• 1
  • 2
Igår, 13:31
Medlem
MelloKellos avatar
Hej,

Igår kväll såg jag att min fru kollade på Aftonblaskan eller om det var den andra tidningen som hon brukar, men igår märkte jag att hon kollade på samma klipp om och om igen. En intervju med Truls Möregårdh. Hon smålog och ögonen nästan tindrade, hon märkte inte att jag tjuvkikade på henne.

Frågade vad hon kollar på och hon svarade faktiskt ärligt att det var en intervju med Truls.
Hon kommer läsa det här inlägget eftersom hon känner till mitt konto, så jag får väl erkänna att jag blev lite svartsjuk (du har all rätt att titta på andra, inget fel i det).

Det jag vill veta om det är fler som kommit på sin partner med att kolla på någon sportfigur med sugen blick och hur kände ni då?
Citera
Igår, 13:35
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelloKello
Hej,

Igår kväll såg jag att min fru kollade på Aftonblaskan eller om det var den andra tidningen som hon brukar, men igår märkte jag att hon kollade på samma klipp om och om igen. En intervju med Truls Möregårdh. Hon smålog och ögonen nästan tindrade, hon märkte inte att jag tjuvkikade på henne.

Frågade vad hon kollar på och hon svarade faktiskt ärligt att det var en intervju med Truls.
Hon kommer läsa det här inlägget eftersom hon känner till mitt konto, så jag får väl erkänna att jag blev lite svartsjuk (du har all rätt att titta på andra, inget fel i det).

Det jag vill veta om det är fler som kommit på sin partner med att kolla på någon sportfigur med sugen blick och hur kände ni då?
Unna henne ett frikort!
Citera
Igår, 13:36
Medlem
halaltarzans avatar
Börjar närma mig 60 och förstår väl att man inte är så het längre, men för att småretas lite med kärringen så brukar jag hålla för ögonen på henne när det är unga snygga idrottskillar på burken.
Senast redigerad av halaltarzan Igår kl. 13:42.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
MelloKellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Unna henne ett frikort!

Truls verkar vara en smart och ordentlig kille så han som frikort.. okej 😀
Citera
Igår, 13:43
Medlem
MelloKellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Börjar närma mig 60 och förstår väl att man inte är så het längre, men för att småretas lite med kärringen så brukar jag hålla för ögonen på henne när det är unga snygga idrottskillar på burken.

Varför inte låta henne kolla? Kanske gynnar dig senare 😉
Citera
Igår, 13:57
Medlem
Han ser lite speciell ut, men har väl en del snygga drag också.

6/10
Citera
Igår, 13:58
Medlem
Inhale82s avatar
Det är väl inte svårare än att du då kollar på valfri film med Mia Khalifa framför henne.

Är ni 13 år?
Citera
Igår, 14:20
Medlem
MelloKellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Det är väl inte svårare än att du då kollar på valfri film med Mia Khalifa framför henne.

Är ni 13 år?

Mia är inte min typ.
Vi närmar oss 50 år, men har väl barnasinnet kvar båda två.
Citera
Igår, 14:33
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Låter snarare som det är du som känner en homoerotisk laddning när du ser honom.

Inget fel med det men du vågar inte erkänna det och projicerar på din fru istället!
Citera
Igår, 14:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Varför inte låta henne kolla? Kanske gynnar dig senare 😉

Hur tänker vi här då?
Citera
Igår, 14:44
Medlem
pineappledude123s avatar
Han hade schyssta ögonbryn igår.
Citera
Igår, 14:48
Medlem
Citat:
Hej,

Kontra med att titta på damernas längd- eller stavhopp från någon friidrottsgala. Finns många sevärda tävlingar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in