2025-02-10, 09:58
Medlem
Har tittat på en del klipp med individer som påstår sig ha träffat djävulen eller någon ängel, fast i mänsklig gestalt. Har du gjort det? Vad var det du träffade?

Här är ett klipp: https://www.youtube.com/watch?v=di9nkxj0Nec

Har du träffat på någon du misstänker kan ha varit en demon, djävulen eller en ängel, Jesus ?
Citera
2025-02-10, 10:09
Medlem
KronPelles avatar
Jag träffade "Djävulen" för typ 20 år sedan då jag ihop med några kompisar hade ätit trippar (asiatiska tabletter). Efter att ha väntat på kicken i över 2 timmar så gav jag upp och började promenera hemåt (ca 5 km). Direkt jag kommer ut i luften så har jag fått sällskap av flera tusen svarta katter, såg en polisbil i ett träd och försökte jogga ikapp vad jag trodde var en zigenarkärring men som visade sig vara en hallucination. Svettig efter den joggingturen så hoppar jag in i duschen och svalkar av mig, och du kan inte gissa vem som stod med mig i duschen..

Ringde polaren direkt och började promenera tillbaka till ett mer positivt sällskap.
Citera
2025-02-10, 10:11
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Absolut Hornper. På lönearbetet. Uti sällskapslivet.

Hans bästa trick någonsin, var när han så sent som under det 20:e århundradet övertygade Den Upplysta Mede klassen i Västvärlden att han inte fanns.

Andra kulturer där flocken är mindre distanserad ifrån tillvarons komplexitet, vet om att Mästaren ännu är Alive & Kickin' och i detta nu både smider nya och recirklar gamla djäfvulska planer.
Senast redigerad av OstermalmWeeknd 2025-02-10 kl. 10:14.
Citera
2025-02-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Jag träffade "Djävulen" för typ 20 år sedan då jag ihop med några kompisar hade ätit trippar (asiatiska tabletter). Efter att ha väntat på kicken i över 2 timmar så gav jag upp och började promenera hemåt (ca 5 km). Direkt jag kommer ut i luften så har jag fått sällskap av flera tusen svarta katter, såg en polisbil i ett träd och försökte jogga ikapp vad jag trodde var en zigenarkärring men som visade sig vara en hallucination. Svettig efter den joggingturen så hoppar jag in i duschen och svalkar av mig, och du kan inte gissa vem som stod med mig i duschen..

Ringde polaren direkt och började promenera tillbaka till ett mer positivt sällskap.

Tänker väl mer kanske när man är i ett normalt tillstånd. Inte psykotisk eller neddrogad.
Citera
2025-02-10, 10:19
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Tänker väl mer kanske när man är i ett normalt tillstånd. Inte psykotisk eller neddrogad.

Som ateist så är det omöjligt i nyktert tillstånd. Då får jag tacka för mig och lämna tråden.
Citera
2025-02-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Har tittat på en del klipp med individer som påstår sig ha träffat djävulen eller någon ängel, fast i mänsklig gestalt. Har du gjort det? Vad var det du träffade?

Här är ett klipp: https://www.youtube.com/watch?v=di9nkxj0Nec

Har du träffat på någon du misstänker kan ha varit en demon, djävulen eller en ängel, Jesus ?

Ja. Jag har träffat på en demon. Låg och halvsov när jag märkte nåt i sängen. Tittade upp från kudden och såg en otäck mörk figur som stod ovanför mig och stirrade med hatisk blick. Jag blev såklart livrädd och drog täcket över huvudet och upprepade "ta bort det" i säkert 2 minuter. När jag kikade upp var figuren borta.

Om det var en verklig demon eller en sk "klardröm" vet jag inte. Jäkligt obehagligt var det oavsett var det kom ifrån. Har efter det aldrig sett eller hört nåt liknande.
Citera
2025-02-10, 13:20
Medlem
Svag trådstart. Menar du i verkliga livet eller i drömmar?

I drömmar/sömnparalyser har jag träffat demoner/djävulen och annat skevt. Jesus såg jag i en pyramid i dröm också. Men i verkliga livet? Nej inte direkt, har träffat djävliga människor dock.
Citera
2025-02-10, 16:34
Medlem
Orre4444s avatar
Nej men jag såg han luffaren från pick of destiny som haltar med käpp. Såg ut exakt som han. Var på ett sunkhak i prag
Citera
2025-02-10, 19:33
Medlem
Orre4444s avatar
Han var det
https://m.youtube.com/watch?v=ojXNid...IGRlc3Rpbnk%3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem