Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-06, 21:22
Medlem
Har hört mig för , de verkar vara här för att stanna
Du verkar veta nåt eftersom du tror att de e wannabes
Eller??
Citera
2012-12-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parvaz
Har hört mig för , de verkar vara här för att stanna
Du verkar veta nåt eftersom du tror att de e wannabes
Eller??
hahah jo jo, Tror du seriöst dom kommer att stanna? PPL Är precis som $L, Gandland och alla andra Wannabes..
Citera
2012-12-07, 03:27
Medlem
Har hört att de har funnits 2 år så de e här
För att stanna plus de ska vara folk att räkna med
inga småkillar direkt
Citera
2013-09-01, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBK
http://img137.imageshack.us/my.php?i...atubarnqq6.jpg

Ha ha vilket gäng töntar
Varför gör dom "Westside tecknet" har dom titta för mycket på tupac video
Malmö ligger i södra Sverige

Ingen som har hört talas om det legendariska gänget "Green Gang"
som fanns i Halmstad för typ 20 år sen.
Känner ett par som har varit medlemmar

Hej jag kommer ihåg de töntarna som var med i greengang, då jag bodde i halmstad 1986 då jag och min bror spöade en av ledarna Dragan. Min bror sänkte kräket på skoldansen så illa att han låg på sjukhus i en vecka hehe det var tider det. Vi brukade leta efter dem på stan, själv var jag intresserad av att sänka den lille negern i gänget som trodde han var så häftig för att han hade bott i USA om jag inte mins fel. Tyvärr hittade vi aldrig dem vilket nog var tur. Jag bar alltid med mig min batong som jag hade tagit från gymmet. Hade jag slagit han med den så hade skallen spruckit på kräket, Det är tur att man har växt upp och förstår att det är bara töntigt att slås. Men jag kommer mycket väl ihåg att många av mina klasskompisar var livrädda för dem,men vi var från Maölmö och van vid våld från uppväxten från ( Rosengård) därav tyckte vi inte att de var några att vara rädd för vilket inte delades av Greengang, men dom visade respekt och vågade inte göra något när vi tre 195 cm långa skåningar var i stan. Niclas Peter, Ernst
Citera
2020-11-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Fan hette den där långhåriga smala krullsnubben... Var det Lasse?
Lyfter den här tråden lite.
Satt igår och lyssnade på P3:s dokumentär om gänget Familjen i Borlänge och vart då lite nostalgisk och tänkte tillbaka på tiden från mitten på 90-talet fram till början på 2000-talet när en annan var ute mycket med polarna och drog runt på stan och festade på helgerna och då man ibland fick höra rykten att det här gänget Flens Farliga kunde vara i stan och då fick man passa sig!
Någon som sitter på några sköna historier om det här gänget?
Citera
2024-11-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nalligator
Hej jag kommer ihåg de töntarna som var med i greengang, då jag bodde i halmstad 1986 då jag och min bror spöade en av ledarna Dragan. Min bror sänkte kräket på skoldansen så illa att han låg på sjukhus i en vecka hehe det var tider det. Vi brukade leta efter dem på stan, själv var jag intresserad av att sänka den lille negern i gänget som trodde han var så häftig för att han hade bott i USA om jag inte mins fel. Tyvärr hittade vi aldrig dem vilket nog var tur. Jag bar alltid med mig min batong som jag hade tagit från gymmet. Hade jag slagit han med den så hade skallen spruckit på kräket, Det är tur att man har växt upp och förstår att det är bara töntigt att slås. Men jag kommer mycket väl ihåg att många av mina klasskompisar var livrädda för dem,men vi var från Maölmö och van vid våld från uppväxten från ( Rosengård) därav tyckte vi inte att de var några att vara rädd för vilket inte delades av Greengang, men dom visade respekt och vågade inte göra något när vi tre 195 cm långa skåningar var i stan. Niclas Peter, Ernst
. Var mycket vid timmerstugan och slog ner en av gängbögarna.....han fick ansiktet i glaset på ett flipperspel😅. Sen skulle dom plocka mig på hagönd camping🤣 då fick en av dom en bruten arm och den andra ett tandläkarbesök ......tränade mycket boxning på den tiden. Annars var gänget givmilda....knullade en av deras flickvänner😄😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in