2025-01-25, 15:53
Medlem
Nicci Hernestig Flashback

Hej allihopa!!
I denna tråd diskuterar vi och delar med oss av ren fakta, skvaller, nyheter och egna tankar kring Influencern Nicci Hernestig.

Vi fortsätter där vi slutade men skapar nu en specifik NY färsk tråd enbart om NH. 2025.

Gott hopp om att Ni alla vänliga, kloka skrivar-vänner, nya som befintliga hittar hit!

Allt gott

Den som vet den vet.......
Senast redigerad av Artmovie 2025-01-25 kl. 16:44.
Citera
2025-01-25, 15:53
Moderator
Carlboms avatar
Länk till kreatörens kanaler:

https://www.youtube.com/@niccihernestig

https://www.instagram.com/niccihernestig/

/Moderator
Citera
2025-01-25, 22:47
Medlem
Som förskollärare tänker jag på hur det blir när C börjar förskolan (visst har de sagt att hon ska börja i mars). Då är ansvaret Nicci. All info från förskolan ska gå till Nicci, utvecklingssamtal ska endast vara med vårdnadshavare…
Citera
2025-01-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Som förskollärare tänker jag på hur det blir när C börjar förskolan (visst har de sagt att hon ska börja i mars). Då är ansvaret Nicci. All info från förskolan ska gå till Nicci, utvecklingssamtal ska endast vara med vårdnadshavare…
Vet faktiskt inte har inte hört henne nämna förskolan nån gång . Men som sagt kan ha missat det 🫣🤔
Men skulle inte dom stanna i Spanien till juni el har jag missuppfattat det 🤷‍♀️
Citera
2025-01-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Tack för insativet att du starta upp en ny sida .

Men vad hände med alla kommentarer här inne , skulle svara dej Danielllleeeeee & Millan då dom helt plötsligt är borta

🙏 Tackar...
Kul att fler och fler hittar hit....❤️
Kändes så snöpligt att allt bara dog ut och stängdes ner....
so here we go again! 😊

Samma här....
Såg imorse att några kommentarer är av någon anledning är raderade???
Hm..🤔

F.ö.
Det verkar som om N & J snöat in sig rejält på ämnet "sex" som ämne i deras podd & som någon skrev tidigare.....
"Hur kan man promota en podd på det viset N & J gör är helt ofattbart
Att locka till sig klick och lyssnare genom att förvanska den senaste teasern om ( sex med sonen och sonens pappa) så att lyssnarna/följarna skall tro att det är N själv hon pratar om, men i själva verket så är det förmodligen Miss B. Blue......???
Och det introt/klippet finns tydligen inte med i det senaste poddavsnittet vilket retar gallfeber på vissa lyssnare.....
Vad är det som händer🫣

Riktigt vidrigt gjort & skämselkudden på för vilken gång i ordningen?
Snacka om "falsk marknadsföring".
Den där typen av "falsk lockelse" säger en hel del om hur de där två är som människor. 🤮
URK!!
Citera
2025-01-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙏 Tackar...
so here we go again! 😊

Samma här....
Hm..🤔

F.ö.
Det verkar som om N & J snöat in sig rejält på ämnet "sex" som ämne i deras podd & som någon skrev tidigare.....
Att locka till sig klick och lyssnare genom att förvanska den senaste teasern om ( sex med sonen och sonens pappa) så att lyssnarna/följarna skall tro att det är N själv hon pratar om, men i själva verket så är det förmodligen Miss B. Blue......???
Och det introt/klippet finns tydligen inte med i det senaste poddavsnittet vilket retar gallfeber på vissa lyssnare.....
Vad är det som händer🫣

Den där typen av "falsk lockelse" säger en hel del om hur de där två är som människor. 🤮
URK!!

Välkommen! 🌸
Nej håller med, extremt låg nivå. Också sett den där dyka upp som reklam...alltså 🙈 Jag har ju följt J i många år, långt innan N blev "känd"
Tyckte ganska bra om henne även om hon var lite mkt...hon blir bara mer och mer gränslös i takt med N. Sorgligt.
Citera
2025-01-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙏 Tackar...
so here we go again! 😊

Samma här....
Hm..🤔

F.ö.
Vad är det som händer🫣

URK!!

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Välkommen! 🌸
Nej håller med, extremt låg nivå. Också sett den där dyka upp som reklam...alltså 🙈 Jag har ju följt J i många år, långt innan N blev "känd"
Tyckte ganska bra om henne även om hon var lite mkt...hon blir bara mer och mer gränslös i takt med N. Sorgligt.
Håller verkligen med er ! Verkar som det nya ämnet är sex och åter sex .

Som nån oxå skrev vad ger detta ut för signaler tänker mest på hennes yngre följare.
Och det sjukaste var klippet för podden vet ej om det är för kommande avsnitt el ej .

Handlar om nån Nicci har jobbat för, och få lön för det , gjorde hon inte som han sa gick oxå ut på sex så fick hon ingen lön " var på J säger men Nicci du är ju prostituerad "

Blir så fruktansvärt ledsen & äcklad av detta , tänker främst på Chiara. Tänker bara på den dagen hon ställer frågor om sin pappa ( Andreas ) varför han ej får träffa henne .

Och när hon verkligen inser sanningen om att det är viktigare för mamma ( Nicci ) att spela in en podd , trycka ner & prata skit om hennes pappa ( Andreas ) jaga killar, festa & resa

För hur ska N kunna prata bort allt detta då det finns så mkt som helst på nätet som N själv har lagt ut 🥺🫣
Senast redigerad av Millan75 2025-01-26 kl. 21:50.
Citera
2025-01-26, 23:29
Medlem
Orkar inte skriva nytt just nu. Är fortfarande rätt "mosig i knopp och kropp" efter flera dagars feber och värk, inte helt återställd än. Nedan är det sista inlägget jag skrev och efter det stängdes tråden utan en "varning"

"Tack och kloka ord från er alla🫶✌️

Jag reagerar på dessa clickbaits, nej jag vägrar att se och lyssna på det igen lärt mig av misstagen, det räcker man läser kommentarer så inser man vilket skräp det är.

De klipper så det ser ut som om det gäller dom. Något N skrutit om att hon är bra på att klippa och redigera, ganska talande hon som "aldrig" förvanskar sanningen🤐 Ganska magstarkt klipp.
De vet vad de gör, sex säljer, tyvärr!! Follow the money. Var det inte J:s dröm att bli sexteraupet?

Med andra ord utnyttjar hon sin dotters synlighet på tv och utseende ungefär som den där Bonnies mamma som är manager (läst på google om det) N som ser bra ut vid första anblick verkar det som att många tycker. Hennes inre är inte så vackert visar det sig snart, då falnar hennes skönhet snabbt, bevisligen.

Har N och hennes mamma verkligen inget ansvar vilka signaler de ger ut till N:s följare? Verkar vara väldigt unga eller äldre äckel. Men det bryr de sig väl inte om antar jag, dessa två fame och golddiggers. De har INTE en tanke på någon annan än sig själv. Komitragiskt verkligen!"

"Menar såklart tragikomiskt i texten ovan🫣 Jag får skylla på "flunsan"😮‍💨Är inte helt kry än🤧 Fast "komitragiskt passar in på dem med all okunskap och tramsande i viktiga ämnen tidigare. Ska man skratta eller ska man gråta."
Citera
2025-01-27, 17:44
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat. Detta är ingen chatt.

/Mod
Citera
2025-01-27, 19:51
Medlem
Chi ara är en otroligt söt liten tjej på alla sätt, men har hon någonsin fått vara på öppna förskolan? Babysim?
Citera
2025-01-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack och detsamma🫶✌️❤️

Inget förvånar mig när det gäller dem längre o genomskinligt att en förhalning pågår, allt för att han inte ska få träffa flickebarnet. J la upp något japanskt ordspråk i sin story. Något i stil med att om man missar sin station att gå av på nästa annars kan returen bli dyr. Vore bättre om hon lyssnade på sina egna råd🙄 detta kan stå dem dyrt i framtiden, men så är det när man inte tänker längre än näsan räcker🤐
Ska bli intressant att se hur det utväcklar sig.
#teamChiaraAllaDagarIVeckan
Ja om J nån gång kunde följa sin egna råd nån gång vore på sin plats.
Ja tycker det lyser igenom att dom för halar allting, men jag undrar hur många ggr man kan skicka in en ny bevisning ? Det kommer slå tillbaka en dag ,hoppas det gör det denna gång oxå

Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Chi ara är en otroligt söt liten tjej på alla sätt, men har hon någonsin fått vara på öppna förskolan? Babysim?
Tror faktiskt inte det inget hon har visat upp iallafall. Vet inte ens om Chiara har fått träffa andra barn i hennes egen ålder i så fall är det väldigt tragiskt
Senast redigerad av Millan75 2025-01-27 kl. 20:26.
Citera
2025-01-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Orkar inte skriva nytt just nu. Är fortfarande rätt "mosig i knopp och kropp" efter flera dagars feber och värk, inte helt återställd än. Nedan är det sista inlägget jag skrev och efter det stängdes tråden utan en "varning"

"Tack och kloka ord från er alla🫶✌️

Jag reagerar på dessa clickbaits, nej jag vägrar att se och lyssna på det igen lärt mig av misstagen, det räcker man läser kommentarer så inser man vilket skräp det är.

De klipper så det ser ut som om det gäller dom. Något N skrutit om att hon är bra på att klippa och redigera, ganska talande hon som "aldrig" förvanskar sanningen🤐 Ganska magstarkt klipp.
De vet vad de gör, sex säljer, tyvärr!! Follow the money. Var det inte J:s dröm att bli sexteraupet?

Med andra ord utnyttjar hon sin dotters synlighet på tv och utseende ungefär som den där Bonnies mamma som är manager (läst på google om det) N som ser bra ut vid första anblick verkar det som att många tycker. Hennes inre är inte så vackert visar det sig snart, då falnar hennes skönhet snabbt, bevisligen.

Har N och hennes mamma verkligen inget ansvar vilka signaler de ger ut till N:s följare? Verkar vara väldigt unga eller äldre äckel. Men det bryr de sig väl inte om antar jag, dessa två fame och golddiggers. De har INTE en tanke på någon annan än sig själv. Komitragiskt verkligen!"

"Menar såklart tragikomiskt i texten ovan🫣 Jag får skylla på "flunsan"😮‍💨Är inte helt kry än🤧 Fast "komitragiskt passar in på dem med all okunskap och tramsande i viktiga ämnen tidigare. Ska man skratta eller ska man gråta."

Jag tror inte att någon av alla aktiva i den gamla tråden ville stänga ner den, det var väl admins som noterade att hela tråden var Off Topic? Om topic är programmet Love Island 2024 så passar det inte så bra att diskutera en enskild deltagares liv långt efter programmet. En egen tråd var väl ändå på sin plats? 😄

Håller med dig om alla clickbaits. De plockar ut en del av ett samtal helt ur sin kontext för att medvetetet få det att verka som att N pratar om egna erfarenheter, när hon i själva verket återberättar någon annans kontroversiella historia. Många i kommentarsfältet verkar tro att Nicci pratar om sig själv, och sågar henne därefter. Ingen vacker läsning. Tror inte dessa personer bryr sig om vad som är sant - för dem är det Nicci säger i klippet sant.

Frågan är varför Nicci tycker att det är värt att förvränga offentlighetens bild av henne, för några extra lyssningar? Det är ju en slags prostitution i sig, att sälja sin värdighet för lyssningar 👍🏼 Det har tidigare onekligen varit viktigt för henne att framstå som ett helgon när det kommer till sex, könssjukdomar och ”renlighet”, men detta kommer få motsatt effekt. Det spelar ingen roll att hon inte pratar om sig själv, folk tar det dem hör och springer med det.

På Poddindex/media facts kan man söka på podden och se antalet lyssningar över tid, och det syns en tydligt nedåtgående trend sedan start. Clickbaitsen driver väl upp lyssningarna något, även om det är ett riktigt klasslöst beteende från N och J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in