• 1
  • 2
Igår, 22:49
Medlem
Är så trött på att vi kvinnor ständigt blir ifrågasatta och emotsagda av män, speciellt vita män. Vad det än gäller tycks män tro att de vet bättre än kvinnor och ska ständigt ifrågasätta oss och säga emot oss. Det är inget jag uppskattar.

Män: varför håller ni på såhär? Varför inte acceptera att kvinnor faktiskt har lite bättre koll och är lite smartare?
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Vill du att saker och ting ska bli rätt så fortsätter du att lyssna på män, ta inga egna beslut, det kommer bara sluta i katastrof.
Citera
Igår, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-andra-jag
Är så trött på att vi kvinnor ständigt blir ifrågasatta och emotsagda av män, speciellt vita män. Vad det än gäller tycks män tro att de vet bättre än kvinnor och ska ständigt ifrågasätta oss och säga emot oss. Det är inget jag uppskattar.

Män: varför håller ni på såhär? Varför inte acceptera att kvinnor faktiskt har lite bättre koll och är lite smartare?

Du får väl komma med lite exempel?

Vi män har styrt och ställt i miljontals år, och det kommer vi göra framöver med. Kvinnor är inte ledare.
Citera
Igår, 22:58
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Du får skaffa en brun karl som du kan lyda.
Citera
Igår, 23:00
Medlem
Konstnarren5s avatar
Ni är definitivt inte smartare. Ni är bortskämda barn. Med yttersta svårighet kan ni reglera era virriga känslor. Ni vet inte en minut från nästa vad ni vill.

Accepterar att vi är olika. Ni är bra på att ta hand om barn - åtminstone de av er som inte har personlighetsstörning. Vi män har bättre koll på resten. Låt oss dra nytta av varandra istället för att hata. Kvinnor styr narrativet sedan 1970-talet, men de senaste 10 åren har det fullständigt spårat ur.

Kvinnor. Sluta upp och hata män så skall ni se att det blir bra.

Ps. Ni vill ha utan att behöva ge något i gengäld. Det blir bara färre och färre män som ställer upp på att vara simpar. Dags att ni växer upp och inser att era fittor har inte samma makt över män som de en gång haft.
Senast redigerad av Konstnarren5 Igår kl. 23:03.
Citera
Igår, 23:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Man ska aldrig acceptera lögner. Män är ofantligt mycket smartare än kvinnor och bättre på precis alla plan och det säger ju precis all forskning med så frågan är ju snarare varför det veka, känslosamma och korkade könet inte lyssnar istället för att hänge sig åt sin narcissism och tro att vi män bryr oss om er infantila åsikter?

Tänk om vi införde örfilar för hysteriska kvinnor igen, skulle det snabbt bli fason på er det lovar jag!
Citera
Igår, 23:11
Medlem
PappaTribes avatar
TS är ingen kvinna, uppenbar rage-bait troll. Nej, kvinnor är tyvärr inte smartare procentuellt.
Citera
Igår, 23:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
TS är ingen kvinna, uppenbar rage-bait troll. Nej, kvinnor är tyvärr inte smartare procentuellt.

Du har rätt, fanns några sköna klassiker på det kontot:

Citat:
Vi hade en debatt i skolan, jag läser genusvetenskap på Södertörns högskola. Och av någon anledning hade det lyckats slinka med en rasist i min klass. Vi kom in på att diskutera politik och han sa att han sympatiserade med SD, varpå naturligtvis vi lite mer pålästa sa att SD var ett töntigt rasistparti. Han nästan med gråten i halsen sa flera gånger att SD inte alls var töntiga osv, men jag och mina kompisar överargumenterade emot honom och skrattade åt honom.

Diskussionsunderlag: Varför är ni SD:are så lättkränkta?

Citera
Igår, 23:26
Medlem
Allt som du använder ditt hus,teknologi,kläder,skor = män har skapat 😀
Citera
Igår, 23:51
Medlem
DieselnDusts avatar
Njaa kan inte riktigt hålla med dig. Ytterst sällan som jag har blivit ifrågasatt.
Citera
Idag, 00:24
Medlem
Citat:

https://human-intelligence.org/sex-differences/

Här kan jag bevisa att du har fel. Män ÄR smartare än kvinnor.
Citera
Idag, 00:25
Medlem
Inte lätt att vara vit man i detta land.
Alltid någon som ska hacka på oss.
Otacksamma kärringar som inte förstår att allt de har är tack vara dessa vita män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in