• 1
  • 2
Igår, 09:54
Medlem
Hej! Vaknade av att två poliser i uniform kom och knackade på hos mig tidigt en morgon.
Jag öppnade inte då jag hade en bit cannabis hemma men vet inte varför dom knackade på. Bortsett från att ha rökt en bir ganja vet jag inte varför dom skulle vara här.

Åker utomlands om runt en vecka och skulle vilja veta ifall detta är något som hade påverkat detta. Har beställt ett pass i mitten av December men dom åker väl inte hem till mig bara för att jag inte hämtar ut det?

Nån som har någon idé varför dom kan ha vart här?
Citera
Igår, 09:57
Medlem
GustafBradsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shafty
Hej! Vaknade av att två poliser i uniform kom och knackade på hos mig tidigt en morgon.
Jag öppnade inte då jag hade en bit cannabis hemma men vet inte varför dom knackade på. Bortsett från att ha rökt en bir ganja vet jag inte varför dom skulle vara här.

Åker utomlands om runt en vecka och skulle vilja veta ifall detta är något som hade påverkat detta. Har beställt ett pass i mitten av December men dom åker väl inte hem till mig bara för att jag inte hämtar ut det?

Ingen jävel kan veta vad de ville.

De kanske undrade om det var din cykel som stod dumt parkerad nere på gården eller vad fan som helst.
Citera
Igår, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Ingen jävel kan veta vad de ville.

De kanske undrade om det var din cykel som stod dumt parkerad nere på gården eller vad fan som helst.
Nej det tror jag inte, om dom bara hade någon enkel fråga hade dom väl knackat på hos grannar? Dom verkade bara knacka på hos mig sen efter 1-2 minuter drog dom
Citera
Igår, 10:01
Medlem
GustafBradsons avatar
Citat:
Nej det tror jag inte, om dom bara hade någon enkel fråga hade dom väl knackat på hos grannar? Dom verkade bara knacka på hos mig sen efter 1-2 minuter drog dom
OM de verkligen velat få tag på dig hade de kontaktat en låssmed och kommit in.
Citera
Igår, 10:03
Medlem
eldrattans avatar
Antar du har köpt ditt knarkhasch någonstans. Kan ha blivit trassel i den ändan så har dom luskat fram att du köpt därifrån. Fast ingen här vet, så vi kan bara sitta och gissa.
Citera
Igår, 10:20
Medlem
Citat:

omöljigt att svara på, inte något jätteallvarligt eftersom de inte tog sig in
kanske du rökt på o grannen känt lukt o ringt dom, vem vet,
Citera
Igår, 10:23
Medlem
Dödsbud?
Citera
Igår, 10:44
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:

Du var misstänkt i nåt ringa ärende som nu har lagts ner annars hade dom kommit tillbaka och inte släppt dig förens dom hittat dig. Jag tror det gäller hasch rökning...Dom brukar vara fler än två vid seriösare brottslighet..Många fler än 2. Kanske var narkotikapolisen som ville kolla om du röker, en granne som tipsat kanske eller har dom sett dig handla brass..
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Citat:
I serier och på filmer knackar alltid polisen på, istället för att ringa på ringklockan. Och så är det alltså även i verkligheten?

Kanske de bara undrade om du var hemma?
Citera
Igår, 11:50
Medlem
Jordgubbes avatar
Hur vet du att de hade uniform och ens var poliser om du inte öppnade - de lär ju sett om du kikade ut. Borde tråden ligga under "drömtydningar"?
Citera
Igår, 12:38
Medlem
solkraftundercovers avatar
Det kan ha funnits misstankar av brott hos någon granne eller i närområdet och de letar efter vittnen som kan ha hört eller sett något
Citera
Igår, 12:43
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Bortsett från att ha rökt en bir ganja vet jag inte varför dom skulle vara här.

Då är det antagligen därför dom varit där?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in