• 1
  • 2
2025-01-25, 18:26
Medlem
rökte för två dagar sedan på en burk och pallade inte röka mer så dum som jag är slängde jag av en ganska rejäl bit ner i snön (vet exakt på millimetern vart den är) så är det värt och åka och kolla efter den?
Citera
2025-01-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyanton69
rökte för två dagar sedan på en burk och pallade inte röka mer så dum som jag är slängde jag av en ganska rejäl bit ner i snön (vet exakt på millimetern vart den är) så är det värt och åka och kolla efter den?
Ja varför inte? Den lär ju inte brytas ner av snön. Ta dock inte fel på en hundbajskorv.
Citera
2025-01-25, 18:29
Medlem
smickras avatar
Citat:

Nej. Bra tråd.
Citera
2025-01-25, 18:30
Medlem
Citat:

Hej.

Själva biten kommer vara kvar då den till mestadels innehåller olja som inte löses i vatten så det tar lång tid för biten att lösas upp.

Sen om du kan hitta den rent fysiskt på marken i snön låter jag vara osagt.

Om du känner att det är värt o ge sig ut o leta så varför inte?

Mvh.
Citera
2025-01-25, 18:33
Medlem
okej tack för snabba svar, då är det bara att ge sig ut :P
Citera
2025-01-25, 18:40
Avstängd
2023-01-01s avatar
Här ser vi hur beroende fungerar. TS var nöjd när han var hög, men nu när han nyktrat till så är han så pass sugen att han frågar främlingar ifall det är möjligt att gå utomhus och hitta mer knark bland all smuts.

Fast en gång stod jag och pissade med en joint i munnen, tappade jointen i toaletten, torkade den med en hårblås och rökte upp den.
Citera
2025-01-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Här ser vi hur beroende fungerar. TS var nöjd när han var hög, men nu när han nyktrat till så är han så pass sugen att han frågar främlingar ifall det är möjligt att gå utomhus och hitta mer knark bland all smuts.

Fast en gång stod jag och pissade med en joint i munnen, tappade jointen i toaletten, torkade den med en hårblås och rökte upp den.
Ja hellre ditt eget piss än att en neger haft biten i sitt arsle så..
Citera
2025-01-25, 19:06
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:

Haha, jävla pissröka!

Kommer ihåg från ungdomsåren när man på söndagarna drog upp alla soffkuddar och sopade ihop allt spill från veckans meckande tillsammans med hår, damm och diverse klet eftersom alla jävla kranar var omöjliga att få tag på efter helgens äventyr.

TS, hittade du din bit? Om ja, gick den at röka fortfarande?
Citera
2025-01-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal

TS, hittade du din bit? Om ja, gick den at röka fortfarande?
tyvärr blev lite som att leta efter en nål i en höstack efter snön smält hehe så tyvärr blir det en 7.0 kopparberg och attarax hehe ;P
Citera
2025-01-25, 19:39
Medlem
Granddaddy.Purples avatar
Citat:

Det här är inte beroende eller missbruk, det är idioti… En beroende hade inte slängt bort något de vet att de är beroende av. Påverkad eller ej.
Citera
2025-01-25, 20:21
Medlem
sommarlovs avatar
Jag hittade en gång en bit stor som en chokladkaka i en plastpåse.
Den hade legat länge i snön på våren och luktade mögel.
Noterade att någon måste ha förlorat allt sitt lördagsgodis och slängde den, då jag inte använder sinnesförändrade saker.
Citera
Igår, 01:51
Medlem
biljardballes avatar
Snön är som ett kylskåp för själen, men burkar har en magi som ingen förstår – de är som fickor för tiden.
Om du vet på millimetern, då kanske universum försöker säga något. Men tänk också på detta: en bit som slängs är en bit som kanske ville bli fri.
Så fråga dig själv, är det du som letar efter den, eller är det den som letar efter dig?

Men, ja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in