• 9
  • 10
Igår, 22:44
Medlem
AndersPersson99s avatar
Alla sådana här trådar är totalt IQ-befriade.

Folk hatar Ryssland för att de startat krig mot Ukraina och tusentals människor har dött, inklusive barn. Alla som inte befinner sig på randen till utvecklingsstörning begriper det här.
Citera
Idag, 03:01
Medlem
Konstnarren5s avatar
Intressant tråd. Bara emotionella argument och personangrepp från de svenska vita Ukraina-vännerna. Och övriga, dvs de självständigt tänkande individerna, använder sakliga argument. Men det gillas inte.

Av någon anledning är Sverige, tillsammans med Polen och Storbritannien, de mest gapiga nationerna i denna konflikt, och i högsta grad pådrivande, så att det dödandet kommer fortsätta. Och usa myser och ler, ty de tar över Ryssland som energileverantör till europa. Katching. Enligt undersökningar vill majoriteten vita svenska män ha krig med Ryssland. Förstår att det är ett sätt att hantera tidigare tappade bollar.
Citera
Idag, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Enligt undersökningar vill majoriteten vita svenska män ha krig med Ryssland.

Enligt vilken undersökning?
Citera
Idag, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Alla sådana här trådar är totalt IQ-befriade.

Folk hatar Ryssland för att de startat krig mot Ukraina och tusentals människor har dött, inklusive barn. Alla som inte befinner sig på randen till utvecklingsstörning begriper det här.

Hatar du USA eller Israel?
Citera
Idag, 06:20
Medlem
olikafargers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Massmord är det inte, det vill jag inte påstå. Det är inte många civila som dött i detta kriget jämfört med andra krig som till exempel i mellanöstern.

Han har ju även kidnappat Ukrainska barn och busslastat dom in i stor-ryssland, bort från sin nationalitet, sin familj och sin släkt.
Trevlig prick det där aset. Bryter mot barnkonventionen dessutom
Citera
Idag, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag förstår till viss del att högern i väst hatar Ryssland på grund av dess nationalistiska känslor. Vänsterpartier som det brittiska arbetarpartiet, tyska vänsterpartiet och USA:s demokratiska parti stödjer dock Ukraina och hatar Ryssland.

Ryssland är det enda land som bekämpar västerländsk imperialism. Dessutom är ukrainare de som grundade den nazistiska milisen Azov och följer nazistiska personer som Bandera. Snarare är Ukraina ett monster närmare höger. Det finns ingen anledning för västerländska vänsterister att försvara Ukraina.

Men västerländska vänsterpartister hatar Ryssland för att de bekämpar västerländsk imperialism. Självklart är jag konservativ och stöder den ryska regeringen, men jag undrar varför västerländska vänsterister stödjer ukrainare som har extrema högertendenser. Hatar inte västerländska vänsterister nationalism?

Varför är Ryssland så impopulärt bland västerländska vänsterpartister? Jag trodde att västerländska vänsterister skulle gilla Ryssland för att de hatar imperialism och nationalism.

Det där har du fått en bakfoten. Både vänstern och yttersta högen, hyllar Ryzz-helvetet. Det är ju ingen slump att du hittar de mest Kreml-trognaste artiklarna hos Svenska freds och i samnytt.

Banderas?

🤡🤡🤡🤡😎

Bajs-pitten är en efterlyst krigsförbrytare.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in