• 1
  • 2
Idag, 00:07
Medlem
FuckSwedens avatar
Satt med detta skit nu strax före midnatt. Det kom bara upp en ruta med texten "Vänta, informationen laddas..." och sen en sån där snurrande grej under, sen försvann den, men formuläret dök inte upp, förutom en gång när jag refreshade sidan, och då var fel månad (januari) förvald. Sedan var det samma problem igen när jag försökte spara "ett sökt jobb".

Vad gör jag ifall det inte funkar idag den 14:e, som ju är sista dagen för att lämna in detta skit? Funkar det att skicka in screenshots och 6 st "sökta jobb" till någon på den dumknullade myndigheten ifråga?

Tänker INTE sitta i deras jävla telefonkö. Chatten har aldrig fungerat.
Citera
Idag, 00:31
Medlem
Har samma problem "Vänta, informationen laddas..." men sen kommer aldrig sidan fram. Ringa eller besöka kontor är väl det enda de godkänner tyvärr.
Citera
Idag, 01:29
Medlem
Du har ju hela dygnet på dig. Men varför vänta till sista dag, du kunde ju gjort det dag ett? Trycket kommer av naturliga skäl vara högre idag.
Citera
Idag, 01:48
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du har ju hela dygnet på dig. Men varför vänta till sista dag, du kunde ju gjort det dag ett? Trycket kommer av naturliga skäl vara högre idag.
Det har oftast gått bra att göra det sista dagarna. Det ska bara funka helt enkelt.
Och nej, aldrig i livet att jag sitter med detta på Nyårsdagen. Skulle du själv göra det?
Citera
Idag, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Det har oftast gått bra att göra det sista dagarna. Det ska bara funka helt enkelt.
Och nej, aldrig i livet att jag sitter med detta på Nyårsdagen. Skulle du själv göra det?

Det är 14 dagar sedan nyår. Du har haft 336 timmar på dig.
Citera
Idag, 01:56
Medlem
Citat:
alltså, våga lita på arbetsförmedlingen att deras system fungerar sista timmarna.

visst det ska fungera men lite väl modigt ändå
Citera
Idag, 02:04
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Det har oftast gått br.a att göra det sista dagarna. Det ska bara funka helt enkelt.
Förutom nyårsdagen har du även haft alla dagar i perioden 2-13 januari att välja på.

Om du inte får rapporteringen att fungera är mitt tips för övrigt att du både tar screenshots som visar felet och mailar in det, och ringer in till kundtjänsten under tisdagen, ser till att de dokumenterar att du meddelat felet och även dokumenterar vilka jobb du sökt.
Citera
Idag, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Förutom nyårsdagen har du även haft alla dagar i perioden 2-13 januari att välja på.

Du skriver till en arbetslös.

Om henne hade drivet till att göra saker och ting i tid så hade hen inte varit arbetslös tillräckligt länge för att behöva fylla i Aktivetetsrapport så att hen inte mister bidraget.
Citera
Idag, 04:20
Medlem
Sidan funkar igen som vanligt.
Citera
Idag, 06:49
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Satt med detta skit nu strax före midnatt. Det kom bara upp en ruta med texten "Vänta, informationen laddas..." och sen en sån där snurrande grej under, sen försvann den, men formuläret dök inte upp, förutom en gång när jag refreshade sidan, och då var fel månad (januari) förvald. Sedan var det samma problem igen när jag försökte spara "ett sökt jobb".

Vad gör jag ifall det inte funkar idag den 14:e, som ju är sista dagen för att lämna in detta skit? Funkar det att skicka in screenshots och 6 st "sökta jobb" till någon på den dumknullade myndigheten ifråga?

Tänker INTE sitta i deras jävla telefonkö. Chatten har aldrig fungerat.

Prova att ringa dem varje dag.

Sedan varje dag du får tag på dem, säg:

Vänta… informationen laddas
Citera
Idag, 07:38
Medlem
FuckSwedens avatar
Jag rapporterar ENBART för att behålla min SGI. Något "bidrag" får jag inte och vill inte ha det heller. Jobbar svart och kommer fortsätta med det.
Citat:
Ursprungligen postat av cheesedenonde
Sidan funkar igen som vanligt.
Så bra, tack!
Citera
Idag, 07:41
Medlem
Citat:
Jag rapporterar ENBART för att behålla min SGI. Något "bidrag" får jag inte och vill inte ha det heller. Jobbar svart och kommer fortsätta med det.
Så bra, tack!

SGI har ingenting med arbetsförmedlingen att göra din idiot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in