Citat:
Ursprungligen postat av
ApanAbdulla
Jag bor i en stad som kontrolleras hårt av en klan med tyska rötter. Ingen vågar vittna inte ens polisen..Dom ligger bakom flera mord, mordförsök, kidnappningar, utpressning mm.
Hela familjen släkten även mammorna är kriminella. Hela staden vet om dom men ingen vågar göra nåt.
Dom skickar ut unga killar på mord uppdrag dom kontrollerar drog marknaden och vissa är anställda inom polisen och kommunen.
Vill inte outa mig själv här men känner flera av dom. Dom skrattar åt polisen och vårt rättssystem.
Dom har numera börjat samarbeta med andra klaner i landet och har högt våldskapital.
Vakna Sverige innan det är försent vakna för fan.
Tror ni inte mig så ställ bara frågor jag svarar mer än gärna på det jag kan. Känner som sagt många av dom från högsta hönset till springpojkarna.
Jag tror dig.
All brottslighet stammar inte från klaner, inte ens majoriteten av brotten.
Bara för att flera generationer i en familj begår brott betyder det inte automatiskt att det handlar om klanbrottslighet då en klan i detta sammanhang syftar på en större släktbaserad gruppering. Inte familjebrottslingar.
Det är inte heller klan som i ku klux klan som inte var släktbaserad alls även om flera var släktingar.