Igår, 12:23
Medlem
popcorn.mannens avatar
Vet ej om rubriken vart så bra. Men jag undrar vad jag kan ersätta kratom med? Jag har intagit kratom en längre tid och är så jävla trött på dessa äckliga svettningar man får av det, samt att jag blir lite knepig av den i högre doser, såsom svårt att prata rakt ut, utan att behöva tänka vad jag ska behöva säga och massa annat skit, blir osäker/paranoid när jag är påverkad av den helt enkelt.
Jag söutade med kratom i ca 14 dagar, funkade jätte bra, men tappat motivationen helt och hållet med gymmet, och jag måste gymma för en gammal skada för att slippa verk. Så min fråga är, vad kan jag ersätta kratomet med, för att få en liten spark i ärslet för att kunna gå till gymmet. Tänker då någon form av alla dessa olika smart druga eller vad dom kallas, nontropica. Om det finns hade det varit kanon ha något som ger en bra energi kick men som man samtidigt kanske kan sova på några timmar senare. Brukar oftast bli att jag gymmar efter arbete, sedan läggas sig ca 2 timmar efter gymmet.
Tack och hej!
Kom även på, något som helst inte är beroende framkallande såsom exempelvis phenibut kan vara har jag läst.
Senast redigerad av popcorn.mannen Igår kl. 12:25.
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Kapuffs avatar
Om du tar för mycket, kan det typ bli som klåda i ögonen och svider att hålla dom öppna? Någonting jag tar har den effekten. Undrar om det är större doseringa kratom?
Citera
Igår, 16:21
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Om du tar för mycket, kan det typ bli som klåda i ögonen och svider att hålla dom öppna? Någonting jag tar har den effekten. Undrar om det är större doseringa kratom?
jag får ej dom symtomen utav kratom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in