bekymmer med att folket mår bra.
Allt som kan få en att må bra är i princip förbjudet i landet som gud skapade till alla.
Citera
2025-01-12, 05:37
Varför skulle det vara fel?

Den som tycker det har problem med sig själv.
Citera
2025-01-12, 12:57
Medlem
nonameds avatar
Faktiskt en del som får bidrag för att åka utomlands.
Citera
2025-01-12, 21:11
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Faktiskt en del som får bidrag för att åka utomlands.
Och stanna där eller vadå vad menar du?
Citera
2025-01-12, 21:17
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:

Låter snarare vettigare än gemene flashbackare. Men min oro grundar sig nu snarare i varför den grundas hos dig. Hoppas du startar tråden för diskussion, inte för ångest.

Alla behöver omväxling (sa mannen och kysste sin fru hehehe), och att du tar med bruttan på härliga resor låter ju grymt. Nej, jag ser inget fel här, du låter som ett riktigt kap som gör sin grej! Njut bror.
Citera
2025-01-12, 22:00
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Låter snarare vettigare än gemene flashbackare. Men min oro grundar sig nu snarare i varför den grundas hos dig. Hoppas du startar tråden för diskussion, inte för ångest.

Alla behöver omväxling (sa mannen och kysste sin fru hehehe), och att du tar med bruttan på härliga resor låter ju grymt. Nej, jag ser inget fel här, du låter som ett riktigt kap som gör sin grej! Njut bror.
Sen i Sverige röker lite joppar dricker till jul annars jag skiter i numera. Kör ADHD-livsstilen med träningen, tar medicinen håller mig till en bra brud och gör så gott jag kan med allt annat.

Men varför uppstår ens denna känsla att livet ibland är för mycket och jag bara behöver bli av den? Gärna genom att ta en impulsiv semester? Hur blir min semester min verklighet är väl snarare det jag behöver? Fast kanske inte samma tempo då men du fattar? Borde jag flytta permanent? Eller flytta inom Sverige? Hade det hjälpt mig? Bygger upp mitt hem?
Citera
2025-01-13, 02:24
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Follow your heart..
Följer min hjärna. Kvinnor som inte behöver stå till svars för något sedan dom kan följa den där devisen aldrig män.
Citera
2025-01-13, 02:38
Medlem
Smugumins avatar
Citat:

Åka utomlands är nog inget problem men alkoholen och drogerna kan bli problematiska när du mår dåligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in