• 4
  • 5
Idag, 16:06
Medlem
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag ser ingen anledning att bojkotta USA utan snarare tvrt om. Det r EU som ska bojkottas.

Kommer kpa amerikanska varor i frsta hand i fortsttningen.
Kp svenska varor i frsta hand.

Det r s jvla bgit att dyrka US. Dom r liksom en dag med flyg bort. Jag menar inte att dissa US men allts varfr stdja US fre ditt egna land?
Citera
Idag, 16:10
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Bojkottat dem i mnga r, men inte av direkt ideologiska skl, snarare att jag tycker de r skit. Samma med Max, de sljer skit med socker! Hller jag p att svlta ihjl ute p vgen kper jag en eller tv korvar p Shell, eller i ndfall en turkpizza.

Bra att du redan bojkottar. Kanske kan du pverka ngra vnner eller arbetskamrater? Jag tycker att avskummet Trump gick ver lngt ver grnsen fr anstndighet nr han hotade och mobbade lilla Danmark. Mnniskan r ett rvhl. Vill avskummet splittra samarbeten och frstra relationer med sina vnner s ska han f vad han nskar.
Citera
Idag, 16:12
Medlem
CodexGigass avatar
Citat:
Bojkottat dem i mnga r, men inte av direkt ideologiska skl, snarare att jag tycker de r skit. Samma med Max, de sljer skit med socker! Hller jag p att svlta ihjl ute p vgen kper jag en eller tv korvar p Shell, eller i ndfall en turkpizza.
McD har nd en viss standard, en turkpizza skulle jag aldrig lgga i min mun, sperma, bakterier och bajs frn deras otvttade hnder.
Citera
Idag, 16:15
Medlem
guderis avatar
Jag ser det som i stort stt omjligt att bojkotta USA och samtidigt anvnda internet eller ens en dator.
Citera
Idag, 16:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Bra att du redan bojkottar. Kanske kan du pverka ngra vnner eller arbetskamrater? Jag tycker att avskummet Trump gick ver lngt ver grnsen fr anstndighet nr han hotade och mobbade lilla Danmark. Mnniskan r ett rvhl. Vill avskummet splittra samarbeten och frstra relationer med sina vnner s ska han f vad han nskar.
Sagt redan, donken, osv r skit. ter hellre en biltemakorv (ven om den ocks r rent skit) Cola har jag aldrig gillat, vare sig Cola cola eller Pepsi.

Ogillar ocks Trumpen, men kanske inte av ideologiska skl, tycker bara han r en stor jvla pajas!
Om du tnker en amerikansk version av Bert Karlsson i hans storhetsdagar, karikatyr p Bert d har du Trump!
Citera
Idag, 16:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodexGigas
McD har nd en viss standard, en turkpizza skulle jag aldrig lgga i min mun, sperma, bakterier och bajs frn deras otvttade hnder.
Svalt jag skulle jag hellre ta en turkpizza, trots allt godare vad jag minns. Fr vrigt samma folk som jobbar p bda stllena (likadana d)
Citera
Idag, 16:22
Medlem
CodexGigass avatar
Citat:
Svalt jag skulle jag hellre ta en turkpizza, trots allt godare vad jag minns. Fr vrigt samma folk som jobbar p bda stllena (likadana d)
McD r naturligtvis mera vervakat, vad turkarna gr nr du inte ser dem (fixar en spermapizza t svennen) det vill du inte ta.
Citera
Idag, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Bojkotten fr effekt om konsumenterna punktmarkerar ett eller ett par amerikanska fretag. Om en stor del av europerna organiserat bojkottar Mcdonalds och Coca Cola kommer fretagen att lida, oavsett om ngon autist p flashback gapar att han ska kpa mer USA-produkter fr att stdja rvhlet Trump.

McDonalds och Coca Cola tillhr Dow Jones Industrial Average och rknas till de 30 strsta bolagen i USA. En knnbar bojkott kommer leda till att fretagsledningar kommer att pressa Trump att sluta bete sig som ett avskum och rvhl mot sina vnner och allierade.
Idioter som dig som hellre stdjer Xi n Trump.. hl i huvudet.
Senast redigerad av sweintoo Idag kl. 16:26.
Citera
Idag, 16:28
Medlem
Fr den som vill bojkotta r figuren hr med vilka fretag som ger vilka i livsmedelsbranschen viss hjlp:
https://www.good.is/this-infographic...ds-food-brands
Det r 10 fretag som ger det mesta.
Citera
Idag, 16:35
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Fr den som vill bojkotta r figuren hr med vilka fretag som ger vilka i livsmedelsbranschen viss hjlp:
https://www.good.is/this-infographic...ds-food-brands
Det r 10 fretag som ger det mesta.

Blir ltt fr Ukrotrollen, bara att fortstta bojkotta Marabou, eftersom garna Mondelez r en amerikansk livsmedelskoncern.
Citera
Idag, 16:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Blir ltt fr Ukrotrollen, bara att fortstta bojkotta Marabou, eftersom garna Mondelez r en amerikansk livsmedelskoncern.
Marabou r skit med spr av choklad i, inte s svrt att lta bli att kpa. Ifs. Ingen aning om vem som ger Lindt, och skiter i det ocks, det smakar fortfarande choklad.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in