• 1
  • 2
2025-01-25, 15:53
Medlem
Nicci Hernestig Flashback

Hej allihopa!!
I denna tråd diskuterar vi och delar med oss av ren fakta, skvaller, nyheter och egna tankar kring Influencern Nicci Hernestig.

Vi fortsätter där vi slutade men skapar nu en specifik NY färsk tråd enbart om NH. 2025.

Gott hopp om att Ni alla vänliga, kloka skrivar-vänner, nya som befintliga hittar hit!

Allt gott

Den som vet den vet.......
Senast redigerad av Artmovie 2025-01-25 kl. 16:44.
Citera
2025-01-25, 22:47
Medlem
Som förskollärare tänker jag på hur det blir när C börjar förskolan (visst har de sagt att hon ska börja i mars). Då är ansvaret Nicci. All info från förskolan ska gå till Nicci, utvecklingssamtal ska endast vara med vårdnadshavare…
Citera
2025-01-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Som förskollärare tänker jag på hur det blir när C börjar förskolan (visst har de sagt att hon ska börja i mars). Då är ansvaret Nicci. All info från förskolan ska gå till Nicci, utvecklingssamtal ska endast vara med vårdnadshavare…
Vet faktiskt inte har inte hört henne nämna förskolan nån gång . Men som sagt kan ha missat det 🫣🤔
Men skulle inte dom stanna i Spanien till juni el har jag missuppfattat det 🤷‍♀️
Citera
Igår, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Tack för insativet att du starta upp en ny sida .

Men vad hände med alla kommentarer här inne , skulle svara dej Danielllleeeeee & Millan då dom helt plötsligt är borta

🙏 Tackar...
Kul att fler och fler hittar hit....❤️
Kändes så snöpligt att allt bara dog ut och stängdes ner....
so here we go again! 😊

Samma här....
Såg imorse att några kommentarer är av någon anledning är raderade???
Hm..🤔

F.ö.
Det verkar som om N & J snöat in sig rejält på ämnet "sex" som ämne i deras podd & som någon skrev tidigare.....
"Hur kan man promota en podd på det viset N & J gör är helt ofattbart
Att locka till sig klick och lyssnare genom att förvanska den senaste teasern om ( sex med sonen och sonens pappa) så att lyssnarna/följarna skall tro att det är N själv hon pratar om, men i själva verket så är det förmodligen Miss B. Blue......???
Och det introt/klippet finns tydligen inte med i det senaste poddavsnittet vilket retar gallfeber på vissa lyssnare.....
Vad är det som händer🫣

Riktigt vidrigt gjort & skämselkudden på för vilken gång i ordningen?
Snacka om "falsk marknadsföring".
Den där typen av "falsk lockelse" säger en hel del om hur de där två är som människor. 🤮
URK!!
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙏 Tackar...
so here we go again! 😊

Samma här....
Hm..🤔

F.ö.
Det verkar som om N & J snöat in sig rejält på ämnet "sex" som ämne i deras podd & som någon skrev tidigare.....
Att locka till sig klick och lyssnare genom att förvanska den senaste teasern om ( sex med sonen och sonens pappa) så att lyssnarna/följarna skall tro att det är N själv hon pratar om, men i själva verket så är det förmodligen Miss B. Blue......???
Och det introt/klippet finns tydligen inte med i det senaste poddavsnittet vilket retar gallfeber på vissa lyssnare.....
Vad är det som händer🫣

Den där typen av "falsk lockelse" säger en hel del om hur de där två är som människor. 🤮
URK!!

Välkommen! 🌸
Nej håller med, extremt låg nivå. Också sett den där dyka upp som reklam...alltså 🙈 Jag har ju följt J i många år, långt innan N blev "känd"
Tyckte ganska bra om henne även om hon var lite mkt...hon blir bara mer och mer gränslös i takt med N. Sorgligt.
Citera
Igår, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙏 Tackar...
so here we go again! 😊

Samma här....
Hm..🤔

F.ö.
Vad är det som händer🫣

URK!!

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Välkommen! 🌸
Nej håller med, extremt låg nivå. Också sett den där dyka upp som reklam...alltså 🙈 Jag har ju följt J i många år, långt innan N blev "känd"
Tyckte ganska bra om henne även om hon var lite mkt...hon blir bara mer och mer gränslös i takt med N. Sorgligt.
Håller verkligen med er ! Verkar som det nya ämnet är sex och åter sex .

Som nån oxå skrev vad ger detta ut för signaler tänker mest på hennes yngre följare.
Och det sjukaste var klippet för podden vet ej om det är för kommande avsnitt el ej .

Handlar om nån Nicci har jobbat för, och få lön för det , gjorde hon inte som han sa gick oxå ut på sex så fick hon ingen lön " var på J säger men Nicci du är ju prostituerad "

Blir så fruktansvärt ledsen & äcklad av detta , tänker främst på Chiara. Tänker bara på den dagen hon ställer frågor om sin pappa ( Andreas ) varför han ej får träffa henne .

Och när hon verkligen inser sanningen om att det är viktigare för mamma ( Nicci ) att spela in en podd , trycka ner & prata skit om hennes pappa ( Andreas ) jaga killar, festa & resa

För hur ska N kunna prata bort allt detta då det finns så mkt som helst på nätet som N själv har lagt ut 🥺🫣
Senast redigerad av Millan75 Igår kl. 21:50.
Citera
Igår, 23:29
Medlem
Orkar inte skriva nytt just nu. Är fortfarande rätt "mosig i knopp och kropp" efter flera dagars feber och värk, inte helt återställd än. Nedan är det sista inlägget jag skrev och efter det stängdes tråden utan en "varning"

"Tack och kloka ord från er alla🫶✌️

Jag reagerar på dessa clickbaits, nej jag vägrar att se och lyssna på det igen lärt mig av misstagen, det räcker man läser kommentarer så inser man vilket skräp det är.

De klipper så det ser ut som om det gäller dom. Något N skrutit om att hon är bra på att klippa och redigera, ganska talande hon som "aldrig" förvanskar sanningen🤐 Ganska magstarkt klipp.
De vet vad de gör, sex säljer, tyvärr!! Follow the money. Var det inte J:s dröm att bli sexteraupet?

Med andra ord utnyttjar hon sin dotters synlighet på tv och utseende ungefär som den där Bonnies mamma som är manager (läst på google om det) N som ser bra ut vid första anblick verkar det som att många tycker. Hennes inre är inte så vackert visar det sig snart, då falnar hennes skönhet snabbt, bevisligen.

Har N och hennes mamma verkligen inget ansvar vilka signaler de ger ut till N:s följare? Verkar vara väldigt unga eller äldre äckel. Men det bryr de sig väl inte om antar jag, dessa två fame och golddiggers. De har INTE en tanke på någon annan än sig själv. Komitragiskt verkligen!"

"Menar såklart tragikomiskt i texten ovan🫣 Jag får skylla på "flunsan"😮‍💨Är inte helt kry än🤧 Fast "komitragiskt passar in på dem med all okunskap och tramsande i viktiga ämnen tidigare. Ska man skratta eller ska man gråta."
Citera
Idag, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack för att Du öppnar en ny tråd för oss
som vill följa detta drama som skapats av
bl a NH med familjen H, tack🫶✌️
Väldigt tacksam efter det abrupta slut
där borta 👉 👉👉👉 på "LI 2024"
Jag blev lite snopen när jag kom in ikväll och allt var "stängt".
Tror dock det är för att en ny säsong startar imorgon på tv4 play och kanal 7. Hoppas många hittar hit och reagerar på NH och familjen skenhelig.

Kul att se flertal av er🤗❤️

De som vill stänga tråden blir nog snopna om det lever vidare här😄 Texten i nästa inlägg är det sista jag svarade till flertal av er i den andra tråden. Jag menar er ALLA att ni skriver bra och mycket klokt, även om alla inte är citerade hoppas jag ni vet vilka ni är🫶

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Orkar inte skriva nytt just nu. Är fortfarande rätt "mosig i knopp och kropp" efter flera dagars feber och värk, inte helt återställd än. Nedan är det sista inlägget jag skrev och efter det stängdes tråden utan en "varning"

"Tack och kloka ord från er alla🫶✌️

Jag reagerar på dessa clickbaits, nej jag vägrar att se och lyssna på det igen lärt mig av misstagen, det räcker man läser kommentarer så inser man vilket skräp det är.

De klipper så det ser ut som om det gäller dom. Något N skrutit om att hon är bra på att klippa och redigera, ganska talande hon som "aldrig" förvanskar sanningen🤐 Ganska magstarkt klipp.
De vet vad de gör, sex säljer, tyvärr!! Follow the money. Var det inte J:s dröm att bli sexteraupet?

Med andra ord utnyttjar hon sin dotters synlighet på tv och utseende ungefär som den där Bonnies mamma som är manager (läst på google om det) N som ser bra ut vid första anblick verkar det som att många tycker. Hennes inre är inte så vackert visar det sig snart, då falnar hennes skönhet snabbt, bevisligen.

Har N och hennes mamma verkligen inget ansvar vilka signaler de ger ut till N:s följare? Verkar vara väldigt unga eller äldre äckel. Men det bryr de sig väl inte om antar jag, dessa två fame och golddiggers. De har INTE en tanke på någon annan än sig själv. Komitragiskt verkligen!"

"Menar såklart tragikomiskt i texten ovan🫣 Jag får skylla på "flunsan"😮‍💨Är inte helt kry än🤧 Fast "komitragiskt passar in på dem med all okunskap och tramsande i viktiga ämnen tidigare. Ska man skratta eller ska man gråta."
Tack detsamma, kul att du oxå hitta hit 😊❤️
Ja det är skönt att andra tråden stängdes ner pga det blev lekstuga till slut & onödigt tjafs från vissa .

Så kul att det startades en helt ny sida ang N med fam . Så man kan följa hur det går för chiara & Andreas

Håller för övrigt med i det du skrev är många som reagerat på hennes senaste 3 inläggen på andra forum . Folk förstår faktiskt inte hur det kan vara tillåtet att N & J kan sitta & prata om sex ,Bonnie Blue mm som sagt vad ger det ut för signaler dom har tydligt glatt stoltserar med att nån i deras närhet säljer sex och sitter och har nån propaganda för det .

Har själv ej hört utan läst bland kommentarerna. Så sjukt får en känsla av att dom går i gång på detta då dom vet att det lockar folk . Jo det var Js högsta dröm om att bli sexteraupet.

Förresten är det Någon som vet hur länge dom ska vara i Spanien ??? Går som sagt rykten om att dom köpt lägenheten där och försöker även förhala rättegången med så kallade ny bevis & uppgifter . Lika så N kom ej på möte ang familjerätten vet någon om detta stämmer??? El är det bara ett rykte
Senast redigerad av Millan75 Idag kl. 16:23.
Citera
Idag, 17:44
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat. Detta är ingen chatt.

/Mod
Citera
Idag, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tack detsamma, kul att du oxå hitta hit 😊❤️
Ja det är skönt att andra tråden stängdes ner pga det blev lekstuga till slut & onödigt tjafs från vissa .

Så kul att det startades en helt ny sida ang N med fam . Så man kan följa hur det går för chiara & Andreas

Håller för övrigt med i det du skrev är många som reagerat på hennes senaste 3 inläggen på andra forum . Folk förstår faktiskt inte hur det kan vara tillåtet att N & J kan sitta & prata om sex ,Bonnie Blue mm som sagt vad ger det ut för signaler dom har tydligt glatt stoltserar med att nån i deras närhet säljer sex och sitter och har nån propaganda för det .

Har själv ej hört utan läst bland kommentarerna. Så sjukt får en känsla av att dom går i gång på detta då dom vet att det lockar folk . Jo det var Js högsta dröm om att bli sexteraupet.

Förresten är det Någon som vet hur länge dom ska vara i Spanien ??? Går som sagt rykten om att dom köpt lägenheten där och försöker även förhala rättegången med så kallade ny bevis & uppgifter . Lika så N kom ej på möte ang familjerätten vet någon om detta stämmer??? El är det bara ett rykte

Tack och detsamma🫶✌️❤️

Inget förvånar mig när det gäller dem längre o genomskinligt att en förhalning pågår, allt för att han inte ska få träffa flickebarnet. J la upp något japanskt ordspråk i sin story. Något i stil med att om man missar sin station att gå av på nästa annars kan returen bli dyr. Vore bättre om hon lyssnade på sina egna råd🙄 detta kan stå dem dyrt i framtiden, men så är det när man inte tänker längre än näsan räcker🤐
Ska bli intressant att se hur det utväcklar sig.
#teamChiaraAllaDagarIVeckan
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted Idag kl. 19:05.
Citera
Idag, 19:08
Medlem
Ibland går det fort, menar ska bli intressant
hur det hela kommer UTVECKLA SIG såklart😄
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted Idag kl. 19:11.
Citera
Idag, 19:51
Medlem
Chi ara är en otroligt söt liten tjej på alla sätt, men har hon någonsin fått vara på öppna förskolan? Babysim?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in