• 1
  • 2
2006-08-24, 19:37
Medlem
Ejekts avatar
Våran kära pizzeria har börjat erbjuda pizza med fullkornsbotten, vad tror ni? nått att ha?
Citera
2006-08-24, 20:02
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Aldrig provat men tror på idén. Fullkorns korv och hamburgerbråd klår ALLT. saftigare och godare.
Citera
2006-08-24, 20:05
Medlem
maiden_666s avatar
Får väl vänta och se när det dyker upp här, i vilka trakter finns det fullkornsbotten på pizzorna?
Citera
2006-08-24, 20:10
Medlem
storytellers avatar
Tramsföljd av hälsosamhället vi lever i idag.
Antar att det blir en lika avslagen upplevelse som rågbröd eller fullkornspasta. Visst går det att äta, men lika gott blir det aldrig.
Citera
2006-08-24, 20:12
Medlem
Wittgensteins avatar
Så smart. Då kan man ju äta pizza utan att behöva oroa sig för att det ska vara onyttigt.

(ja, jag är ironisk)
Citera
2006-08-24, 20:43
Medlem
Läskigs avatar
Tycker inte att det är allt för stor skillnad, föredrar dock vanlig botten, finns väll panpizzor på ica också som har det har jag för mig. :O
Citera
2006-08-24, 20:44
Medlem
Jag skulle gärna vilja ha fullkornsbotten. Det mättar mera, så upplever jag det iaf.
Citera
2006-08-24, 21:00
Medlem
Ejekts avatar
jo mättar mer gör det Och jag måste nog säga att jag föredrar fullkornspasta och grovt bröd:P
Citera
2006-08-24, 22:00
Medlem
Ejekts avatar
så! Nu har jag provat en pizza med fullkornsbotten Pizzabagarn tvingade nästan på mig den. Har svårt att placera vad skillnande är Fullkornspizzan känns lite mer matig, jag får prova några gånger till innan jag kan känna skillnaden.
Citera
2006-08-24, 22:24
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaRövardotte
Aldrig provat men tror på idén. Fullkorns korv och hamburgerbråd klår ALLT. saftigare och godare.

menar du fullkornskorvbrod?

det ar gott med san deg som botten. faktiskt godare an trott vetedeg.
Citera
2006-08-25, 03:58
Medlem
WaRs avatar
Usch. Jävla hypead mode-hälso-skit precis som GI och allt vad skiten heter. Smakar skabb gör det också. Har smakat fullkornspasta och det var fan knappt ätligt. Skippa skiten och kör på single malt
Citera
2006-08-25, 12:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejekt
så! Nu har jag provat en pizza med fullkornsbotten Pizzabagarn tvingade nästan på mig den. Har svårt att placera vad skillnande är Fullkornspizzan känns lite mer matig, jag får prova några gånger till innan jag kan känna skillnaden.

det är väl ingen direkt skillnad förutom att det mätar mer. Sen kan ju sållart smaken skilja, men gäller det pizza så kanske det smakar lika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in