2025-02-06, 21:53
Medlem
Mia-Rovys avatar
Musk återpublicerade nyligen det här inlägget som hävdar att ingen politiker i hela Europa har ens nämnt skolskjutningen i Örebro. Media är tydligen är också tysta enligt det inlägg Musk sprider.

Citat:
You'd be forgiven for not knowing there was a school massacre in Sweden yesterday which killed 10 people.

No European politician has mentioned it. The legacy media, as always, is silent.

Is this the new normal for Europe?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...c3130340b4ec01

Stämmer detta? Har verkligen ingen politiker i Europa eller någon ”legacy media” nämnt dådet?

Har ni hört talats om vad som hänt i Örebro?

Om han har fel, vad är nu på gång? De har attackerat de flesta av sina närmsta grannar och allierade inom loppet av 2-3 veckor, är det något psykotiskt utspel mot Sverige på gång tro?

Tror han verkligen på det här själv? Det är för mig helt ofattbart att så skulle vara fallet. Jag kan inte se någon annan förklaring än att han antingen ljuger (men varför?) eller har blivit totalt virrig i huvudet, alltså mer än än igår och att det förvärras snabbt.

Han kan inte vara så jävla dum i huvudet att han skulle tro på det själv. Trump, visst. Det tar jag nästan för givet. Men inte Musk
Senast redigerad av Mia-Rovy 2025-02-06 kl. 22:18.
Citera
2025-02-06, 22:07
Medlem
KarlFarbmans avatar
Han har fel. Öppna google och du kommer se raden av europeiska ledare som uttalat sig om dådet och mängden av press som raporterat om det.
Citera
2025-02-06, 22:37
Medlem
Jordgubbes avatar
Svd har i morgon ett svep om vad media runt i världen säger, dess underrubriker är i turordning
Citat:
Frankrike: ”Sverige i händerna på invandrargäng”
Tyskland: ”Svenskarna är beroende av sina vapen”
Storbritannien:
Frågor kring motivet för dådet
USA : Bilden av Sverige i snabb förändring
Kina: ”Dåd när Sverige kämpar mot gängkriminalitet”
Tyckte jag såg nåt liknande i DN också. Nån av tidningarna tog upp att utländska medier kastar in gängvåld i samma artiklar. Ännu rakare är förstås att länka in alla utländska medier som skriver om dådet, kanske nån annan vill. Hursomhelst är fru Elania ute och el-cyklar, förstås.
Citera
2025-02-07, 02:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vad hände i Örebro då? Musk gör ju raketer, klart han har rätt.
Citera
2025-02-07, 08:14
Medlem
tryffs avatar
Ja, jag reagerade igår att inte ens Breitbart nämnde något.
Citera
2025-02-07, 10:22
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Ja, jag reagerade igår att inte ens Breitbart nämnde något.
Vet inte om du det var ämnat som skämt, men här är en av flera artiklar där, de hade även tidigare direkt efter.
Citera
2025-02-07, 11:02
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Vet inte om du det var ämnat som skämt, men här är en av flera artiklar där, de hade även tidigare direkt efter.
Nej var allvar. Men de var snabbare än jag trodde och hade tydligen redan den 5e. Jag såg inga igår den 6e.

Men det var fel av mig.
Citera
2025-02-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Musk återpublicerade nyligen det här inlägget som hävdar att ingen politiker i hela Europa har ens nämnt skolskjutningen i Örebro. Media är tydligen är också tysta enligt det inlägg Musk sprider.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...c3130340b4ec01

Stämmer detta? Har verkligen ingen politiker i Europa eller någon ”legacy media” nämnt dådet?

Har ni hört talats om vad som hänt i Örebro?

Om han har fel, vad är nu på gång? De har attackerat de flesta av sina närmsta grannar och allierade inom loppet av 2-3 veckor, är det något psykotiskt utspel mot Sverige på gång tro?

Tror han verkligen på det här själv? Det är för mig helt ofattbart att så skulle vara fallet. Jag kan inte se någon annan förklaring än att han antingen ljuger (men varför?) eller har blivit totalt virrig i huvudet, alltså mer än än igår och att det förvärras snabbt.

Han kan inte vara så jävla dum i huvudet att han skulle tro på det själv. Trump, visst. Det tar jag nästan för givet. Men inte Musk

Han trollar er bara! Nu tar media upp det ännu mer och visar att de verkligen har skrivit om det.
Det är bara ett sätt att få fart på skriverierna ännu en ggn.

Ni är bara för korkade för att begripa det, det är så trumpeten gör hela tiden
Citera
2025-02-07, 11:23
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy

Putinisten Musk gör det enligt känd påverkansmanual. Han öppnar käften påstår något som inte äger sanning för att testa hur mycket spagetti fastnar på köksluckan . Det finns många dårar därute som mer än villigt köper allt vad den där clownen än skriver eller säger.

Musk har sedan länge kommit ut som EU_hatare och hans senaste tilltag (Fått tag i centrala CIA och FBI-Register) bevisar det till fullo. 1000-tals amerikanska agenter, under cover i utlandet riskera att läcka , och utsätta dom för livsfara. Varför gör han det ? Han är förstås lojal mot Putin och Xi , lämnar ett vacum åt dessa länders säkerhetstjänster som får ett försprång
Musk är en ren fara

https://www.youtube.com/watch?v=d43r134z1ZY Titta f.o.m 35:44
Senast redigerad av Upplyften 2025-02-07 kl. 11:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in