2025-01-25, 07:34
Medlem
Giant Squids avatar
Finns det ngon trd om detta gng?
Blev uppmrksammad sjlv idag om dessa herrar och tyckte det hll mer "attentionspan" n hnshuset Flashback Forever.

Nn som har ngra sikter?

https://poddtoppen.se/podcast/1610523652/ekstedt-sport
Senast redigerad av Giant Squid 2025-01-25 kl. 07:36.
Citera
2025-01-25, 09:44
Medlem
Moldaviens avatar
God morgon,

Jag r en trogen lyssnare sedan avsnitt 1 (podden var frst en del av det havererade morgonprogrammet Gott Snack). Det gldjer mig oerhrt att du hittat podden (vad det verkar tack vare Palmlfs pstdda "fads").

Eftersom jag r allergisk mot samtal som knns tvungna (vilket r fallet i minst 99% av alla poddar) r detta ungefr den enda veckoliga underhllning i podform jag intar.

Konceptet med tre generationer av relativt framgngsrika mn som inte r rdda fr att sga vad de tycker r oslagbar. De hade nstan lika grna ftt tala om hamsteruppfdning fr min del! Dock r en hel del av de sportrelaterade anekdoterna sanslst roliga. Hur hade man till exempel annars, som nmndes i ett avsnitt nyligen, kunnat f veta att en knd svensk hockeyspelares f.d. fru fddes utan rvhl?

Vad jag frstr tjnar herrarna knappt ngra pengar p det kontrast mot ett allt grare och mer kommersialiserat mediaklimat de genererar, s det r en god id att bli s.k. Patreon om man vill hra fler avsnitt tror jag.

St p er Olle et. al. mot den trista samhllsutvecklingen vi ser!

Med nskningar om en fortsatt trevlig helg,
Moldavien
Senast redigerad av Moldavien 2025-01-25 kl. 09:47.
Citera
2025-01-25, 20:54
Medlem
Giant Squids avatar
Jag sponsrar bara om det gr oavkortat till ett sexpack 7.5 af Sofiero i direktsndning.
Citera
Igår, 19:34
Medlem
Moldaviens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag sponsrar bara om det gr oavkortat till ett sexpack 7.5 af Sofiero i direktsndning.

God kvll,

I frrfrra avsnittet (tror jag det var) delade Jesper sitt telefonnummer. Kontakta honom och presentera ditt krav. Jag tror knappast det r omjligt. Kanske fr du betala Mats taxi men fr det kan ven jag tnka mig att stlla upp.

Med vnlig hlsning,
Moldavien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in