Tramsföljd av hälsosamhället vi lever i idag.
Antar att det blir en lika avslagen upplevelse som rågbröd eller fullkornspasta. Visst går det att äta, men lika gott blir det aldrig.
så! Nu har jag provat en pizza med fullkornsbotten Pizzabagarn tvingade nästan på mig den. Har svårt att placera vad skillnande är Fullkornspizzan känns lite mer matig, jag får prova några gånger till innan jag kan känna skillnaden.
Usch. Jävla hypead mode-hälso-skit precis som GI och allt vad skiten heter. Smakar skabb gör det också. Har smakat fullkornspasta och det var fan knappt ätligt. Skippa skiten och kör på single malt
så! Nu har jag provat en pizza med fullkornsbotten Pizzabagarn tvingade nästan på mig den. Har svårt att placera vad skillnande är Fullkornspizzan känns lite mer matig, jag får prova några gånger till innan jag kan känna skillnaden.
det är väl ingen direkt skillnad förutom att det mätar mer. Sen kan ju sållart smaken skilja, men gäller det pizza så kanske det smakar lika.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!