• 1
  • 2
2025-01-19, 20:18
Medlem
Var uppe till 03 förra veckan och festade inne i Stockholm, inte ofta det händer, kvällen brukar avbrytas innan det...
Men eftersom pendeln slutat gå fick jag ta bussen det gjorde att jag kom hem 1h 30 min senare. (Jag bor i Handen).
Jag bara undrar, om man får med sig en tös från krogen, är det inte jävligt segt att släpa henne ut i förorten och byta buss ett par gånger innan man 4:30 kommer fram?

Fel avdelning mycket möjligt
Citera
2025-01-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Var uppe till 03 förra veckan och festade inne i Stockholm, inte ofta det händer, kvällen brukar avbrytas innan det...
Men eftersom pendeln slutat gå fick jag ta bussen det gjorde att jag kom hem 1h 30 min senare. (Jag bor i Handen).
Jag bara undrar, om man får med sig en tös från krogen, är det inte jävligt segt att släpa henne ut i förorten och byta buss ett par gånger innan man 4:30 kommer fram?

Du tar en uber?
Citera
2025-01-19, 20:30
Medlem
Har ni inte uteställen i orten? På gångavstånd? Det har ju varenda illa håla.
Citera
2025-01-19, 20:33
Medlem
Har inte hon också ett hem? Menar om du träffar någon bor hon kanske närmare.

Taxi är dock svaret på din fråga. Eller uber då.
Citera
2025-01-19, 20:36
Medlem
Problemet är nog snarare att ingen kvinna hänger med hem. Om du nor i Haninge....
Citera
2025-01-19, 20:49
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Hotell? Taxi? Uber? Hem till damen? Krogtoa? Parken? Nöden har ingen lag!
Citera
2025-01-19, 20:58
Medlem
Aciess avatar
Det är nog ingen fara, du lär inte få med dig något hem om du själv inte kan lösa det utan att fråga det mest mongoloidiska ställe som Sverige har inavlat som flashback.
Citera
2025-01-19, 21:00
Medlem
RFTs avatar
Citat:

Ett okänt problem för oss som bor i de delar av landet där sista bussen från landsortsstaden går kl 17
Citera
2025-01-19, 22:01
Medlem
Du får nog känna av situationen lite.
Det är klart det går men inte så lätt och inte med alla.
Citera
2025-01-19, 22:12
Medlem
NSDABs avatar
Bor hon närmre så drar man ju till henne. Finns uber annars, eller hotell om man är så desperat.
Citera
2025-01-19, 22:15
Medlem
Tjejer gillar när det blir skoj och oväntat.. Köp ett par 3.5or på seveneleven och avnjut i en cykeltaxi.
Citera
Igår, 03:34
Medlem
Citat:

Ta en taxi buss är sluskigt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här