Igår, 04:16
Medlem
Jag hoppas att jag har lagt inlägget i rätt forum nu. Jag försökte leta, men jag hittade inget liknande inlägg, så därför skapar jag ett eget.

Jag har under en längre tid haft regelbundna trekanter med två killar, vilket har varit jättebra på alla vis, men jag har kommit fram till att jag känner mig nyfiken på analsex. Jag har inte haft det innan trots ett långt förhållande, av den anledningen att jag är så orimligt rädd för att bajsa på mig 🙃. Jag vet att båda killarna skulle vilja testa DP på mig, men de respekterar att jag säger nej, även om jag själv har börjat känna mig nyfiken (med andra ord, de tvingar mig inte till något och de försöker heller inte tjata mig in i något).

Hur kommer jag över denna rädslan? Om jag varit på toa samma dag, räcker det för att minska risken? Jag har köpt en analdouche, men jag är inte helt säker på hur den ska användas, hur långt innan sex den bör användas, osv.
Har någon varit med om detta? Jag kan tänka mig att det egentligen inte är en så stor grej, att jag nog hade tyckt det var värre än vad de hade tyckt - de får väl helt enkelt räkna med att den risken finns vid just analsex, men jag känner bara att jag hade dött om det faktiskt hade hänt, oavsett hur snyggt killarna hade skött det och försäkrat mig om att det inte är någon fara eller fått mig att skämmas, etc.

Luddigt inlägg kanske, men jag vill väl mest ha råd kring hur jag kan förebygga, och typ vad jag ska göra OM det skulle ske en olycka, så att säga... 🙃
Citera
Igår, 04:34
Medlem
OneTaps avatar
prova sån medicinsk spolar vätska som dom använder på sjuk hus innan dom kör upp kameror i röva på folk :P torde rensa ur systemet rejält
Senast redigerad av OneTap Igår kl. 04:37.
Citera
Igår, 04:40
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av princessface
Om jag varit på toa samma dag, räcker det för att minska risken?
Ja.

Citat:
Jag har köpt en analdouche, men jag är inte helt säker på hur den ska användas, hur långt innan sex den bör användas, osv.
Har ingen erfarenhet av såna, så där kan jag inte hjälpa till.

Citat:
Jag kan tänka mig att det egentligen inte är en så stor grej, att jag nog hade tyckt det var värre än vad de hade tyckt - de får väl helt enkelt räkna med att den risken finns vid just analsex, men jag känner bara att jag hade dött om det faktiskt hade hänt, oavsett hur snyggt killarna hade skött det och försäkrat mig om att det inte är någon fara eller fått mig att skämmas, etc.
Nä, det är ingen stor grej. Det är ju enbart din nervositet som trasslar till det, och inget annat. Du kommer verkligen inte att dö. Go with the flow och se vad som händer. Jag har bara varit med om ett smärre "missöde" i såna sammanhang, och det var verkligen ingen av oss inblandade som fäste sig vid det: det är sånt man får räkna med.
Citera
Igår, 06:17
Medlem
Börja med att undvika skräpmat. Något dygn innan. Anadusch har funnits med i mina relationer. Och det är inte bara att spola en gång och sätta igång. Spola 2-3 gånger och låt det gå en stund efteråt så vattnet kommit ut ordentligt. Förbered dig själv med en analplugg med mycket glidmedel för att överraska och kåta upp killarna. Det är porrigt att få leka med en plugg i tjejen som uppvärmning medan hon suger t.ex. Då är du bra förberedd för en dp sen.
Citera
Igår, 07:39
Medlem
Charlie-Whites avatar
Kan inte smygbögarna sätta på varandra i röven?

Skulle råda dig att skölja tarmen rejält. Inte äta skräpmat minst 1 dygn innan. Värma upp ordentligt. Be fjollorna ta ut snoppen sakta när det är dags för byte.

Lycka till!

P.s kallar dom fjollor och smygbögar för det är vad dom är, även om dom låtsas att dom inte är det! D.s
Citera
Igår, 07:53
Medlem
Ploppa två dimor dagen innan så är du good to go.
Citera
Igår, 11:46
Medlem
halaltarzans avatar
Så TS är mer orolig för att det kan komma bajs på kotten än att det skulle göra ont. Har hon möjligtvis experimenterat med div. saker i tvåan så hon vet vad den kan klara av?
Citera
Igår, 12:14
Medlem
Epimaness avatar
Varför börja analsexandet med en DP med två män?

Känns väl lugnare med att testa med en snubbe först?
Citera
Igår, 23:13
Medlem
mingtians avatar
4-6 gånger. Ät klar soppa eller se till att du timear ditt skitande så att det sker någorlunda tätt inpå.
Citera
Idag, 00:37
Medlem
såg en porr film där det läckte diaree från en brud. var skithett. det var spontanious också, alltså ingen scatporr. problemet var bara att killen drog ut den direkt, han var skiträdd för bajset. och så kom en kvinlig regisör och började torka upp med servett efter servett. hade droppat all over the place.
så ska analsex vara! förutom att killen bara skulle fortsatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in