2025-01-30, 17:48
Medlem
Lao Tzus avatar
Vi vet alla att Tjetjeniens Kaydrov är en from muslim som inte tolererar några övergrepp mot deras heliga skrift.

Samtidigt är Putin skyldig Kaydrov gentjänster pga alla tjetjenska soldater som stöttat och stupat i Ukraina. Vi vet alla att Putin är väl etablerad i Sverige.

Så kan mordet vara initierat av ryska säkerhetstjänsten med hjälp av några överviktiga muhammedanska ”patsys” som inte förstår bättre? Jag är närmast 100% säker på att det är så det kanske eventuellt ligger till. Kristerssons uttalande stöder min hypotes.

Citat:
Det kan finnas risk att främmande makt var inblandad i mordet på koranbrännaren Salwan Momika, enligt statsministern.
Nu utreds mordet av svensk polis och säkerhetstjänst.
– Jag kan garantera att säkerhetstjänsterna är djupt inblandade i detta, säger Ulf Kristersson (M).

https://www.expressen.se/nyheter/sve...rammande-makt/
Citera
2025-01-30, 18:32
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Vi vet alla att Tjetjeniens Kaydrov är en from muslim som inte tolererar några övergrepp mot deras heliga skrift.

Samtidigt är Putin skyldig Kaydrov gentjänster pga alla tjetjenska soldater som stöttat och stupat i Ukraina. Vi vet alla att Putin är väl etablerad i Sverige.

Så kan mordet vara initierat av ryska säkerhetstjänsten med hjälp av några överviktiga muhammedanska ”patsys” som inte förstår bättre? Jag är närmast 100% säker på att det är så det kanske eventuellt ligger till. Kristerssons uttalande stöder min hypotes.
Det är väl inte helt otroligt att Kadyroviter ligger bakom detta.

Ställer mig tveksam till att ett annat lands underrättelsetjänst ligger bakom detta, snarare Kadyrov eller någon annan ärkebuse som vill vinna poäng i sina led.

Sedan finns väl hypotesen att det är ett insiderjobb, kan så vara men frågan är om lokala muhammedaner är så sofistikerade. Dom har ju ändå fullt upp med att spränga varandra just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in