• 1
  • 2
Igår, 15:43
Medlem
Eftersom alla hjärtans dag närmar sig, tänkte jag överraska min fru med något lite annorlunda. Hon gillar oftast skönlitteratur, särskilt romans med inslag av mer vuxet innehåll. Hon tyckte till exempel att 50 shades of grey var helt okej.

Har ni några tips på bra erotisk litteratur på svenska som skulle kunna passa?
Citera
Igår, 15:54
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
”Venusdeltat” av Anais Nin.
Citera
Igår, 16:03
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Gökmannen av Sture Dahlström
Citera
Igår, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Precis. Dessutom är Anaïs Nin acceptabelt att ha i bokhyllan eller på nattygsbordet. Mängder av böcker finns, https://www.adlibris.com/se/sok?filter=author:anais+nin
Citera
Igår, 16:48
Medlem
Razkolnikows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbloom
Eftersom alla hjärtans dag närmar sig, tänkte jag överraska min fru med något lite annorlunda. Hon gillar oftast skönlitteratur, särskilt romans med inslag av mer vuxet innehåll. Hon tyckte till exempel att 50 shades of grey var helt okej.

”Äldreomsorgen i Övre Kågedalen ” av Nikanor Teratologen .
Citera
Igår, 17:05
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Fattar inte hur nån ska känna att det är erotiskt dock. Incest, pedofili och övergrepp för hela slanten. Då kan man lika gärna löpa linan ut och köpa Berättelsen om O av Pauline Réage, kommer inte ihåg riktiga namnet nu. Eller Ögats Historia av Georges Bataille. Båda två okej och kultur att ha i bokhyllan.
Citera
Igår, 17:07
Medlem
KulStyvings avatar
Valfri bok av Henry Miller, t.ex. Stilla dagar i Clichy.
Citera
Igår, 18:11
Medlem
Massajens avatar
Lady Chatterleys älskare av D H Lawrence
Oöverträffad skildring av erotik och kärlek.
Citera
Igår, 18:19
Medlem
StigAllans avatar
Har börjat undra över vilken bok det är som huvudpersonen på träningsstället i lagården där han tränar med kompisen?
Har för mig att kompisen inte är hemma och han tränar på och ser hans moder i onanerinstagen.
Sen blir det knulla av.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
mohnomishes avatar
Citat:

Varje gång det här ämnet dyker upp (det finns ett antal trådar om du orkar använda sökfunktionen) så dyker Alina Reyes "Slaktaren" upp som förslag. Inte utan anledning. Din fru kommer älska dig.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mohnomishe
Varje gång det här ämnet dyker upp (det finns ett antal trådar om du orkar använda sökfunktionen) så dyker Alina Reyes "Slaktaren" upp som förslag. Inte utan anledning. Din fru kommer älska dig.

Jag har sökt, grejen är att alla förslag som verkar vara någorlunda bra går inte längre att köpa någonstans. Samma med Slaktaren
Citera
Igår, 22:44
Medlem
atts avatar
Citat:
Jag har sökt, grejen är att alla förslag som verkar vara någorlunda bra går inte längre att köpa någonstans. Samma med Slaktaren

Finns 21 exemplar till salu på Bokbörsen.
https://www.bokborsen.se/?g=0&c=0&q=...ted_at&_d=desc
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in