• 1
  • 2
2025-01-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
OnT: Manliga sjuksköterskor är oftast gay.

Är det så? Det är inte min bild.

Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
hamnarna brukar väl vara fyllda av horor och horhus i närheten. Just för att sjömän inte faktiskt bara kör in snoppen på sina kompisar.

Ja precis, det är ju inte för att Hamburgborna var extra sugna som gör att Reeperbahn finns utan att där finns en stor hamn.
Senast redigerad av Engineer 2025-01-13 kl. 14:44.
Citera
2025-01-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det är nog annat som spökar hos dig:

(FB) Är det förnedrande att jobba på sjukhus?
Jag extrajobbar inom vården och har regelbunden kontakt med vårdpersonal från ambulans och sjukhus, därav den tråden. Troligtvis har jag träffat mer vårdpersonal på en månad än vad du har gjort under hela din livstid.

Att du rotar i min posthistorik för att leka hobbypsykolog på flashback är väl snarare en indikator av spöken i ditt huvud, skaffa ett liv😂
Citera
2025-01-14, 03:33
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Sjömän är ju bögar. Vem annars ger sig ut på ett skepp ute på havet fyllt med andra män?

OnT: Manliga sjuksköterskor är oftast gay.

Sjömän är några av de manligaste karlar som finns. I varenda hamn fanns det alltid kvinnor som ville gifta sig med en.

Många av mina vänner till sjöss hade en fru och barn i varje världsdel och färger, det du! Det kan ni ungdomar nog bara drömma om.

P.s. sjömän är såna karlakarlar att till och med fjollorna i vissa länder drömde att få spendera tid med oss men så fort man upptäckte att kvinnan var en man så var det tack och adjöss!

P.s.s. jag umgås hellre med karlar än kvinnor och det gäller för alla riktiga män. Ni halvfjollor får gärna spendera er fritid med kvinnor.
Citera
2025-01-14, 04:24
Medlem
Allt beror på öra. Hade en ring själv i vänster som ungdom. Den satte min dåvarande flickvän dit.
Citera
2025-01-14, 04:33
Medlem
Det vanligaste är väl att sjuksköterskor inte får ha smycken på sig, och att man därför oftast inte tillåter örhängen heller.
https://www.socialstyrelsen.se/globa...ienrutiner.pdf
Citera
2025-01-14, 09:35
Medlem
Bögar! De vill annonsera ut till andra bögar att de själva är bögar.
Citera
2025-01-14, 09:36
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
hamnarna brukar väl vara fyllda av horor och horhus i närheten. Just för att sjömän inte faktiskt bara kör in snoppen på sina kompisar.
"Querelle" är baserad på extremt många sanna historier.
Citera
2025-01-14, 09:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vexanol
Min instagram/youtube algoritm har fått för sig att jag borde studera till sjuksköterska. Jag har inom loppet av cirka två veckor fått tre olika reklamfilmer där manliga sjuksköterskor berättar om sitt yrkesliv.

Jag har noterat att samtliga av dessa män bär ett örhänge i ena örat, alltså, det verkar vara regeln snarare än undantaget.

Kan någon förklara detta fenomen?
Vem har producerat dessa reklamfilmer?
Citera
2025-01-14, 10:01
Medlem
rex144s avatar
Citat:

Ja men om man jobbar på stora fartyg så kan det gå två månader innan man besöker en hamn och då kanske stannar man där några timmar och personalen får inte lämna båten.
Varje timme som man parkerar i en hamn kostar, därför försöker man göra korta stopp.

Hetero som idkar homosex sällan sätter på varandra, de runkar varandra och ibland suger

Manliga sjuksköterskor är till 80% homosexuella.
Citera
2025-01-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det där minns jag från skoltiden på 80 talet, de tuffa hårdrockarna hade ring i örat. Men de
var livrädda för att ta hål i fel öra.

Har själv varit i rocksvängen, de flesta rock n rollarna har nog kommit ut som bögar/bi efter det. Oavsett vilket öra de hade hål i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in