2025-01-20, 15:19
Medlem
Hej! Jag har tidigare haft Opinionapp och varit registrerad på ca 10 olika paneler. Fick ihop nån hundring ibland. Nu finns inte Opinionapp längre och jag skulle vilja börja med detta igen.
Kan ni ge tips på bra paneler, appar, hemsidor m.m som är legitima?
Skriv gärna förslag och om de betalar i presentkort eller pengar och lite info om de (ex gräns för uttag)

Tack på förhand
Citera
2025-01-20, 16:16
Medlem
Adelaides avatar
Triaba har jag testat. Där kan man tjäna småpengar ibland. De betalar ut i pengar när du tjänat 100-120 kr minst.
Citera
2025-01-20, 16:20
Medlem
67arigGubbes avatar
Sveapanelen, utbetalar i swish.
Attapoll utbetalt paypal - denna får man typ tusentals undersökningar.
Citera
2025-01-20, 16:23
Medlem
smickras avatar
Har de med timlön istället för provision?
Citera
2025-01-20, 16:53
Medlem
Negreritvs avatar
Norstats eller Norstadspanelen var rätt ok. Jag blev spärrad dock efter ett år, förmodligen pga mitt språkbruk.
Citera
2025-01-20, 17:17
Medlem
Charlie-Whites avatar
Varför är man intresserad av att tjäna nån hundring på all den tid man lägger ner på det? Jobba över 1 timme på jobbet så har du tjänat mer. Eller har jag missat nått? Har själv aldrig gjort sånt
Citera
2025-01-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Varför är man intresserad av att tjäna nån hundring på all den tid man lägger ner på det? Jobba över 1 timme på jobbet så har du tjänat mer. Eller har jag missat nått? Har själv aldrig gjort sånt

Givetvis tjänar du tiofallt mer på en övertidstimme jmfrt med detta.
Men om alternativet är att tjäna noll är det bättre betalt.
Arbetslös/Pensionär/Student/Göra inget etc
Citera
2025-01-20, 17:47
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Youguv körde jag för länge sen. Blev inte rik kan tilläggas och dessutom kommer det inte undersökningar superofta.
Jag gick nog ur för över fem år sen och tror man bara kunde använda det man tjänade i någon speciell shop.
Citera
2025-01-21, 11:35
Medlem
Roidberts avatar
Har snart kommit upp i 100 poäng hos Sifo. Någon som vet om man kan omsätta dessa poäng till något användbart typ livsmedel?
Citera
2025-01-22, 07:38
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Har snart kommit upp i 100 poäng hos Sifo. Någon som vet om man kan omsätta dessa poäng till något användbart typ livsmedel?
Jag gör också undersökningar på bl.a. Sifo. Jag byter alltid in mina poäng mot Triss-lotter, så får man lite spänning också, inbillar mig inga storvinster även om chansen finns, men mindre summor, ibland 30 kr, några gånger 60 kr o nån gång 150 kr. Men ungefär hälften av gångerna, inget alls. En Trisslott kostar 30 poäng.

Annars har de väl nån form av "super-presentkort" hos Sifo som gäller i flera affärer? 100 poäng är 100 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in