• 1
  • 2
Idag, 07:52
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalmarxist
OT men svar på frågan: Definitionen om vad vi är.
Nationalmarxister vill förena folket i nationen under frihetlig marxism och personlig liberalism utan demokrati men med top-notch planerad ekonomi ställd under strikt juridik till gagn för så många medborgare som möjligt i syftet maximal gross national happiness, freedom and wealth per capita.

Eftersom du nämnde det måste det ändå vara on-topic. Men du åsyftar alltså något som inte har särskilt mycket med Marx världsåskådning att göra? Vad tänker du om proletariatets diktatur? Interrnationalerna och uppmaningen "Proletärer i alla länder förena er"? Var ganska säker på att Marx utgick från ett klassperspektiv och inte nationer av ett skäl. Att bland in "personlig liberalism utan demokrati" i det hela låter extremt virrigt.
Citera
Idag, 08:00
Medlem
PeterParkarbetares avatar
För då kommer alla optimistsvenskar och säger att det där med klaner bara är konspirationsteorier och att allt är frid och fröjd.
Citera
Idag, 08:19
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Jag bor i en stad som kontrolleras hårt av en klan med tyska rötter. Ingen vågar vittna inte ens polisen..Dom ligger bakom flera mord, mordförsök, kidnappningar, utpressning mm.

Hela familjen släkten även mammorna är kriminella. Hela staden vet om dom men ingen vågar göra nåt.

Dom skickar ut unga killar på mord uppdrag dom kontrollerar drog marknaden och vissa är anställda inom polisen och kommunen.

Vill inte outa mig själv här men känner flera av dom. Dom skrattar åt polisen och vårt rättssystem.

Dom har numera börjat samarbeta med andra klaner i landet och har högt våldskapital.

Vakna Sverige innan det är försent vakna för fan.

Tror ni inte mig så ställ bara frågor jag svarar mer än gärna på det jag kan. Känner som sagt många av dom från högsta hönset till springpojkarna.
Polischefen och statsministern är kanske medlemmar i klanen.
Citera
Idag, 08:40
Medlem
Ja, det är ganska förvånande att en kriminell klan har mer rättigheter än alla andra medborgare som vill leva ett tryggt liv.

Polisen måste givetvis göra ett bättre arbete, rättväsendet måste våga döma ut hårda straff och utvisningar, regeringar och politiker måste fatta allvaret och hjälpa till med resurser och att anpassa lagarna så att Sverige får en ärlig chans att förbli ett modernt och tryggt samhälle.

Men som det är nu så breder sig kriminaliteten och korruptionen ut sig med hög fart. De gör det på grund av att mer än hälften av politikerna hellre pratar om fritidsgårdar.
Citera
Idag, 08:53
Medlem
Du kan använda ordet "terrorister" eftersom många av de "klaner" som finns i Sverige får stöd av terroristorganisationer. Det finns ett internationellt utbyte av varor och pengar. Våldskapitalet är enormt bland dessa klaner, men som vanligt har vi ingen riktig polis eller en organisation som kan skydda befolkningen.

I dagsläget är det för sent, vi kommer att glida allt längre neråt i den sociala kannibalismen och se ut som Chicago under Al Capones tid.

Vi öppnar fritidsgårdar, fyller dem med resurser och anställer kriminella, helst med så omfattande straffregister som möjligt, för att "inspirera" barnen. Utåt sett applåderar samhället. Men när strålkastarljuset slocknar, fungerar dessa gårdar som HR-avdelningar för att rekrytera unga till att begå allvarliga brott.

Lösningen
*Gör om Gotland till ett stort jäkla fängelse som El Salvador.

*Anställa riktiga poliser, gärna från utlandet för svensk polis är ett jäkla skämt. Vi behöver poliser som går att hyra in från antigen Israel, Brasilien eller El Salvador, för att rensa gatorna.

*X-kriminella eller kåkfarare ska förfan inte jobba med att inspirera barn.
Senast redigerad av PickAtchuz Idag kl. 08:56.
Citera
Idag, 09:14
Medlem
Vi ger dem pengar och lägenheter istället. Myndigheterna är inte rustat för grupper när det är flera hundra eller tusen som går ihopa.
Citera
Idag, 10:10
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Jag bor i en stad som kontrolleras hårt av en klan med tyska rötter. Ingen vågar vittna inte ens polisen..Dom ligger bakom flera mord, mordförsök, kidnappningar, utpressning mm.

Hela familjen släkten även mammorna är kriminella. Hela staden vet om dom men ingen vågar göra nåt.

Dom skickar ut unga killar på mord uppdrag dom kontrollerar drog marknaden och vissa är anställda inom polisen och kommunen.

Vill inte outa mig själv här men känner flera av dom. Dom skrattar åt polisen och vårt rättssystem.

Dom har numera börjat samarbeta med andra klaner i landet och har högt våldskapital.

Vakna Sverige innan det är försent vakna för fan.

Tror ni inte mig så ställ bara frågor jag svarar mer än gärna på det jag kan. Känner som sagt många av dom från högsta hönset till springpojkarna.
Jag tror dig.
All brottslighet stammar inte från klaner, inte ens majoriteten av brotten.
Bara för att flera generationer i en familj begår brott betyder det inte automatiskt att det handlar om klanbrottslighet då en klan i detta sammanhang syftar på en större släktbaserad gruppering. Inte familjebrottslingar.
Det är inte heller klan som i ku klux klan som inte var släktbaserad alls även om flera var släktingar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in