• 1
  • 2
2025-02-07, 07:18
Medlem
slemhogs avatar
Min tjej säger hon inte vill ha barn men har trots det gått med på haft oskyddat sex under lång tid och kör pullout metoden, några ggr har jag sarrat lite i henne endå av misstag.
Senaste 3-6 mån har hon börjat att ofta slingra om benen runt en i missionären och verkar mest vilja ha sex under ägglossning bara då hon blir en riktig jävla bitch.
Hon har sagt i generella termer att hon skulle vilja ha barn med mig om hon var yngre men vill inte ha några nu.

Hur ska man tolka detta?
Senast redigerad av slemhog 2025-02-07 kl. 07:20.
Citera
2025-02-07, 07:23
Avstängd
NFCs avatar
Är hon svensk? Det är mycket vanligt för svenska kvinnor att använda abort som preventivmedel. Är "olyckan" framme så terminera barnet och gå vidare... Hur dom nu kan resonera så.
Citera
2025-02-07, 07:25
Medlem
SvenHelsings avatar
Omöjligt för oss att veta. Antingen tänker hon att hon kan göra abort om det händer något, eller så kan det vara så att hon lurar dig.

Men även om hon inte försöker lura dig, så kan det hända att hon ändrar sig.

Vad du än gör, skapa inte en patetisk gnälltråd om några månader. Se till att skydda dig med kondom eller vasektomi, och om du inte gör det så får du ta konsekvenserna.
Citera
2025-02-07, 07:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hur gammal är hon då? Är hon över typ 28 kan man inte lita på ett ord dom säger om barn.
Citera
2025-02-07, 07:28
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hur gammal är hon då? Är hon över typ 28 kan man inte lita på ett ord dom säger om barn.

i 30-års åldern.
Citera
2025-02-07, 07:28
Medlem
CC75s avatar
Vill du själv ha barn med denna kvinna? Vill du själv ha barn med en kvinna som är tveksam till att få barn?

// CC
Citera
2025-02-07, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Min tjej säger hon inte vill ha barn men har trots det gått med på haft oskyddat sex under lång tid och kör pullout metoden, några ggr har jag sarrat lite i henne endå av misstag.
Senaste 3-6 mån har hon börjat att ofta slingra om benen runt en i missionären och verkar mest vilja ha sex under ägglossning bara då hon blir en riktig jävla bitch.
Hon har sagt i generella termer att hon skulle vilja ha barn med mig om hon var yngre men vill inte ha några nu.

Hur ska man tolka detta?

Hur gamla är ni?! Har ni någon funktionsnedsättning eller? Vem fan kör "pull out" metoden i vuxen ålder.

Sätt kondom på och be henne använda någon form av preventivmedel. För fan lol
Möjligt att hon inte är lika fertil längre, beroende på hur gammal hon är. Men det är ingen garanti oavsett för oönskad graviditet.
Citera
2025-02-07, 07:32
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Hur gamla är ni?! Har ni någon funktionsnedsättning eller? Vem fan kör "pull out" metoden i vuxen ålder.

Sätt kondom på och be henne använda någon form av preventivmedel. För fan lol
Möjligt att hon inte är lika fertil längre, beroende på hur gammal hon är. Men det är ingen garanti oavsett för oönskad graviditet.

Är ju helt värdelöst att dra en regnrock över snorren, som att jucka i en toarulle. Slemhogs kompis tvärdör oftast så fort han hör kondomförpackningen rivas upp.
Citera
2025-02-07, 07:39
Medlem
Man har eget ansvar.

Vill man slippa 18 års avbetalning och ett livslångt ansvar skyddar man sig själv.

Punkt!

Tänk inte med kuken!

Idioter....
Citera
2025-02-07, 07:46
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Är ju helt värdelöst att dra en regnrock över snorren, som att jucka i en toarulle. Slemhogs kompis tvärdör oftast så fort han hör kondomförpackningen rivas upp.
Vi bryr oss inte. För en kvinna påverkar det hela kroppen att peta i sig könshormoner. Helt galen idé faktiskt.
Citera
2025-02-07, 07:48
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Klart man kan. Vill man inte ha barn så vill man inte.
Citera
2025-02-07, 08:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
i 30-års åldern.

Ja oki så biologiska klockan ringer för fullt och hon är extra intresserad av sperma i fittan under ägglossning. Detta kan du nog räkna ut själv va vart det leder?

Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Klart man kan. Vill man inte ha barn så vill man inte.

Oh bitch pls, jag har hört alla 19 åriga brudar säga det genom hela mitt liv och dom blev alla gravida till slut ändå. Vad hon sa som 25 ens är inte relevant när hon är 32. Och även om jag ger dig rätt och säger att denna enhörning till kvinna finns så är det ts situation tycker du? Är det såhär du beter dig när du inte vill ha barn? För då är du bara sär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in