Kanske. Men helt uppenbart inte i USA där de redan är en minoritet och samtidigt väljer att avsluta sina avkommors liv i en takt så att deras medborgarrättskämpar anklagar vita för att abort uppfunnits enbart för att förtrycka svarta.
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Afrika, 53 nationer, 1,4 miljader människor.
Kina & Indien, två nationer, 2,8 miljarder människor.
Vilka är mest kåta? Gissa.
Det beror väl på vilka som varit flest vid startpunkten, och vilka som haft störst tillgång till vård. Afrika var otroligt litet i termer av befolkning då vita gav sig in i leken och började erbjuda dem gratis vård. Nu tros de ha vuxit till 25% av världens befolkning 2050.
Kanske. Men helt uppenbart inte i USA där de redan är en minoritet och samtidigt väljer att avsluta sina avkommors liv i en takt så att deras medborgarrättskämpar anklagar vita för att abort uppfunnits enbart för att förtrycka svarta.
Det beror väl på vilka som varit flest vid startpunkten, och vilka som haft störst tillgång till vård. Afrika var otroligt litet i termer av befolkning då vita gav sig in i leken och började erbjuda dem gratis vård. Nu tros de ha vuxit till 25% av världens befolkning 2050.
Ja - och därför ska man inte avliva 25% av de vita fostren.
Jag har inga starka tankar kring abort. Men hade mitt mål varit att öka antalet vita personer hade jag kanske förbjudit preventivmedel, erbjudit männen testosteron, ge dem psykologhjälp för att de påstås ha skapat allt ont i världen, m.m.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!