Glömde så klart bort Rob Dillingham i Wolves
Och säkert ett halvdussinet till.
Dillingham har d e t. Man fattar varför Wolves trada upp sig & trixa sig som dom gjorde för norpa åt sig han.
Satan vilken grabb! I minsta laget, men Gudabenådad talang, ball handling etc. Ska bli ett sant nöje se han & Ant växa tillsammans. Men Divicenzo & Conley slukar även där hans dyrbara spelminuter. Reed Shepard/Pelle-liknande sits mtp speltiden.
Kul att se Pelle får 10 min speltid nu till halvtid. Förhoppningsvis kommer han upp till 20-25 min ikväll och får avsluta sista fem!
Draftar man högt ska dom fan få spela lite iaf. Och inte bara ruttna på bänk och typ bara spela var 4/5 match. Imho.
Har ni ett liv så ni kan titta på Western time matcher så spana gärna in Blazers emellanåt. Visst ett sopigt lag resultatmässigt. Och västra är ju sjukt svår, men dom har rätt tränare & många riktigt duktiga lirare.
Titi Camara ojojoj då vilken talang, vilken grabb!!!! Han var som plåster på KD sist dom spelade. Sheldon Sharpe hurra jag för för något år sen, nu när hans skador läckt bättre så har han framtiden för sig om han håller sig frisk.
De kan överraska nästa år! Finns 4-5 till med potential som kan ta stora kliv där.