• 6
  • 7
2025-02-08, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Min tjej säger hon inte vill ha barn men har trots det gått med på haft oskyddat sex under lång tid och kör pullout metoden, några ggr har jag sarrat lite i henne endå av misstag.
Senaste 3-6 mån har hon börjat att ofta slingra om benen runt en i missionären och verkar mest vilja ha sex under ägglossning bara då hon blir en riktig jävla bitch.
Hon har sagt i generella termer att hon skulle vilja ha barn med mig om hon var yngre men vill inte ha några nu.

Hur ska man tolka detta?

Sluta säga ”sarra” är du 14 år eller?
Citera
2025-02-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Min tjej säger hon inte vill ha barn men har trots det gått med på haft oskyddat sex under lång tid och kör pullout metoden, några ggr har jag sarrat lite i henne endå av misstag.
Senaste 3-6 mån har hon börjat att ofta slingra om benen runt en i missionären och verkar mest vilja ha sex under ägglossning bara då hon blir en riktig jävla bitch.
Hon har sagt i generella termer att hon skulle vilja ha barn med mig om hon var yngre men vill inte ha några nu.

Hur ska man tolka detta?

Det är passion, kärlek, kåthet. När ni väl är där i "bubblan" så vill ni bara ha varandra och inga avbrott och bara köra.

Inte svårare än så.

Mitt ex och jag höll på så också, dock ville hon inte ha barn alls (och nej, vi gjorde inte slut pga sexet, vi gjorde slut pga olikheter i livs syn). Jag ville inte ha barn heller just då, men var öppen för det i framtiden (ingen av oss riktigt redo för ett sånt kliv i våra liv).

Vi pratade ofta om att använda skydd men väl där så glömdes det helt bort av oss båda.

TS hur länge har ni varit tillsammans/dateat? Är det menat med barn så kommer det väl barn. Om det ändå är oskyddat så är det väl mer än fråga om "När" än "Om".

Jag tror varken en man eller en kvinna har sex oskyddat endast för nöjes skull. Ni är vuxna människor och känner till konsekvenserna.

Om hon skulle säga att hon var gravid och vill göra abort så får du väl helt enkelt köpa att hon troligen inte vill ha barn. Men kör hon utan preventivmedel så är hon troligen inte helt "anti" heller.

Flesta barn blir inte till för att man suttit sig ner och skriver en "plan", och tror många finner det mer "romantiskt" med "Plötsligt hände det!" än att bestämma sig "Ja/Nja/Nej" och göra upp en plan med schemaläggning

Men om du vill ha svar på tal direkt ska du nog ställa din fråga till henne, istället för här.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in