• 1
  • 2
2025-01-22, 09:44
Medlem
Merwinnas avatar
Varför togs tråden bort, vi hade ju kommit igång med en jätteintressant diskussion där?

OBS: den ligger inte i papperskorgen så jag kan inte kontakta moderatorn som tog bort den, då jag inte vet vem detta är.
2025-01-22, 09:50
Medlem
bandspelarens avatar
Jag sökte densamma. Har något att säga där.
2025-01-22, 09:51
Medlem
tilsammansnus avatar
Gissningsvist trollkonto bakomliggande.

Nu vet jag inte hur länge tråden ifråga funnits, hur många svar men raderas nåt utan spår brukar det betyda 1.07.
2025-01-22, 09:53
Medlem
GustafBradsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Varför togs tråden bort, vi hade ju kommit igång med en jätteintressant diskussion där?

OBS: den ligger inte i papperskorgen så jag kan inte kontakta moderatorn som tog bort den, då jag inte vet vem detta är.
Du får väl starta en ny?
2025-01-22, 09:54
Medlem
bandspelarens avatar
Det är så med religionsfrågor att de ofta utmynnar i diskussioner om tolkningar. Det blir en nödvändig sidodiskussion till kärnfrågan. Tyvärr finns en del moderatorer som inte begriper religion och som låser trådarna på dåliga grunder.
2025-01-22, 09:56
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu

Nu vet jag inte hur länge tråden ifråga funnits, hur många svar men raderas nåt utan spår brukar det betyda 1.07.

Har flashback börjat censurera utifrån avsändarens status?
2025-01-22, 10:04
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu

Det är väl ändå onödigt att radera tråden, om en bra diskussion kommit igång? I så fall är det väl bättre att bara stänga av trådstartaren?
2025-01-22, 10:18
Moderator
Maviels avatar
Inte heller jag hittar tråden. Men om du minns vilket delforum så är det bara till att ta det med kollegorna i delforumet. Alternativt skicka ett PM till mig så kan jag rota i det (med lite mer information om tråden och var den fanns).

Ofta handlar det om att tråden tagits till bedömning för regelbrott. Den försvinner då medan bedömningen pågår. Kan inte se att du postat i en dylik tråd?

/Moderator
2025-01-22, 10:19
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Har flashback börjat censurera utifrån avsändarens status?

Nej. Se mitt svar nedan.
2025-01-22, 10:25
Medlem
bandspelarens avatar
Jag tror det är så att vissa moderatorer är ömkliga mammas pojkar på pojkrummet. De älskar få känna att de har makt. Ser de en diskussion som kommit igång, i ett ämne de föraktar, så försöker de hitta nån petitess som gör det möjligt att jävlas med de som engagerat sig. När de får stänga en sådan tråd får de en kick av maktberusning och något vått i byxorna. Det borde rensas friskt bland modetatorerna.
2025-01-22, 11:01
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Inte heller jag hittar tråden. Men om du minns vilket delforum så är det bara till att ta det med kollegorna i delforumet. Alternativt skicka ett PM till mig så kan jag rota i det (med lite mer information om tråden och var den fanns).

Ofta handlar det om att tråden tagits till bedömning för regelbrott. Den försvinner då medan bedömningen pågår. Kan inte se att du postat i en dylik tråd?

/Moderator

Korgad av farbror_barbro och av någon anledning raderad i Papperskorgen.

Angivet skäl till korgningen:

Citat:
Undermålig TS som inte förklarar vad som hänt och vad trådens frågeställning är. Kom ihåg att man inte skall behöva klicka på en länk för att förstå meningen.

Politik: USA --> Papperskorgen
/Moderator
2025-01-22, 11:16
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Korgad av farbror_barbro och av någon anledning raderad i Papperskorgen.

Angivet skäl till korgningen:
Hej alla,

Tråden korgades efter RP eftersom TS inte gav någon förklaring till vad som hade hänt eller skulle diskuteras. Man skall inte behöva klicka på en länk för att förstå vad som skall diskuteras. Starta gärna en ny tråd med bättre TS så diskussionen kan fortsätta.

Jag har däremot ingen aning om varför tråden raderades, men jag kollar upp det nu så att den åtminstone går att se.

mvh fb /Mod
Senast redigerad av farbror_barbro 2025-01-22 kl. 11:29.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in