Clownen Ardalan Khoshnood sitter och snackar hos Aron Flam och pratar om "invandrares" våldtäktsbrott i samhället. Han säger att 70% av våldtäkterna där GM dömts står "invandrare" för, och att en av orsaksvariablerna han tittat på är socioekonomiska faktorer.
1. Jag gillar inte när man utpekar alla invandrare som våldtäktsmän. Jag kan garantera att av alla våldtäktsmän som varit invandrare så har +95% muslimsk bakgrund, men det nämns inte. Nej, man ska luras tro att asiater, amerikaner, norrmän, polacker osv också är våldtäktsmän som står för 70% av våldtäkterna. Varför ska muslimers brott spilla över till andra, mer eller mindre oskyldiga invandrargrupper i ansvars- och gärningsmannafrågan? Ohederligt är ett mycket milt ord i sammanhanget.
2. Socioekonomiska faktorer?! Driver han med alla? Jag har 50 spänn på kontot, nä nu går jag och våldtar någon. Eller jag får bidrag livet ut, nu ska jag njuta lite mer av det lugna och sköna livet genom att våldta någon.
3. Räknar han med alla personer som fötts med en muslimsk MENA-farsa och svensk/finsk mamma? Eller utelämnar han dom i statistiken? Vi vet alla att såna typer också står för en mycket stor del av våldtäkterna.
Dra åt helvete Ardalan Khoshnood, din pajas! Oseriös och samma jävla snack som vi hört i många år från ljugande mörkande vänsterbliven MSM.
TA FRAM SIFFROR PÅ HUR MÅNGA VÅLDTÄKTMSÄN ÄR MUSLIMER. FÖRST DÅ KAN VI SE RÖDA TRÅDEN OCH VAD DET ÄR SOM ORSAKAR ATT MÄNNISKOR BETER SIG SOM DJUR - ISLAM!
Det finns många som beter sig som djur ändå men jag menar att islam ökar den faktorn exponentiellt, genom den ruttna livs- människo- och kvinnosynen som finns i islam.
https://www.youtube.com/watch?v=jh-ErfRJBAE