2025-01-25, 18:53
Medlem
Ludis avatar
Jag klagar väl inte vanligtvis men eftersom mod'en verkar bestämd i frågan så postar jag det här.

Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Citat:
Ursprungligen postat av Ludi
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: delirium tremens (alkoholmissbruk)
Citat:
Om du bor med kommunalt vatten så är ju en takdusch en bra investering, blir lättare att andas och knappt hörbara ljud drunknas ut.
Akta så du inte somnar över golvbrunnen!

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk

What?
Hur fan är detta trams offtopic?
Vad anser du vara OnT i ditt inlägg?

En hjälpsam lösning till ångesten i fråga, jag är själv 2.5 liter in efter 2 dagar.
Har du ens någon insikt i hur promillehalt en fungerar?
På din fråga, så ja. Fast nu nykter och drogfri sedan många år.
Varningen kvarstår och vill du klaga vidare, följ: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator där första steget är avklarat.

Det är ett helt rimligt inlägg jag gjort, varför detta skulle resultera i en varning kan bara en moraliserande idiot berättiga.
Citera
2025-01-25, 19:33
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik justerad.

Tidigare: Morfar-52

/Moderator
Citera
2025-01-25, 19:36
Medlem
GulfLundells avatar
Morfar-52 är helt rubbad och en av Flashbacks sämsta mods. Det är bara att du lär dig det för nån upprättelse lär du aldrig få.

Ditt inlägg var 100% icke trams/OT och dessutom ett bra råd!
Citera
2025-01-25, 20:46
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Jag klagar väl inte vanligtvis men eftersom mod'en verkar bestämd i frågan så postar jag det här.

Det är ett helt rimligt inlägg jag gjort, varför detta skulle resultera i en varning kan bara en moraliserande idiot berättiga.
Du citerade i tråden: (FB) delirium tremens (alkoholmissbruk)
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Så sjukt tycker jag, att man inte ska kunna söka vård av den anledningen, och bara för att man är alkis så betyder det ju inte att man kör onykter. Och bättre folk får hjälp då minskar ju risken
med detta svar:
Citat:
Om du bor med kommunalt vatten så är ju en takdusch en bra investering, blir lättare att andas och knappt hörbara ljud drunknas ut.
Akta så du inte somnar över golvbrunnen!
Jag frågade dig i PM:et vad du menade skulle vara topic i ditt svar. Fick inget svar på det, men det kanske du kan svara på nu?
Citera
2025-01-25, 21:00
Medlem
kalkryggars avatar
Om ditt inlägg var för att kunna sova en stund så var det ett bra förslag. Dock inget som de i sjukvården skulle föreslå. Men de som jobbar på sjukvården idag är idioter.

Men att ligga i duschen och se till att man ligger säkert och slappna av under en mild dusch-stråle är lugnande och om man har lite kyligt i rummet med så ockuperas hjärnans tankar med duschen, vattnet, temperaturskiftningarna samtidigt som det ger en lugn och behaglig avslappnande känsla.

Om detta var syftet så var det ett bra inlägg i tråden för det skulle sannolikt hjälpa TS att bli lugnare och kunna samla sina tankar.
Citera
2025-01-25, 21:00
Medlem
Ludis avatar
Citat:
Du citerade i tråden: (FB) delirium tremens (alkoholmissbruk)

med detta svar:

Jag frågade dig i PM:et vad du menade skulle vara topic i ditt svar. Fick inget svar på det, men det kanske du kan svara på nu?

Topic var delirium tremens, och jag gav en behjälplig kommentar.
Jag ifrågasatte om du förstod vad du talade om, det gör du uppenbarligen inte.
Citera
2025-01-25, 21:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Topic var delirium tremens, och jag gav en behjälplig kommentar.
Jag ifrågasatte om du förstod vad du talade om, det gör du uppenbarligen inte.
Jag har haft delirium två gånger, så jag vet vad det innebär.

Var din avsikt som kalkryggar beskriver i inlägget ovanför, kan jag förstå din tanke. Du hade kunnat skrivit ditt inlägg på ett tydligare sätt och med några ord förklarat dig i PM:et.
Med detta tar jag bort varningen, men låter inlägget vara raderat. Du kan posta om det om du vill, men med en tydligare skrivning.

Citera
2025-01-25, 21:41
Medlem
Ludis avatar
Citat:

Var din avsikt som kalkryggar beskriver i inlägget ovanför, kan jag förstå din tanke. Du hade kunnat skrivit ditt inlägg på ett tydligare sätt och med några ord förklarat dig i PM:et.
Med detta tar jag bort varningen, men låter inlägget vara raderat. Du kan posta om det om du vill, men med en tydligare skrivning.

Allright vi säger så då.
Citera
Igår, 03:54
Medlem
67arigGubbes avatar
Okej…. Först och främst bör tråden raderas och korgas helt och hållet, då den inte delger en vettig diskussion utan enbart är ett blogginlägg.

Mod borde slängt tråden.

Din kommentar medförde inget alls och va OT. Däremot är de svårt att va ONT på denna tråd, tekniskt omöjligt..
Citera
Igår, 09:02
Medlem
StorKokoss avatar
Helt klart en felaktig varning. Men lägg inte energi på den morfar-52. Är han värd din tid? Svar nej enkelt. Skit i det.
Citera
Igår, 11:29
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Haha, snacka om att vägra inse att man varit för snabb på avtryckarn, och insinuerar att användaren var den som gjorde första felet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in