Idag, 02:26
Medlem
Skvistens avatar
Vem lyssar ens på P3?
Jag är i övremedelåldern men lyssar aldrig på p3, i min värld är det långtradarchaffisar och pensionärer.
Hur kan ens rappmusik och liknande spelas där när ingen (tror jag) av deras lyssnarkrets finns där?
Dödar de inte sig själva (vänstermuppar som jobbar där och förstör utbudet för sina verkliga lyssnare).
Unga personer (som de som är på p3 galan) gör inte det tror jag (slöseri med stimpengar).

Har jag rätt eller fel?
Idag, 02:32
Medlem
GulfLundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vem lyssar ens på P3?
Jag är i övremedelåldern men lyssar aldrig på p3, i min värld är det långtradarchaffisar och pensionärer.
Hur kan ens rappmusik och liknande spelas där när ingen (tror jag) av deras lyssnarkrets finns där?
Dödar de inte sig själva (vänstermuppar som jobbar där och förstör utbudet för sina verkliga lyssnare).
Unga personer (som de som är på p3 galan) gör inte det tror jag (slöseri med stimpengar).

Har jag rätt eller fel?

Det spelar liksom ingen roll om nån alls lyssnar på SR eller tittar på SVT. Dom kan hålla på bäst dom vill ändå tack vare att staten bestämt att dina och mina skattepengar ska betala skiten.
Rent krasst skulle dom kunna sända ut ljudet av en fisande kossa dygnet runt i P3, vi får ändå betala.
Idag, 02:40
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det spelar liksom ingen roll om nån alls lyssnar på SR eller tittar på SVT. Dom kan hålla på bäst dom vill ändå tack vare att staten bestämt att dina och mina skattepengar ska betala skiten.
Rent krasst skulle dom kunna sända ut ljudet av en fisande kossa dygnet runt i P3, vi får ändå betala.

Japp, därför skrämmande och patetiskt när Yasin och Benjamin sitter på P3 guld galan och får priser när varken de eller deras fans lyssnar på kanalen.
Idag, 02:47
Medlem
Wotansvolks avatar
Jag undviker Sveriges radio och tv så mycket jag kan, dock kan jag gräva lite i arkiven och finna bra dokumentärer som producerades långt innan SR och SVT blev totalt förstörda av Inkluderings-samhället och woke
Idag, 03:04
Medlem
Onanikrems avatar
Aldrig hört om någon som lyssnat på SVR annat än poddarna, krimpoddarna kan vara rätt bra, valda delar.
Idag, 03:07
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Japp, därför skrämmande och patetiskt när Yasin och Benjamin sitter på P3 guld galan och får priser när varken de eller deras fans lyssnar på kanalen.
är väl några dumskallar som kollar på vad Benjamin gör för dumheter i TV. Den andre vet jag inte vem den är?
Idag, 03:13
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
är väl några dumskallar som kollar på vad Benjamin gör för dumheter i TV. Den andre vet jag inte vem den är?

Yasin är en ortenkille som rappar (ingen normal svensk lyssar nog på honom), men hyllas av vänstern (förstår ej varför då han backar gängkriminella).

Är väl politisktkorrekt att hylla såna gissar jag.

Men de på sverigesradion skulle bli rånade direkt av hans bruschor om de promenerade i kvarteren där han har sin publik.
Idag, 04:37
Medlem
P3 Krim har väl passerat öronen
På ett flertal från detta forum. Inte sant ?
Motvillig1.2s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Motvillig1.2 Idag, 05:19
Moderator
Finns ett underforum för radio och en del trådar liknande den här där.

(FB) vem fan vill lyssna på radion

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in