2025-04-20, 10:06
Medlem
Uppdatering: reste utomlands med dotter och bff. delade hotelrum. fick hålla henne mkt i handen när vi va ute på stan och gick. hon hade inget emot det. inget annat hände. tänker inte så mkt på henne längre. livet går vidare. ni kan ta en chill pill.
Citera
2025-04-20, 18:49
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProfoss
Uppdatering: reste utomlands med dotter och bff. delade hotelrum. fick hålla henne mkt i handen när vi va ute på stan och gick. hon hade inget emot det. inget annat hände. tänker inte så mkt på henne längre. livet går vidare. ni kan ta en chill pill.

Glöm aldrig bort att hon ser dig som en fadersgestalt som håller dig i handen av samma anledning som du visar fysisk kärlek till dina egna barn. Även om du inte gör något mot henne så borde du prata med en terapeut om detta. Flickan känner sig trygg med dig som person, hon ska inte behöva utnyttjas av dig ens i tankarna. Försök red ut dessa sexuella tankar så att hon fortsatt kan ha en fin relation med en vuxen människa. Raserar du det här så kommer du ha 30 minuter njutning, samtidigt som samhället får en trasig människa i 80 år, plus att du förstör relationen med din egen dotter och din fru.
Citera
2025-04-20, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Glöm aldrig bort att hon ser dig som en fadersgestalt som håller dig i handen av samma anledning som du visar fysisk kärlek till dina egna barn. Även om du inte gör något mot henne så borde du prata med en terapeut om detta. Flickan känner sig trygg med dig som person, hon ska inte behöva utnyttjas av dig ens i tankarna. Försök red ut dessa sexuella tankar så att hon fortsatt kan ha en fin relation med en vuxen människa. Raserar du det här så kommer du ha 30 minuter njutning, samtidigt som samhället får en trasig människa i 80 år, plus att du förstör relationen med din egen dotter och din fru.

Du har så klart helt rätt. inget kommer hända.
Citera
2025-04-20, 19:50
Medlem
Neksnors avatar
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att dotterns farsa och dotterns kompis smsar regelbundet?
Citera
2025-04-20, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att dotterns farsa och dotterns kompis smsar regelbundet?

Det är mycket som är konstigt och osunt i den här tråden. Vill tro att det bara är något gammalt pervos fantasier.

Då är jag ändå någon som skiter i åldersskillnader men det här är fel på många andra plan. Vidrigt.
Citera
2025-04-20, 23:29
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProfoss
Du har så klart helt rätt. inget kommer hända.

Du har ju redan haft tendens till att dras till yngre och småtjejer.
Du blev ju nästan åtalad, herrugud. Inse att du har ett problem.

Du kanske behöver rannsaka ditt förhållande, får du inte sex av frun eller attraheras av henne, sexuellt frustrerad?
Så kanske inte konstigt du håller på som du gör. Fixa det först. Och annars för du skaffa en riktigt kvinna.

Nej alla småtjejer vill inte ha gubbar, jag ville aldrig ha någon ens äldre än mig när jag var tonåring och ung. Och jag hade ok relation med min far, han fanns där iaf.

Så nej alla tjejer har inte pappa issues. Eller vill ligga med äldre.
Citera
2025-04-21, 00:08
Medlem
Alltså du borde faktiskt ha dej en uppläxning!

Du är för fan inte klok! För det första ska du inte ens förmå dej att be om att okända sk tillrättavisa dej så du inte gör fel!
Du är för fan där redan och som om nån skulle få dej sluta?!
DU är den enda som väljer , ingen mer!

Du har en störning och ett inre driv av något oacceptabelt från alla håll!! Din dotters kompis och du skickar sms? Du håller henne i handen på en resa ?
Hon letar efter kattungar mitt i natten ?

Jag tror att dina fantasier och längtan efter barn är sanna , har svårt för att tro på kattunge , hålla handen och SMS!
Varför vet jag inte men!
Din 15 åriga dotter hade reagerat utomlands, kompisens föräldrar måste nånstans se/inse dina och deras dotters sms!

Hade min pappa/mamma hållit mina kompisar i handen, skickat sms m.m
Så hade jag garanterat blivit tokig utifrån sen jag var!

Din fru är antingen ännu mer trött på dej och har någon roligare att lägga sina tankar på och har stängt av allt runt dej, eller så måste hon va påhittad eller jävligt dum!
För jag hade om jag varit någons fru /mamma inte låtit den andre föräldern åka med vår dotter och deras kompis och stannat hemma!!

Thats fucking weird!
Och ligger du med din fru och tänker på ett flickebarn, alltså jag blir så frustrerad, det finns ingen rök utan eld !!!

Fy fan !

Hatet är oändligt!!!
Att du sen startar en tråd för reaktion, för att du får en kick av att prata om det låter tankar komma närmre och närmre!

INGET MED DETTA ÄR OK?!!!

Och att tänka
”Jag gör inget innan hon är 18”

Och sen skriva ”inget kommer hända”

Frun kanske kan köpa en mask , banta och klä upp sej för dej” så kanske hon inser att ett avslut , lagen och ödet är din enda väg du ska! Utan valmöjligheter!!
Citera
2025-04-21, 14:59
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor

Nej, du är inte ensam, hela tråden är fan fruktansvärd.
Beklagligt att det är fel i huvudet på så många.

Jag insåg det inte då, men nu när man är vuxen, inser ju hur jävla många idioter man kommit i kontakt med under sin uppväxt. Hebefili är inte gulligt någonstans.
TS borde visa sin fru denna tråden, är säker på att hon tar det hela med ro.

Sjukt att man inte ska kunna vara 16 jävla bast, utan att något jävla rovdjur ser en som villebråd.

Vider!!
Citera
Igår, 19:55
Medlem
Att vara "djupt betuttad" i en 15-åring vid nära 50 års ålder, är namngett hebefili. Du är alltså pervers. Grattis!

Någon annan som lagt märke till att han ena stunden talar om barnen som "de har inte sugit kuk än" för att i nästa spela oskyldig "jag skulle aaaldriiig!"

Det här är en trolltråd.
Senast redigerad av Brette Igår kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in