Igår, 17:06
Medlem
MrB00ZEs avatar
Detta blir en lång trådstart bara så att ni vet.

Jag har en vän som jag bokstavligen har känt enda sedan jag var bebis, vi träffades för första gången när våra föräldrar var föräldralediga tillsammans och tog med oss på en promenad.

Hon är en av de absolut mest karismatiska människor jag känner, hon är rolig, skämtsam, trevlig osv och jag älskar att umgås med henne.

När vi var barn träffades vi hela tiden när våra föräldrar träffades, men våra föräldrar träffades relativt sällan (en gång per halvår på ett ungefär).

Nu när vi är vuxna följer vi fortfarande med när våra föräldrar träffas ibland och umgås då men vi umgås aldrig utanför dessa tillfällen.

Jag vet utan tvekan att hon älskar att ha mig som vän då hon sagt det till flera personer hon känner, men ändå har vi aldrig kunnat umgås privat hur mycket jag än försökt ta initiativ, varje gång har det på ett eller annat sätt krånglat till sig.

Hur gör jag för att börja umgås med henne på fritiden?

Jag vill bara lägga till att jag absolut inte har någon romantisk eller sexuell attraktion till henne.
Citera
Igår, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Detta blir en lång trådstart bara så att ni vet.

Jag har en vän som jag bokstavligen har känt enda sedan jag var bebis, vi träffades för första gången när våra föräldrar var föräldralediga tillsammans och tog med oss på en promenad.

Hon är en av de absolut mest karismatiska människor jag känner, hon är rolig, skämtsam, trevlig osv och jag älskar att umgås med henne.

När vi var barn träffades vi hela tiden när våra föräldrar träffades, men våra föräldrar träffades relativt sällan (en gång per halvår på ett ungefär).

Nu när vi är vuxna följer vi fortfarande med när våra föräldrar träffas ibland och umgås då men vi umgås aldrig utanför dessa tillfällen.

Jag vet utan tvekan att hon älskar att ha mig som vän då hon sagt det till flera personer hon känner, men ändå har vi aldrig kunnat umgås privat hur mycket jag än försökt ta initiativ, varje gång har det på ett eller annat sätt krånglat till sig.

Jag vill bara lägga till att jag absolut inte har någon romantisk eller sexuell attraktion till henne.

Är du en han o hon en hon?
Varför inte bara skicka ett sms, att ta en fika/öl (va noga o välj en konkret datum så inget svävande)
Citera
Igår, 17:11
Medlem
Du får börja simpa. Eller bli mer kvinnlig själv. Börja då med att bli en skvallertacka. Ingen garanti att detta hjälper. Du kan också böna och be. Tjat är underskattat. Sätt en tid och lycka till.
Citera
Igår, 17:38
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE

Du är inte intressant för henne. Ärligt talat så förefaller du vara en aning socialt efterbliven, det bevisar du genom att starta trådar som dessa.
Citera
Igår, 17:40
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Är du en han o hon en hon?
Varför inte bara skicka ett sms, att ta en fika/öl (va noga o välj en konkret datum så inget svävande)
Så enkelt är det!

Om ni känner varandra så väl och älskar varandras sällskap så mycket så bör detta inte vara något bekymmer, kan man i och för sig tycka.
Citera
Igår, 17:52
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Du är inte intressant för henne. Ärligt talat så förefaller du vara en aning socialt efterbliven, det bevisar du genom att starta trådar som dessa.

Min största hatare (och min enda), vad trevligt att se dig i en av mina trådar.

Du måste väl ha bättre saker att göra än att hata på mig kan man tro, men som man brukar säga, "Haters gonna hate". Det enda du gör genom att skriva i mina trådar är att göra dem större.

Mvh MrB00ZE❤️
Citera
Idag, 00:21
Medlem
Det kan ju vara att hon är väluppfostrad, därför säger snälla saker om någon frågar och följer med om mamma ber henne. Det betyder kanske inte att hon känner behov av att umgås med dig privat. Hon kanske har andra vänner. Antar att ni är små och fortfarande bor hemma hos föräldrarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in