• 1
  • 2
2025-01-23, 19:50
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Jag upplever starkare effekt om jag maler svampen och blandar med citronjuice, lt st kanske en halvtimma och sen svepa. Snabbare och hrdare pslag, men jag tycker det varar lite kortare.

Finns det ngon kemist som kommit fram till att det beror p att psilocybin omvandlas till psilocin i sura miljer? Ngon som kan lnka isf?
Det du sger sger alla kllor till Lemontekking.
Det r rtt nytt.
Nu tog jag. Fr rapportera sen...imorgon. fr se nr
Jag tror det r s enkelt som att ngon kom p att magsyra bryter ned det man stoppar i magen...och hur man kan pverka "metabolismen"
Senast redigerad av Blifullidag 2025-01-23 kl. 19:52.
Citera
2025-01-23, 19:55
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Om jag nnsin trippar? Ja, det har jag gjort en hel del i det frflutna. Numer blir det i regel bara en gng per r i samband med att vra hagar bjuder p toppsltsskivling.

Med in och ut menar jag att "come up-en" blir mycket kortare och detsamma gller landningen. Upplevelsen blir bttre nr den r komprimerad, man hinner inte bli lika orolig nr det br av och man blir inte lika sliten av en utdragen landning.

Allt gott.
Yes ok. Blev faktiskt erbjuden torkad toppis i kapslar men valde en odlad istllet...
Mnga r sen man jagade svamp i hagar haha.

Allt gott tillbaka.
Peace
Citera
2025-01-24, 01:10
Medlem
Blifullidags avatar
Censurerat av mig sjlv
Senast redigerad av Blifullidag 2025-01-24 kl. 01:12.
Citera
2025-01-24, 01:18
Medlem
Blifullidags avatar
Ja. Tripprapport. Kort.
Tog ca 10 min till att jag blev knde att jag brja trippa. 15 min s var jag fr trippad
S myyycket snabbare. Men en trrrippydibppydippp ydippy r en trip.

Hahaha ls ovan .

Var med en polare osv osv
Citera
2025-01-24, 09:46
Medlem
Blifullidags avatar
Oj. Hahaha.

Nu r jag nykter.

Det gick snabbt.
Ungefr 10 minuter tog det fr det att kicka in.
15 minuter s var jag bra trippad.
ver 4 timmar var jag bra hg.
Tv kapslar
0,74 gram

Mycket effektivt. Jag kommer anvnda citron nsta gng igen.
Citera
2025-01-28, 22:38
Medlem
nakamotos avatar
Tycker det pminner mer om DMT nr har lemon tekkat. Visuellt och head spacet.
Citera
2025-03-02, 22:27
Medlem
Tripportreats avatar
Jag kr nstan alltid lemon teck (nu var det dock ett bra tag sen jag tog svamp), jag upplever bara positiva effekter av det.

Snabbare pslag, dmpar den frskrckliga smaken ngot, min mage gr inte ngot uppror som den annars kan gra p svamp (antar att citronsyran balanserar pH-nivn eller nt snt).

Nr jag trippar s tenderar jag att slppa taget till den grad att jag kan vara rtt svngig rtt lnge och ptagligt eftertrippad efter det. S rustid r sllan en faktor fr mig, men det lter rimligt rent farmakologiskt att rustiden snks d nedbrytningen av psilocybin snabbas p lite - men som andra ocks nmnt s sitter jag inte med tidtagarur nr jag r ute och reser, skulle det vid en objektiv jmfrelse visa sig att man offrar lite tid s r det mer n vrt det.

//Tripp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in