• 2
  • 3
2025-03-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Precis. Naturen är ett nonsensbegrepp. Så om jag ger mina barn plast att äta istället för kött och grönsaker så är det helt OK, för plast är "naturligt" 😆

Ledsen, du missade nobelpriset i år!

Läs tråden så ser du att många verkar ha blivit hjälpte av IVF.
Citera
2025-03-02, 06:17
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Läs tråden så ser du att många verkar ha blivit hjälpte av IVF.

Det var inte det som var frågan. (Jag startade den här tråden.)

Många blir hjälpta av Monster energidryck också. Det innebär inte att jag mår mindre illa av att se och känna lukten av skiten.
Citera
2025-03-02, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Det var inte det som var frågan. (Jag startade den här tråden.)

Många blir hjälpta av Monster energidryck också. Det innebär inte att jag mår mindre illa av att se och känna lukten av skiten.

Okej men då är det nog att se problemet som ditt då, du får lära dig att leva med det
Eller tror du på rikigt att världen ska sluta med IVF för att någon knäppis ogillar det?
Citera
Igår, 12:22
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Okej men då är det nog att se problemet som ditt då, du får lära dig att leva med det
Eller tror du på rikigt att världen ska sluta med IVF för att någon knäppis ogillar det?

Njaaa..... folk har ju betett sig vidrigt i alla tider. Att jag tycker det är vidrigt får knappst någon att göra om och göra rätt. Men yttrandefrihet råder. Jag har all rätt att påtala problemet - som ju absolut inte ligger hos mig, utan hos alla som inte klarar av att föröka sig utan hjälp av läkare.

Dessutom kan jag sitta kvar på min höga häst och berätta hur vidrigt detta är, och hur duktig jag själv är som har knullat fram hela tre barn på naturlig väg 🙂 med tillägget: stackars alla dessa provrörsbarn, vars föräldrar inte klarar det som människan har klarat sedan urminnes tider: att KNULLA och föröka sig på naturlig väg! Gud välsigne dem.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in