Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Jodå. Du har absolut problem med mig. Du svarar ju tvångsmässigt på mina inlägg. Du kan inte låta bli och låta det stå obesvarat. Det är du alldeles för kokett för. Men du svarar alltid på ett sätt där du numera undviker att diskutera de medicinska omständigheterna runt Ipren. Eftersom det var så jobbigt att göra bort sig i tråden. Så det förstår alla.
Du kan inget om medicin eller Ipren, mer än vad du hört av din grannes kompis brorsa. Vi får nöja oss med att du helt enkelt tycker att jag är inbillningssjuk med offerkofta. Det är gott så!
Göra bort sig i tråden? Du är moderator på Flashback, vilken förödmjukelse kan någonsin tävla med det?
Det bekräftar ju också att du är sjuk i huvudet och att din rygg sannolikt är ditt minsta problem.
Läget är så här, grabben, du hade sociala problem och mådde inte bra. Plötsligt hittade du felet - i ryggen! Vårdcentralen var dumma, dumma, dumma och lyssnade inte på dig (geniet). MEN! En privat klinik fattade direkt (höll med dig) och sen är resten historia.
Det låter som att du är narcissist. Sjukdomen var att vårdcentralen kränkte dig och medicinen var att den andra kliniken höll med dig.